Bölüm 5

203 22 9
                                    

(minho nun anlatımı)

Erken kalkmıştım aşağıda kahvaltı hazırlarken birden jisungu düşünmeye başladım. Onu çok fazla düşünmeye başlamıştım ona karşı ne hissettiğimi bilmiyorum belki tatlı biri oluduğu için hep tatlılığını düşünüyordum onu daha yeni tanımaya başlamıştım kendime de ona da zaman tanımalıydım belki zamanla birbirimizi severiz.  

Ben düşüncelere dalmışken arkamda ismimi duymamla arkama döndüm.

"minho!"

"ha! sen miydin bir şey mi oldu güzelim"

"ımm a- aslında dalmış gibiydin seslendim duymayınca bağırmıştım da kahvaltı yapmak istemiyorum haberin olsun diye aşağıya gelmiştim senin için sorun olur mu" 

Jisung un dediğiyle sinirlenmiştim sanırım aynadan hiç kendine bakmıyordu beli zaten yoktu. 

"NE! jisung sen aynadan kendine bakıyor musun çok zayıfsın bu sofradaki her şeyden  en az bir tane yiyeceksin" 

"ama-" 

"ama sı yok jisung yiyeceksin tamam mı"

"off iyi yerim" 

"ha şöyle azcık kilo al yaa"

Zorla da olsa jisunga yemek yedirmiş dim küçük çocuk hep mızmızlanıyor du mustfağı toplayıp salona geçmiştim koltuk da uzanıyordum telefonuma gelen bildirimle elime aldım.    

drama adamı:                                                                                                                                                                           lan deli bu akşam bara gidip eylenelim mi.

Ben:                                                                                                                                                                                               olur saat 11de 23 olan her zaman ki barın orda buluşalım.

drama adamı:                                                                                                                                                                           tamam.

Hyunjin le konuşmamız bitince akşamı düşünmeye başlamıştım umarım ki sarhoş olup eve gelirsem jisunga bir şey yapmıyım. En iyisi ona söylemek di aynı odada kaldığımız için kapı tık tıklatma gereği dumuyordum . 

"Güzelim"

"e- efendim minho" ona güzelim diye söyleyince hep utanıyordu ama napayım o da güzel olmasaydı.

"ben akşam hyunjin le bara gidicem büyük ihtimalle eve sarhoş dönücem sana istemeyeceğin şeyler yapabilirim o yüzden beni bekleme sen yat ha bir de kapıyı kilitle ben salonda yatarım oraya bir tane yorgan indirmen yeter hiç acıma tamam mı"

"tamam bekle sana yorganı verim sen kendinle aşağıya indirirsin olur mu"

"olur sen ver götirim zaten yorgunum 11 e kadar yatarım da ben uyanmasam beni on da uyandırır mısın" 

"tamam al yorganın"

yorganı alıp aşağıya inmiştim zaten yorgundum hemen üzerimi ötüp yatmıştım.

(Jisungun anlatımı)

saat 10 a yaklaşıyordu minho hayla yatdığı için onu uyandırmak için aşağıya indim 

"minho uyan saat 10 a geliyor sonra geç kalırsın"

"...."

"minhoo uyan yoksa üzerine su atarım" 

minho  su kelimesini duyduğu gibi cin görmüş gibi uyanmıştı. 

"yaa güzelim insan gibi uyandır o ne öyle hemen ya vuruyon yada su atıyorsun çok saçam yaa"

"napim sende ilk dediğim de uyan o zaman"

"denerim neyse ben hazırlanim de çıkim "

Minho üst kata koşar adımlarla çıkmıştı. 

saat artık ğeç olmaya başlıyordu odaya çıkıp kapıyı da arkamdan kilitlemiştim yine sincaplı pijamalarımı giyip yatağa uzandım

(02:24)

gece birden uyanınca aşağıya su içmek için inmiştim suyu alıp salona geçtim minho hayla gelmemişti beş dakika sonra kapı açılınca hemen ayaklanmıştım tam kapıdan çıkarken minho birden dudaklarıma yapışmıştı şok içindeydim o alt dudağımı emerken dayanamayıp bende ona karşılık verdim hemen üst dudağını emmeye başlamıştım. İşin ileri gideceğini anlayınca minhoyu itip hemen odaya koşmuştum odaya girince de kapıyı kilitleyip.   

Yatağa uzanmıştım ellerim istemsizce dudaklarıma gitmişti birden sırıtmıştım sanırım ona karşı bir şeyler hissediyordum... 

istemeden doğdum/minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin