12- Lütfen Bunu Söyle

120 20 0
                                    

Medyadaki videonun 10.52-13.40 aralığını izlerseniz bölümün sonunu daha iyi anlarsınız.
(Olayları biraz değiştirmiş olabilirim.)

Sarsılmayan bir vücut ve onu sarsmaya yemin etmiş bir zihniyet. Boş gözler lakin tek bir duyguyla kaplı, sonuçta bir duygu var. Yanı başında bir insan, aklında başka bir insan.

"Aşık gibi bakma. Havalı ol."

Şimdi Hyunjin ve Jisung'un paylaştığı bu odada Jisung'un yatağında oturmuş, Hyunjin'in yeni aldığı fırçaların ilk deneği olarak damgalanmış.

"Sabit dur."

Yaklaşık bir saattir Hyunjin'in dile getirdiği birkaç cümleden sadece birisi. Buna da minnettar Seungmin. Ama Jisung o kadar da minnettar değil gibi.

"Ne zaman bitecek?"

Seungmin'in kıçının dibinde, yatağa boylu boyunca uzanmış ve saçları örtüyü okşuyor. Sesindeki küçük çocuklara ait olan mızmızlık tınısı Seungmin'i güldürüyor. Aynı şey
Hyunjin için geçerli değil.

"Az sabretsene! Ana hatlarını yapsam yeterli. Gerisini sonra hallederim."

Bununla beraber bir yarım saat daha geçiyor; arada Seungmin ve Jisung yaramazlık yapıp Hyunjin'in sinirini bozsada sağ salim atlatıyorlar. Şimdi üçü de Jisung'un yatağında göt göte uzanırken kahkahalar havada uçuşuyor. Seungmin yapabilse onları bir kavanoza doldurup ömrü hayatı boyunca saklayacak. Olsun, şimdi bile çok mutlu.

"Sonra, sonra bir baktım twerk atmaya başladı."

"Ya! Canım sıkılmıştı sadece!"

Cümlenin sonu zar zor duyuluyor. Hyunjin ellerini her çırpışında çıplak duvarlara çarpan ses yankılar halinde Seungmin'in kulağını istila ediyor.

"Uzun zaman oldu beraber olmayalı."

Jisung kafasını Seungmin'in göğsüne yaslamış, eliyle de belini kavramış. Seungmin hafif hafif avucunun altındaki saç tutamlarını okşuyor. Hyunjin de kafasını kaldırıp onlara şöyle bir baktıktan sonra Seungmin'in diğer göğsüne yatıyor. Bu vakit Jisung ile göz göze geliyorlar. Seungmin üstten onları gözlemek gibi bir maceraya girişiyor. İkili birbirine gülümseyip öncüsü Hyunjin olan bir el ele tutuşma maratonuna başlıyorlar. Gözleri yorulan Seungmin onları izleme macerasını bırakıp tavanı izlemeye koyuluyor. Bu pek maceralı değil ama olsun. Şimdi iki arkadaşı da göğsünde huzurlu ve mutlu bir şekilde yatmışken o nasıl kötü hissetsin ki. Ondan mutlusu yok.

"Nasıl en çok tartışan kişiler bizler oluyoruz anlamıyorum. Bir bakın bize! Mükemmeliz."

Hyunjin anlık olarak havaya çemkiriyor. Bu diğer ikiliyi güldürünce Seungmin'in göğsünde daha rahat bir pozisyon arayışına giriliyor.

"Birbirini seven insanlar birbiriyle daha çok uğraşır."

"İşte bu yüzden Minho hyung ve Seungmin birbirini seviyor."

Elinin altındaki Jisung'un saçlarını okşamayı kesiyor Seungmin. Şimdi ne duvarları inleten Hyunjin'in gülüşleri ne de buna sebep olan Jisung'un şaklabanlıkları var. Seungmin göğsünde yatan bu ikisini biraz hırçınca def ediyor. Yatakta bağdaş kurarak doğrulmuş, zaten göt kadar olan yeri daha da daraltmış.

"Biliyorsunuz. Minho mu söyledi?"

Anlaşılan Jisung pot kırmış. Seungmin sinirli lakin sinirinin sebebi ne, tam olarak farkında değil. Hyunjin şimdi birbirlerine çırpıp durduğu ellerini Seungmin'i sakinleştirmek umuduyla bacaklarına yerleştiriyor. Yavaş ve etkili bir masajla yumuşak sesin çözemediği hiçbir konu olamaz.

Love Me or Leave Me | 2minHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin