evleniyorsunuz

361 31 11
                                    

Her zaman olduğu gibi bu sabah da berbat alarmın sesiyle uyanmıştım. Evde bir sessizlik  vardı bu beni şaşırtsa da  kafaya takmadan yataktan kalktım. Aşağıya indimde tüm ailem oturmuş sanki birini bekliyormuş gibiydiler. 

"Günaydın" 

Hiçbirinden karşılık gelmeyince bir şeylerin ters gidiğini anlamıştım.

Masaya oturduktan 5 dakika sonra babam birden

"Bugün misafirlerimiz olacak hepinizin şık olmasını istiyorum özellikle sen Jisung kendine çok özen ver senin için çok güzel bir gün olacak" demişti. Dediklerinden hiçbirşey  anlamamıştım doyduktan sonra odama çıkıp telefonumu aldım ve felix se yazdım

                                                                           CİVCİV

                                                                                                                                                                                              BEN 

                                                                                                                                                                                   FELİXXX 5

                                                                                                                                                                                 dk hazır ol 

                                                                                                                                                                         size geliyorum

CİVCİV 

TAMAM AYYY çok merak ettim cabuk gel 

(görüldü)

Evden hızlıca çıkıp felixlere doğru yürümeye başladım evleri 1 sokak ilerimizdeydi.Benim için en büyük avantajdı.  Evlerine vardığım gibi kapıyı çaldım 1,2 dk beklemenin ardından kapı açılmıştı. Felix hemen üzerime atlayıp sarılmıştı.

"Felix nefes alamıyorum bırak" 

"Ayy tamam be tamam ölecek sanki kalktık oldu mu" 

"oldu"

Felixe her şeyi anlatmıştım şok gecirmiş gibi bakınca nolduğunu merak etmiştim açıkcası.

"noldu lan çarpılmış gibi bakıyon"

"olum baban seni evlendiriyor yaaaa  kanka düğününe beni de çağırsanaa"

"Felix ne diyon amk ne düğünü yok öyle bir şey saçma saçma düşünme "  

Felix öyle konuşunca endişelenmiştim ve fermon yaymaya başlamıştım Felix hemen sarılmıştı ve sakinleşmem için fermonlarını salmıştı. Onun fermonlarıyla sakinleşip uykuya dalmıştım.

Telofonun sesiyle uyanmıştım babamın aradığını görünce hemen açmıştım hiçbir şey dememe izin vermeden hemen eve gelmemi söylemişti ve kapatmıştı ayaklanıp felixe haber verip evden çıkmıştım. Eve vardığımda içeride asla tanımadığım kişiler vardı babam beni yanına çağırıp.

"odanda kıyafetlerin var git giyin gel" dedi  

"tamam" diyip yukarı çıktım odaya girdiğimde gördüğüm kıyafetle şok olmam bir olmuştu.Ben asla takım elbise giymezdim.Omuz kısımları parlak taşlarla süslenmişti takımı giyip aynadan kendime baktım umarım Felixin dedikleri doğru değildir.Aşağıya inip boş koltunlardan birine oturdum oturur oturmaz babam söze başladı.

"evet şimdi biz sizin için düğün falan yapmıycaz zaten zorla olan bir evlilik olacağı için gerek duymuyoruz" dedi babamın dediklerini idrak etmeye çalışırken yanımda ki çocuk kalkıp.

"ne demeye calışıyorsunuz ne düğünü " dedi babam birden ayağa kalkıp.

"Evleniyorsunuz" dedi ve yerine oturdu.....

istemeden doğdum/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin