ХАХА,думали,я знову пропала?) Не😝
Хоча,поки я дописала цей розділ,я встигла декілька разів за_батись,тому вибачте,бо він більше схожий на біполярний приступ...
В будь-якому разі СЛАВА БОГУ,що закінчила(як же я за_балась його писати аааа😭😭🙏)
У мене вже є ідея до наступної реакції,але ви обов'язково пишіть свої у коментарях!! І не забудьте залишити свій відгук щодо реакції,мені ДУЖЕ важливо знати вашу думку!
Приємного читання)
P.s.
Мік тікток: juliebeckham22
Мій тгк: Чай,троянди і театр☕🥀🎭 (посилання на нього є в профілі Wattpad)###
Передісторія:
Будучи правою рукою голови(себто Ґето),ти не звикла відпочивати,тому "не мала часу" звертати увагу на свій стан.
Але все ж,попри усі магічні здібності і витривалість,ти залишалася людиною,яка була схильна до звичайних хвороб,як і всі інші.
Тому не було нічого дивного в тому,що тіло у якийсь момент здало назад.- Нарешті зібрання закінчилося, - думала ти,ідучи коридором від зали, - голова шалено крутиться,аби ж до кімнати дійти.
Слабкість під час зборів з'явилась неочікувано.
В якийсь момент ти зрозуміла,що слова,сказані твоїми соратниками,просто не долітають до тебе. Хотілося швидше опинитись у теплому ліжку,але просто піти ти не могла - як би це позначилося на твоєму авторитеті?"Хоча,якщо я зараз тут зомлію,ситуація кращою не стане",- пронеслося в голові,доки ти ослаблено спиралася на холодну стіну праворуч від себе.
- Т/І? - Зненацька почулося тобі ззаду.
♧• Ґето Суґуру •♧
Чоловік відразу підійшов до тебе,побачивши,як ти відчайдушно намагалася втриматися на ногах.
- Що трапилось,ти поранена? - Занепокоєно спитав він.
- Ні-ні,усе гаразд,Ґето,просто трохи зле,- ти спробувала вирівнятись,щоб заспокоїти його,але відірвавшись від стіни,відчула,як у голові знову паморочиться,а ноги по-зрадницьки підкошуються.Якби не юнак,ти б напевно поцілувалася з асфальтом,але на щастя,Суґуру вчасто зловив тебе,тому тепер ти слабкою хваткою трималась за його плечі,доки він підтримував тебе за талію.
Заплющивши очі,ти відчула,як його права рука обережно торкається твого чола.
- Трясця,у тебе жар,- стурбовано проказав чоловік,- тобі не варто було так запрацьовуватись.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Твоє життя в "Магічній битві"
FanficВ автора гіперфікс на новому аніме,тому ловіть збірку🫡