Не пройшло і місяця,а новий розділ вже тут.😳
Хоча,цей розділ швидше за все буде коротким, оскільки я не знаю,що придумати на останніх двох,тому заздалегідь перепрошую...
///
Передісторія:
Прогулюючись під дощем одного дня,ти якось не сильно хвилювалася про те,як це може вплинути на тебе в подальшому.
А дарма,бо зараз ти лежиш у ліжку з шаленим тремором у тілі від високої температури;що сказати - молодець.🔥***
♡~Інумакі Тоґе~♡
Він саме повертався в корпус,коли помітив,як ти безтурботно дуркуєш під дощем.
Ще тоді його зловила думка,що добром це не минеться,але на його вигуки і знаки зайти всередину ти лише байдуже відсахувалася,мовляв:"Усе гаразд!"
Коли він дізнався від Юджі,що ти захворіла,його відразу накрило відчуття провини за те,що він не доклав достатньо зусиль,щоб затягнути тебе в корпус. Тому,купивши якомога більше смаколиків,він увійшов до твоєї кімнати(з твого дозволу,звісно).
- Інумакі,ти? - Охриплим голосом запитала ти,на що той лише кивнув.
- Лосось?(Ти як?) - Сказав Тоґе і сів на стілець поруч із ліжком. - Сушений тунець.(Я приніс гостинці.)
- Дуже дякую тобі,Тоґе,це було необов'язково, - трохи ніяково відказала ти,приймаючи від юнака чималий пакунок, - усе не так погано,просто лихоманить трохи.
Сказавши це,ти збентежено усміхнулась,на що Інумакі лише приречено зітхнув,пробурмотівши собі під ніс:"Ікра ментая...(Треба було ще довше під дощем погуляти..)"
- Тунець..(Пробач..) - Почулося тобі з-за коміру хлопця,у який той зарився.
- Що ти маєш на увазі? - Запитала ти,поки другокурсник щось старанно набирав на мобільному.
Раптом твій телефон провібрував від сповіщення. Зрозумівши,що до чого,ти відразу зайшла у дірект з Тоґе,де тебе зустріло наступне повідомлення: "Я мав упевнитись,що ти послухаєш мене і заховаєшся від дощу."
Відразу після цього він додав:"Наступного разу використаю на тобі своє прокляте мовлення,щоб у корпус пішла!"
Ти підняла свій погляд на насупленого Інумакі,і тобі стало справді незручно за те,що ти змусила свого друга так переживати.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Твоє життя в "Магічній битві"
Fiksi PenggemarВ автора гіперфікс на новому аніме,тому ловіть збірку🫡