sinirli jis 11

119 14 2
                                    

( jisungun dan )

Gözlerimi tüm evde yankılanan bağırışma sesleriyle açmıştım. yataktan kalkıp banyoya girdim günlük işlerimi halledip çıktım üzerimi değiştirmeye üşendiğim için geceliklerimle aşağıya indim hamile olduğumu bir anlığına unuttuğum için merdivenlerden inmiştim. 

Mutfağın oradan sesler gelince o tarafa gittim içeride minho ve hyun birbirlerine bulaşıyor felix de onlara kızıyordu. 

" size dedim jisim uyanır diye "

felix konuşarak geliyordu onun konuşmasıyla minho ve hyunjin birbirinden ayrılıp bana bakmaya başlamışlardı felix yanıma gelip sarılınca sarılışına karşılık verip sıkıca sarıldım.  

" ses yaparak elinize ne geçti hayla yorgunum gidip yatıcam en ufak sesiniz de gelir tüm organlarınızı yerinden çıkarırım "

uykumdan uyanmayı sevmezdim hele ki uykumu almamışsam çılgına dönüyordum. 

" tamam bebeğim siz iyi olun yeter burası bende git yat "

" aynen yenge özür dileriz bir daha kavga da etmeyiz "

" yaw ben alıştım sicabımın böyle olmasına zaten benim sesime alıştığı için anırsam bile duymuyor "

" orası doğru civ civime alıştım zaten ama ikinizin sesinize uyanırsam korkun benden "

" sinirli jis "

" neyse ben gidiyorum "

arkamı dönüp tekrar merdivenlere yönrlirken duyduğum sesle irkildim

" bebeğim asansörü kullan "

" tamamm unutmuşum "

" dikkatli ol bir şey olursa bana seslen "

" tamamm "

asansöre binip tekrar odaya gittim kendimi hemen yatağa atıp uyumuştum.

( minho dan ) 

Gerçekden uykusunu tam alamayınca korkutucu oluyordu. felix evin icince anırarak şarkı söylüyordu jisung onun sesine uyanmıyordu. hyunjinle salon da oturmuş ses yapmamk için elimiz den geleni yapıyorduk üç buçuk saattir süt dökmüş kedi gibi oturuyorduk.   

felix birden içeri gelip.

" minho jisung için kahvaltı hazırla on dakika sonra uyanacak yemek yemezse çok huysuzlanır tüm gün herkese kızar susmaz "

" ohaa amk bu ne böyle hem sen nereden biliyon uyanacağını "

" hani hep biz de kalıyor du yaa ne zaman uyanır neye sinirlenir biliyorum "

" ok ne yer "

" chess kek en önemlisidir zaten gelirken yaban mersinili  almıştık en sevdiği o kimci sever bir de yapılmışsa katsudon yer "

" sabah sabah dokunmasın hem bebekler için zararlı olur "

" olmaz o bunlara alışık hem bebeklerine ne iyi gelir bilir "

" tamam katsudon var zaten kimci alıştık ısıtırım kekden de bir parça keser koyarım   o zaman olur mu "  

" olur sen kal başla "

" tamam byeee "

yanlarından ayrılıp mutfağa gittim jisungun sevdiği her şeyi hazırladım bir tek o kalmışdı ki geldi zaten 

" günaydın bebeklerim "

" günaydın min "

" hadi otur ye "

istemeden doğdum/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin