(minhonun anlatımı)
Sabah gözlerimi sanki izleniyormuş hissiyle açtım vee evet jisung beni izliyordu yeni uyandığım için sesim boğuk çıkmıştı.
"günaydın bebeğim"
"günaydın aşkım"
O- o bana aşkım mı demişti... tabi ya dün gece sevişirken birbirimize açılmıştık. dört aydır evliydik yani bir zahmet artık.
Onu hiç düşünemediği kadar seviyordum.
"minhoş kollarını çeker misin kahvaltı hazırlamaya inicem" demişti kollarımı genişletmiştim tam çıkarken kolundan tutup kendime çevirdim.ç
"öpim mi ?"
"NE... Iııııı öp bakalım " sanki bu anı bekliyormuş gibi dudaklarına yapışmışdım onun alt dudağını emerken oda ayak uydurup üst dudağımı emmişti. Dudaklarımızı ayırıp anlarımızı birleştirmiştik.
" seni seviyorum sincabım "
" bende sevi seviyorum minhoş "
ikimiz de birbirimizi sevdiğimizi söyledikten sonra jisung mutfağa gitmek için aşağıya gitmişti. normalde kimse altımdaki deliyi sertleştiremezdi ama jisungun öpmesi bile sertleşmemi sağlamıştı banyoya gidip önce kendi mi rahatlatmıştım ardından günlük işlerimi yapıp çıkmıştım.
Mutfağa gidince jisungu arkası dönük bir şekilde duruyordu yavaş ve sessizce arkasına gidip belline sarıldım başımı da boynuna koyup kokusunu içine çekmiştim irkilmiş olacak ki kızmaya başlamıştı.
" yaa minho nasıl korktum haberin varmı senin "
" ama bebeğimnapim çok güzel gözüküyordun sarılmadan edemedim"
söylediğim kelimelerle utanmış olacak ki kafasını eğmişti.
" üff minhoş birden öyle denir mi yaa bir gün senin yüzünden kalpden gideceğim "
" hem sen niye boş boş duruyorsun kalk masayı kur yiyecekleri getirim bende "
" emriniz olur kraliçem "
Aldığım emirle birlik de masayı kurmuştum. Kahvaltımızı yapıp birlik de mutfağı toplamıştık mutfakla işimiz bitince salona geçmiştik. " Bana böyle güzel anılar verdiğin için teşekkürler "
" sende bana güzel anılar verdin minho "
Ona minnettardım yanımı pat patlamıştım anlamış olacak ki hemen yanıma uzanıp sarılmışrı ben de ellerimi beline koyup daha çok kendime çekmiştim. Saçlarının arasına öpücükler bırakıyordum. Düzenli nefes alışverişini fark edince uyuduğunu anlamıştım. Benim küçük omegam etrafa yine kokusunu yayınca ben de mayışıp uyumuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
istemeden doğdum/minsung
أدب المراهقينjisung yanlıslıkla doğan bir omegaydı ailesi ondan kurtulmak için onun hiç tanımadığı biriyle evendirdi minho ailesinin en degerleyisiydi 100 yılda dünyaya gelen bir deltaydı evlenmesi gerekiyordu ve ailesi onu jisung ile evlendiedi