ayrılık 18

80 8 2
                                    

( jisung dan )

 ikizler dört yaşlarına girmişler guwon  üç yaşındaydı bu akşam hep beraber yemeğe çıkmayı düşünüyoruz minho ve hyun iş  yerindeydiler guwon ve mingi birlikde kendilerince oyun oynuyorlardı soojin hasta olduğundan dalayı yatıyordu asla hasta olmayan oğlum biz fark etmeseydik havale gereçire bilirdi hastaneye son anada varıp tehşiz koymuşlardı iki gün boyunca doğru düzgün uyumuyordu şuan da daha iyi olduğu için uyku sorunu biraz düzelmişti dori kucağım da uzanmış uyuyor soonie ve doongie yatak odasın da duruyorlardı aslın da dişi bir kedi almayı düşünüyoruz  teyzemlerin uzun zaman önce bana verdikleri yavru bir kedi vardı ailevi sorunlardan dolayı felix gitmeyip onlara gittiğim de kediye bakıyordum annem kediye izin vermediği için eve alamamıştım ama hergün kedinin yanına giderdim onun adı mia'ydı gri rengi ve uzun tüyleri vardır. aslın da şimdi teyzemi arasam bize getirebilir.    

" alo teyzem nasılsın "

" ... "

" bende iyiyim mia için aramıştım bize getirebilir misin "  

" .... "

" tamamm zaten konumu biliyorsun evdeki kedilerde onu seviyor birbirlerine alıştılar bence artık gelebilir "

" ... "

" tamam bay bay "

evet zaten üç kedimiz de ben her teyzeme gittiğimde kendimle götürdüğüm için birbirlerine alışmışlardı hatta bazen benle gelmek bile istemiyordu çantalarına zor koyuyordum şimdi  öyle bir sıkıntım olmayacak. 

( iki saat sonra  )

mia eve gelmişti zaten dori hemen onun yanına sırnaşmıştı doriyi kısırlaştırmamışdık hormonları harekete geçmişti bile zaten mia da anne olabilsin diye kısırlaştırılmamıştık soojin de uyanmıştı onu da oyun alanının içine koyup giyinmek için giyinme odasına girdim altıma krem rengi kargo pantolon üzerime de siyah bir thsirt giymiştim çocukları da hazırlayıp minho ve hyun beklemek için oturmuştum hyun haylaha kendine gelememişti yanımız da iyi gözükmeye çalışsa da yapamıyordu yanından ayrılmıyorduk kafasını dağıtmak için çok şey yapmıştık işe yaradığını söyliyemem yine düşüncelere dalmıştım ve zil sesiyle kendime gelmiştim kapıya gidip açtım.   

" hoşgeldin min hoşgeldin hyun "

" hoşbulduk güzelim "

" hoşbulduk jiss "

" güzelim çocukları al çıkalım "

" tamam bekleyin geliyoruz "

" tamam "

guwonu ve sojini kucağıma alıp minho ve hyuna verdim geri dönüp mingiyi alıp bende çıktım arabaya bindiğimiz de ortam çok sessizdi bir şeyler olacağı belliydi  

resteronta geldiğimiz de yemekleri söylemiş bekliyorken birden hyun 

" jisung " dedi 

" noldu hyun "

"şey ben ..... guwonu da alıp gidiceğim "

" NE nereye "

" hey bebğim sessiz ol herkes bize bakıyor "

etrafa baaktığım  da tüm gözler üzerimiz deydi geri dönüp hyunjinin yüzüne geri baktım 

" ben bur da nereye baksam felixle olan anılarımızı görüyorum her gece kendime zarar vermemek için zor duruyorum lütfen anla "

" hyun guwona nasıl bakacaksın "

" bir şekilde bakacağım zaten uzun zamandır bunu düşünüyordum bunun için para biriktirmiştim asılın da size söylemeyip bir not bırakıp gidecektim ama yapamadım arasıra geleceğim zaten lütfen " 

" tamam ama nereye gideceksin "

" busana geri döneceğiz "

" tamam birşey olursa beni ara tamam mı "

" tamam "

" güzel ve min haberin yok ama artık ev de yedi kişiyiz "

" nee hamile misin "

" hayır miayı getirdim onunla beraber yedi kişiyiz "

" ohh tamam "

" minho üzülme daha çocuklarımız küçük "

" iyi "

yemekler gelmişti  yemeye başlamıştık kimseden ses çıkmıyordu hyun konusun da ona karşı sinirli değilim bende böyle yapardım artık oğluna iyi bir baba olma istiyordu kendine gelmek tekrar herkesin dilin de olan hyunjin olmak onun en büyük isteğiydi kararına saygı duyuyordum

yemekleri yemiş hesabı ödeyip eve gelmiştik ikizleri uyutmuştum salonda oturmuş minhoyla filim izliyorduk tabi ben izlemiyordum düşünce ler içindeydim 

" jisung "

" ha efendim "

" sana sesleniyordum "

" üzgünüm dalmışım "

"güzelim hyun için en iyisi bu tamam mı "

" tamam ben sadece endişeleniyorum "

" endişelenecek birşey yok zaten arasıra gelecek "

" tamam uyuyalım mı uykum var "

" tamam hadi gidelim "

yatak odasına girmiştik hemen yatağa uzanmıştımzaten uykusuzluktan gözlerimi hemen kapatıp uyumuştum en son saçıma konan öpücüğü hissetmiştim.



mia 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

mia 

istemeden doğdum/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin