halsizlik 8

143 16 4
                                    

( 1 hafta sonrası )

Bir haftadır jisung hiç iyi değildi. Gün için de bir çok kez kusuyordu , akşamları zor yatıyor sabahları ateş için de kalkıp tekrar kusuyordu.

Onun için endişeleniyorum ne kadar doktara gidelim desem de kabul etmiyordu iyi olduğunu söyleyip geçiştirmeye çalışıyordu çok fazla üzerine gitmek istemiyordum. Yaydığı koku bile artık orkide kokmuyordu naneyle karışık orkide kokuyordu bazenleri toprak kokumu yayıp sakinleşmesini sağlıyordum arada işe yarasa da yaramadığı zaman günün hepsini acıyla ve ağlamakla geçiriyordu onunla kalabilmek için işlerimi evden yürütüyordum ama bugün birden fazla toplantı olucağı için evde değildim jisung' umu çok merak etsem de eve gidemezdim olan toplantılar önemli olduğu için gidemiyordum. Toplantıya  başlamıştık kafamda ki düşünceleri  bir kenara bırakıp toplantıya başlamıştım toplantının bitmesine yirmi dakika kala telefonum çalmıştı. 

Jisungun aradığını görünce hemen açıp odadan çıktım.

" noldu bebeğim iyimisin kötü bir şeymi oldu "

" minho sakin ol sadece çok fazla halsizim gün geçtikçe daha kötü oluyorum eve geldiğin de hastaneye gitsek tabi senin için sorun yoksa "

" güzelim ne sorunu işlerim bittiği gibi geliceğim sen dinlen tamam mı "

" tamam hızlı ol ama sanki bayılacak gibi hissediyorum geldiğin de belki uyuyor olurum uyandırırsın "

" uyandırırım güzelim şimdi gitmeliyim seni seviyorum bay bay "

"bende seni seviyorum görüşürüz "

telefonu kapatıp geri içeri girdim ve tekrar konuşmaya başladım.

" evet toplantımız burada bitmiştir hepinize iyi günler "

"yeji odama gelir misin "

" tamam efendim "

Odama çıkıp yeji yi bekledim kapının çalınmasıyla yönümü o tarafa çevirip. 

" gir "

" beni çağırmıştınız efendim "

" ah evet kalan toplantılarımı yarına ertele jisung aradı hiç iyi değilmiş onu hastaneye götürmeliyim "

" tamam efendim sorun olmazsa bir şey sorabilirmiyim "

" sor "

"en son jisung beyle ne zaman ilişkiye girdiniz ? "

" bir hafta önce "

" jisungun kusmaları ve hep halsiz olduğunu söylemiştiniz acaba... jisung ıımm hamile olabilir mi " 

" ne alaka sanmıyorum ama olabilir de tamam sen çıkabilirsin "

Demiştim yeji odadan çıkınca çeketimi alıp çıkmıştım. Eve varınca kapıyı açmıştım salona geçerken mutfağın ordan ses gelince otarafa yöneldim mutfak kapısını açmamla şok olmama bir olmuştu.  

Jisung yerde yatıyordu kafasın kan akıyordu hemen yanına koşup kucağıma çekmiştim bedenini.

 " JİSUNG NOLUR UYAN YALVARIRIM UYAN BEN SENSİZ YAPAMAM " 

jisungu aldığım gibi arabaya götürdüm kapıyı açıp onu indirdim. kapıyı kapatıp kendi kapımı açtığım gibi binmiştim arkamdan kapıyı kapatmıştım. Arabayı çalıştırıp hızlı bir şekil de hastaneye gelmiştik inip jisungu kucağıma aldım hastaneye daldığım gibi. 

" YARDIM EDİN LÜTFEN EŞİM İYİ DEĞİL LÜTFEN YARDIM EDİN NOLUR " diye bağırıyordum beni gören hemşireler yanıma gelip jisungu sedyeye almışlardı bana da kayıt yapmam gerektiğini söylemişlerdi. danışmana gidip.

" kayıt yaptırıcaktım da "

" tabi hastanın ismi "

" Lee jisung "

"tamam durumu ne "

" bende bilmiyorum eve girdiğim de mutfakta baygındı ve başının arka kısmı kanıyordu "

" tamam saolun geçmiş olsun "

" saol "

Beklemeye yerine geçip felix ve hyunjini aradım hemen geleceklerini söylermişlerdi. on dakika sonra hyunlix ikilisi gelmişti onlar sevgiliydi ilişkileri çok iyi ilerliyordu felix ağlıyarak yanıma gelip.

" noldu söyle noldu ona iyimi "

" bende bilmiyorum bir haftadır böyleydi ona hastaneye gidelim dediğim de kabul etmiyordu bugün eve geldiğim de gördüm mutfak da yerde yatıyordu başından da kan akıyordu "

" pe - ki bir haber var mı "

" yok yirmi dakikadır burdayım hayla bir şey olmadı  "

 Kapı açıldığı gibi ayağa kalmıştık doktor içeri girince.

" doktor bey söyleyi eşim iyimi o iyimi " 

" öncelikle ben doktor jeongin ve onlar iyi "

" hah onlar derken "

" ah onlar derken ..... "

istemeden doğdum/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin