Elçin:Sen benimle oyun mu oynuyorsun?
Elçin:Bütün bunları kaldıracak gücüm yok.
054********: Hayır. Oyun falan yok.
054********:Her şeyi zamanı gelince anlatacağım. Lütfen biraz sabır.
054********:Sen şimdi pakete bir bak istersen.
Elçin: İyi de paketi alırken kimse yoktu etrafta.
Elçin: Sen nasıl gördün beni?
054********: İyi saklanıyorum diyelim.
054********: Aç bekliyorum:)Görüldü attıktan sonra hızla pakete doğru baktım. Şu an yaşadıklarım çok saçmaydı. Deli saçması hem de. Bir yandan söylenirken bir yandan da kurdelayı açtım. Gözlerim istemsizce kocaman açıldı. Gıcır gıcır bir plak, bir sürü çikolata,kırmızı saten elbise ve yanında da bir not.
"Yakında bu elbiseyi giyeceksin. Ve her şeyinle benim olacaksın."
Bu da neydi böyle? Yok yok kesin takıntılı ruh hastasının tekiydi. Bu ne böyle emir vermeler. Benim olacaksınlar. Off off...
Direkt engellesem mi acaba? Yok, adam evime kadar biliyor. Kesin bir şekilde ulaşır. Ne yapıcam ben. Bugünkü yaşadığım her şeyi bir anlık da olsun unutmuşum farkına varmadan. Çünkü kabus gibi bir gündü. Borada zaten aramadı daha. Hatasının bile farkında değil. Ben hala onu düşünüyorum. Ne olacak benim bu salaklığım.054******** arıyor...
Neeee!!! Bir de arıyor. Kendimi atıyım en iyisi şurdan kesin çözüm. Yoksa bu böyle devam etmez. Adam sapıksa napacağım ben?
Elim yavaşça cevapla tuşuna bastı. Hayır napıyorum ben?
Kalın boğuk bir ses konuştu.
"Elçin"
...
Cevap veremiyorum."Konuşmayacak mısın?"
...
"Peki. Nasıl istersen. Rica etsem elbisenin yanındaki plağı takar mısın?"
...
Gene sustum. Sanki kal gelmişti konuşamı-yordum. Karşımdaki ses o kadar etkileyiciydi ki.
Plağa doğru uzandım ve pikaba taktım. Jeton yeni düşmüştü. İyi de benim evimde pikap olduğunu ve dahası plak sevdiğimi nerden biliyordu ki. Sonuçta kaç kişinin evinde pikap vardır ki.
Şarkı birden çalmaya başlayınca tüm düşüncelerim aniden uçuverdi. Şarkı beni adeta etkisi altına almıştı.Her şey seninle güzel yolda yürümek bile
Olmayacak düşlerin peşinden koşmak bile
Her şey seninle güzel bu toprak bu taş bile
İçimdeki bu korku gözümdeki bu yaş bileBeklenmedik bir anda ayrılık gelip çatsa
Seninle paylaştığım tek bir gün yeter bana" Sana aşığım Elçin. Her zerrene her şeyine."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntı (+18)
Teen Fiction054********: O herifin suratını dağıtacağım. 054********: Ne hakla sana el kaldırmaya cesaret edebilir? 054********: Ağlama sakın. 054********:Tek bir gözyaşına dünyayı yakarım. Elçin:Sen kimsin?