Як і обіцяла,якщо не за годину,то завтра (і неважливо,що зараз 23:32)🥰
Приємного читання^
///
Прогулюючись під дощем одного дня,ти якось не сильно хвилювалася про те,як це може вплинути на тебе в подальшому.
А дарма,бо зараз ти лежиш у ліжку з шаленим тремором у тілі від високої температури;що сказати - молодець.🔥(передісторія стосується лише учнів)
***
⭒⋆ Ітадорі Юджі ⋆⭒
Коли він прийшов на тренування,його відразу насторожила твоя відсутність,адже ти зазвичай приходиш заздалегідь,тому він запитав про це у Ґоджьо-сенсея,на що той відповів,що тебе не буде,хоча точної причини і не пояснив.
Тим не менш,Ітадорі думав про це усе тренування,а коли воно закінчилось,відразу побіг до твоєї кімнати.
Постукавши у двері,він почув кволе "заходь" і відразу влетів до кімнати.- Т/І,щось трапилось.? Чому тебе не було на занятті?? - Занепокоєно спитав юнак,наближаючись до тебе,поки ти лежала під ковдрою,спиною до виходу.
Від обережно чіпнув тебе за плече,на що ти повільно повернулася до нього.
- Усе гаразд,Юджі,просто трохи зле.., - охриплим голосом сказала ти.
- Зле.? - Ітадорі відразу приклав руку до твого лоба і отетерів. - Та ти вся гориш!! Що значить "трохи зле"?! Зовсім глузд втратила?!! Тобі терміново потрібні ліки!!З цими словами він попрямував назад до виходу,і перш ніж ти встигла щось сказати,закрив двері з того боку.
¤~ Цей котусик дуже налякався,коли відчув,як ти гориш від високої температури, і відразу побіг до Шьоко за ліками. Практично увесь час проводив за тим,що сварив тебе за твою безтурботність і паралельно збивав тобі жар. ~¤
✮* Фушіґуро Меґумі *✮
Його також збентежило те,що ти не з'явилася. "Може,проспала.?" - Подумав він,але коли ти навіть за деякий час після початку не з'явилась на тренуванні,зрозумів,що щось трапилось. Тому після вирішив переконатися,що ти жива-здорова.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Твоє життя в "Магічній битві"
Hayran KurguВ автора гіперфікс на новому аніме,тому ловіть збірку🫡