***
Ти біжиш по руїнах міста.
Тебе нудить,чи то від стоячого запаху крові,чи то від втоми.Забігаєш у метро.
Навколо жодної душі. Жодної живої.Тепер ти точно знаєш,від чого тебе нудить.
На шляху перед тобою видніється декілька проклять,але в пориві гніву ти вбиваєш їх одне за одним,оскільки у тебе немає часу возитися з ними довше.
Ти біжиш пустими коридорами з надією,що той,кого ти шукаєш,живий і неушкоджений (хоча, щодо останнього пункту - це було б навіть смішно).
- Прошу,Ітадорі,хоча б ти...
Від нескінченних поворотів у тебе двоїлося в очах.
Але оминувши ще декілька,ти раптом почула чиїсь голоси.Притулившись до стіни,ти намагалася їх розпізнати,але у вуха било лише власне дихання,за жадібністю якого не було чути нічого більше.
Тому,не знаючи,на що йдеш,ти різко вийшла з-за стіни і відразу направила свої руки на три прокляття особливого рангу.
"Куди вони дивляться.?" - пронеслося в голові так швидко,що очі навіть не встигли кліпнути.
- Сіли.
Коліна підігнулися самі.
Очі розширились від страху,помітивши знайому маківку рожевого кольору.От тільки зараз на неї було страшно дивитись.
Тому ти не дивилась.
Не сміла підняти погляду.
Не сміла навіть дихнути.Але у цей момент усе навколо здавалось панорамою.
Ти бачила кожну цеглину,кожну щелину.
Ти бачила кожного.А надто постать,що стояла в декількох метрах від тебе.
- Оо,бачу,у нас гості.?) - Рідні серцю очі хитро посміхнулись. - Тоді влаштую гарний подарунок усім,хто згодував мені мої пальці і будував на мене якісь плани.
"Будували плани?"
- Відпущу всіх,хто втече на рахунок три.
"Вони трупи."
- Три.
Один ляскіт,і ноги відірвались від землі.
Один ляскіт,і погляд направився на вихід.Один ляскіт,і три закривавлені тіла упали додолу.
Лише ти непорушно сиділа на землі,потупивши свій погляд.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Твоє життя в "Магічній битві"
Hayran KurguВ автора гіперфікс на новому аніме,тому ловіть збірку🫡