. . .Fallon babasının tanımasa bile onun kötü biri olduğunu biliyordu. Teyzesine bunu söylememişti ama kezzap'ı dökmeden önce bir şey görmüştü geleceği...
***
Lucas " Nasıl Anna kaldıkları yeri değiştirdi."Arthur " değiştirmiş işte. Nasıl anladığıyla ilgili hiç bir fikrimiz yok."
Lucas " hay s...... böyle işi. Hiç biriniz de mi bir işe yaramıyorsunuz."
***
-Birkaç saat önce-Lucas " kahinler ve büyücüler bir şey buldu mu?."
Arthur " hayır hâla üzerine çalışıyorlar."
Lucas " fallon dönüşüm geçirmeden onu almalıyım."
Arthur " onu öldürmeyi gerçekten istiyor musunuz?"
Lucas " krallığım için her şeyi yaparım. Bu benim hayatım, önüme çıkan her engeli kaldıracağım."
" O sizin kızınız farkında mısınız bilmiyorum ama o sizin öbür yarınız. Sonradan pişman olacaksanız bunu yapmayın lordum."
Lucas " hiç kimse umurumda değil. İster kızım olsun ister olmasın o benim için ayağıma takılan çakıl taşından hiçbir farkı yok. O ölücek sözümün üstüne bir sözün var mı Arthur."
Arthur " siz bilirsiniz lordum. Nasıl isterseniz."
Alberta konuşulanları bir türlü hazmedemiyordu. Gözünden bir yaş aktı tüm olacaklar için. Bir baba nasıl bu kadar gaddar olabilirdi aklı almıyordu. O nasıl böyle bir adama aşık olabilmişti, nasıl ondan çocuk yapabilmişti çıldıracaktı.
Bir şey yapması gerekiyordu. Fallon ölemezdi, kızı ölemezdi. Buna izin vermeyecekti.
Alberta küreyi eline aldı ve Anna ile iletişime girdi.Alberta " Anna hemen şu an neredeysen yerini değiştir."
Anna " Nedenmiş, benim evimi de kıskandığını söyleme, o kadar da değil."
Alberta " bu kibirini bir yere bırakta beni dinle. Ya da ben sana göstereyim gözlerini kapat ve beni düşün."
Anna alberta'nın dediğini yapıp gözlerini kapattı ve onu düşündü. Alberta tüm duyduklarını ve gördüklerini ona aktardı.
Alberta'nın gücü de buydu. Bu güç ya onu kurtaracaktı ya da ölümüne sebep olucaktı.
Anna bir anda gözlerini açtı ve şöyle dedi.
" Lucas' tan bu kadarını da beklemezdim. Aslında bunu lehime kullanarak hem lucas'ı elde edebilirim hemde fallon' dan kurtulabilirim ama fallon'la daha çok işim var. Madem öyle o zaman liderimiz gelsin ve evin boş olduğunu kendi gözleriyle şahit olsun."Alberta " çok sağol Anna,Çok sağol ikizim."
Anna " tamam be hemen cıvıtma. Bunu senin için yapmıyorum zamanı geldiğinde kendi lehime kullanmak için yapıyorum." diyip küreyle iletişimi kesti. Kimse konuştuklarını görmesin diye küreyede engel koydu.
***
Anna küre ile iletişimi kesip hemen fallon'nun yanına gitti.Anna " fallon kalk arttık gitmemiz lazım."
Fallon " nereye? Ne istiyorsun yine. Ne yapmayı planlıyorsun. Bundan daha ilerisi varsa yap bekliyorum." dedi sırtını göstererek.
Anna " sana cevap verme gibi bir zorunluluğum yok. Kalk demişsem kalkmak zorundasın."
Fallon onu ikiletmeden ayağa kalkmaya çalıştı ama başarısız oldu. Sırtı onu engelliyordu.
Anna onun koluna girerek ayağa kaldırdı ve evden dışarı çıktı.
Fallon ilk kez dışarı çıktığını görünce sevinçten gözlerinden yaş akmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TAŞ KALPLİ VAMPİR
VampirFallon daha küçükken annesi tarafından kötü kalpli teyzesinin yanına, kaderiyle baş başa bırakılmıştır... " Teyze yalvarırım yeter! ne istiyorsun benden canım acıyor diyorum anlasana! " " Ahh! benim küçük fallon'um. Buradan bakılınca ne kadarda...