***
Harold bir hışımla lucas' ın odasına girdi.Harold " Lucas, Elena ölmeden önce küreye not bırakmış, görmen lazım. Anna' ya kimin haber verdiğini bildirmiş."
Harold bunu söyler söylemez lucas' la birlikte kürenin yanına gittiler.
" Lordum, bunu size iletmek zorundaydım. Zamanım olmadığı için olabildiğince hızlı anlatıcam.
Siz Arthur ile odada konuşurken kraliçemiz'in sizi dinlediğini gördüm. Daha sonrada arkasından gittim ve küre ile Anna'ya fallon'nu da alıp yerlerini değiştirmeleri gerektiğini, sizin fallon'nu öldüreceğinizi bildirdi.
Doğrusu fallon'nu öldüreceğinizi duyunca başta inanmak istemedim ama Aurel'in yanına gittiğimde bana duyduklarımın doğru olduğunu ve kraliçe' ye yardım etmemiz gerektiğini söyledi. Ona biraz düşünmem gerektiği yalanını söyledikten sonra size bu notu bırakmaya borcum olduğunu ve zamanında bana yeni bir hayat sunduğunuzu da unutmayarak bu notu bıraktım.
Her şey için teşekkürler lordum..."Lucas " kahretsin! Bana hemen Alberta' yı bulun."
Harold " Lucas bir not daha var."
" Neymiş o?"
Alberta " Merhaba Lucas. Umarım çok kötüsündür a pardon yanlış oldu.
sen zaten hep kötüydün bu ödül olurdu. Her Neyse beni yıllarca kızımdan uzak tuttun ve benim arttik kızıma ulaşmam için herhangi bir engel kalmadı.Ne oldu bakıyorum da küplere binmiş sin. Ah! cidden hiç üzülmedim beter ol.
Bu arada Elena beni sana ispiklemiş. Neymiş topluluğuna ihanet edemezmiş. Neymiş lideri onun her şeyiymişte , kıçımın kenarı.
Her neyse Lucas kızımdan uzak dur. Bu son söyleyişim gerisine karışmam güle güle lider bozuntusu."Lucas " seni de kızını da bulup öldürmezsem bana da Lucas demesinler Alberta."
Harold " ne yapacağız bir planın var mı?. Fallon'nun dönüşmesine sadece iki gün kaldı ve dönüşünce de sakin olacağını hiç sanmıyorum."
Arthur " lordum, diyorum ki element kullanıcılarından yardım isteyelim. Ne kadar çok olursak o kadar güçlü oluruz. Fallon dönüştükten sonra nasıl bir güce sahip olacağını bilmiyoruz. Tedbirimizi alalım diyorum."
Lucas " bilemiyorum. Ateş krallığının kralı ile pek dost olduğumuz söylenemez. Ayrıca öbür element krallıkları ile de savaş içindeyiz."
Adrian " belki büyücülerden yardım alabiliriz."
Arthur " Adrian doğru söylüyor lordum. Onlarla iyi anlaşıyoruz zaten. Ayrıca cadılarla da kötü sayılmayız."
Lucas " kitapta fallon'nun çok farklı bir gücü olacağını söylüyor. Bu güç her şey olabilir ya da..."
Harold " ya da ne Lucas."
Lucas " ya o son melezse. Eğer öyleyse element kullanıcıları, kurtlar, ve vampirlerin yarısı onunla beraber demektir. Bizimle beraber olan sadece büyücüler, cadılar ve vampirlerin geri kalanı."
Adrian " fallon'nun son melez olduğunu sanmıyorum. Kitapta son melez'in yüzyıllardır ortadan kaybolduğunu söylüyor. Ayrıca alberta da Lucas'ta bir vampir. Fallon'nun melez olması imkansız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAŞ KALPLİ VAMPİR
VampirosFallon daha küçükken annesi tarafından kötü kalpli teyzesinin yanına, kaderiyle baş başa bırakılmıştır... " Teyze yalvarırım yeter! ne istiyorsun benden canım acıyor diyorum anlasana! " " Ahh! benim küçük fallon'um. Buradan bakılınca ne kadarda...