Hayatın ona sundukları, onun hayattan zorla kopardıkları. Minho Seungmin için hangi kategoriye giriyor belirsiz. Zamanın ona verdiği tek şey koca bir hiç. Halbuki Seungmin oldukça planlı birisi. Yaşanacak çoğu şeyi kendi isteğiyle değiştirme gücüne sahip. Çalışkan birisi o. İstediğini elde edene kadar da durmayan biri. Ancak bir bakınca Minho söz konusu olduğunda her şey tepetaklak oluyor. Ne Seungmin'in kararlılığı ne de cesareti bu konuda geçerliliğini konuşturamıyor. Seungmin ise vazgeçmiyor. Israrla sahip olması gerektiğine emin olduğu bu kişiyi almaya çalışıyor. Lakin sonra bir bakıyor ki sahip olmaya çalıştığı kişi için sahip olduğu çoğu şeyden feragat etmiş durumda. Bu durum Seungmin'in acıyla kasılmasını, iğrenç bir mide bulantısını ve pişmanlıkla dolu gözyaşlarını elde etmesini sağlıyor. Ancak Seungmin bunların hiçbirini istememiş.
"Kızacağını düşünmüştüm."
Uzun bir süre Seungmin yüzündeki acıyı saklıyor. Buna devam etmeye de kararlı olmuş olacak ki şimdi kafası Minho'nun omuzunda yatıyorken elleri iç içe geçmiş, Minho'nun yanağı Seungmin'in saçlarıyla kutsanmış.
"Şirketin bir oyunu olduğunu söyledin. Sizi suçlayamam. Ama bana neden söylemediğini merak ediyorum Minho. Saklamandaki sebep ne bilmek istiyorum."
Sonra Minho içinde yeni bir şey hissediyor. Onu rahatsız etmeye başlayan, kusmak istemesine sebep olan bir şey.
"Kimsenin bilmemesini istediler. Senle de aramız açılmıştı. Gelip de bunu sana söylersem garip olur diye düşündüm. Çünkü yapabileceğimiz bir şey yoktu Seungmin. Olsaydı çoktan yapardım."
Seungmin aslında bu konuda bir suçlu olarak üyelerin hiçbirini görmüyor. Ama eğer suçlayacak birisi olmasını isterse hiç şüphesiz Minho'yu kurban verebilir. Yine de istediği bir şey var, o da Minho'nun da kendisi kadar acı çekmesi. Eğer gerçekten bu bağlamda eşitlenirlerse Minho'ya olan güveni sarsılmaz olacak. Şu an için bu geçerli değil.
"Sanırım hep bu yüzden seni anlamamdan ziyade daha çok sevmemi istedin ha? Çünkü sana göre sevgi her şeye yetiyor."
Minho kenetli olan ellerini daha da sıkılaştırıyor. Sanki sıkıca tutmazsa Seungmin onu bırakıp gidecek. Sanki yeterince onu istediğini belli etmezse bu anlamsızlık içinde yitip gidecek. Onu boğmaya çalışan bir şey varoluveriyor. Bu şeye bir ad verecek olursa canavar der. Hiç bilmesede bir zamanlar Seungmin'in içinde yatan o şey şimdi kendi içinde.
"Seni seviyorum Seungmin. Her zaman sevdim. Ve her zaman seveceğim. Ne olursa olsun."
"Ne olursa mı?"
Seungmin'in sorusuyla Minho bir saniye bile düşünmüyor.
"Ne olursa."
Ve böylece Seungmin kararını veriyor. Acılar eşitlenene kadar acı çekmeye devam edilmeli. Böylelikle Minho sevginin her şeye yetmeyeceğini öğrenecek. Seungmin planlı bir insan. Bir daha üzülmemeye de kararlı. Konu sevdiği adam olsa bile.
"Ne olursa Seungmin. Seni kaybetmeye niyetim yok."
Uzun zamandır süregelen kötü düşüncelerin o açıklanmayan iğrenç hissiyatı şimdi Seungmin'in bedenini aziz edilip özgürlüğüne kavuşmuş bir köle gibi terk etmiş. Lakin bir anda oluşan bu boşluk hissi ile ne yapması gerektiğine tam olarak karar veremiyor. Bir şamanın ruh çıkarma ayininde ruhsuz bir bedenmiş gibi Minho'nun ellerini tutup omzuna yatıyor. Onu orada tutan, belki de canavarın yok olmasını sağlayan şey, zaten böyle bir şey beklemiş olması. Çünkü Minho'nun gözlerinde her şeyi görebiliyor; pişmanlığı da, özür dileyen bakışları da ve dahası aşkını da. Seungmin bu konuda ona hakkını verip sevgisini görmezden gelmiyor, gelemiyor. Ancak güvendiği bir insan tarafından onu da ilgilendiren bir konunun saklanması onu rahatsız ediyor. Zira ikisi de biliyor ki bu konu daha önceden konuşulmalı, aralarında bir sır olarak saklanmalıydı. Şimdi Seungmin kendisini güvensiz görüyor. Minho'nun ona söylememe sebeplerini düşününce artı ve eksi tablosunda eksiler terazide ağır basıyor zira Minho'ya göre sevgi her şeyi çözüyorsa bunu da aralarında pek âlâ çözebilirlerdi. Canavar gitmiş olsa dahi hayaleti Seungmin'in bedenini ele geçirmiş gibi varlığını koruyor; sancılı ve biraz da olması gerektiği gibi ruhsuz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Me or Leave Me | 2min
FanfictionCesaretin varsa sev yoksa terk et beni Sevdiği adama ihtiyacı olan Seungmin ve sevdiği adam için korkak biri olmaktan vazgeçen Minho. _____ Söylenmesi gerekenler ve asla söylenmemesi gerekenler arasındaki o ince çizgide duruyor Minho. Ya bir adım ö...