3.Bölüm

266 5 1
                                    

  Kedimin miyavlamasıyla beraber gözlerimi açtım. Dün ne yaşamıştım ben öyle. Kesin rüyaydı yoksa başka açıklaması olamaz yani dimi. Yataktan hafif doğrulurken komidindeki kutuyu gördüm. Yuh! Tüm bu olanlar rüya değil miydi? Bir hışımla telefonuma baktım. Ve bu bilinmeyen numaranın yazdıklarını okudum. Off böyle şeyler zaten hep beni bulur. Şaşırmıyorum zaten. Pijamamın paçalarını sürüyerek mutfağa doğru ilerledim.Bugün fakültedeki dersim öğleden sonrayaydı. O yüzden duşa girip hazırlandıktan sonra kestirecek bir vaktim vardı. Çayı koyup sandalyeye oturdum. Telefon titreşti.

054********: Günaydın güzelim.
054********: Dün rahat uyumuşsundur umarım.
054********: Telefondan sonra yazdım ama cevap vermedin.
Elçin: Tanımıyorum etmiyorum seni.
Elçin: Saçma sapan oyunlarınla uğraşamam.
Elçin: Bir daha yazma bana.
Görüldü.

Mesajımı ciddi bir biçimde attıktan sonra zil çaldı. Gene mi bir şeyler göndermişti bu şimdi? Valla bıktım bu ne. Kapı bir kez daha çalınca hızla koridara yöneldim. Kapıyı açmamla Borayı karşımda görmem bir oldu.

+"Ne işin var senin burda? Biz ayrıldık hatırlatırım. Kafana estiği gibi buraya gelemezsin."

+" Elçin, dünkü yaptığım şey için çok üzgünüm. Bir anlık sinirdi yemin ediyorum. Hadi bir oturup konuşalım ha. Lütfen seni seviyorum biliyorsun."

+" İnan bana ben  artık hiçbir şey bilmiyorum. Seni tanıyamıyorum. Bunca zaman kör olmuşum ben. Sana aşık falanda değilmişim. Bildiğin kafamda yarattığım başka birine aşık olmuşum ben. Şimdi hayatımdan defolup git!"

Bağırışlarım binanın içinde yankılandı. Sinirlenip  kapıyı tam kapatacakken eliyle durdurdu.

+" Sevgilim yapma lütfen. Bir konuşalım. Hayvan gibi pişmanım görmüyor musun?"

+" Sen mi hayvan gibi pişmansın? Dün neden aramadın? Bir mesaj dahi atmadın. Çok bekledim. Ama iyi oldu. Bazı şeyleri daha net görmemi sağladı. Ya şimdi gidersin ya da polisi çağıracağım."

054********: O itin orda ne işi var?

054********:Dün bir şey yapmadım ama haddini çoktan aştı.

054********: Sen kapıyı kapat.

054********: Yoksa gözünün önünde geberticem o şerefsizi.

Kapıyı aniden Boranın yüzüne kapattım. Gerçekten böyle bir şey yapar mıydı? Yoksa hepsi blöf müydü?

Hala Boranın yalvarmalarını duyarken ses birden kesildi. Bi hışımla açıp baktım. Ve hiçkimse yoktu etrafta. Aniden nereye kaybolmuştu bu? Kesin bu bilinmeyen numara bişi yapmıştı.

Elçin: Naptın Boraya?
☑️
Elçin: Çabuk cevap ver.
☑️
Elçin:Heyyyyyyy.
☑️
Mesajlarımın hepsi tek tik olmuştu. Bir de telefonumu kapatmıştı bu. Hemen numaranın üzerine basıp ara tuşuna bastım.

054******** aranıyor...

Cevap yok.

Birkaç defa daha aradım ama. Açmadı. Çalıyordu ama açmıyordu. Sonra Boranın numarasını aradım. O direkt meşgule aldı. Kesin bir şey yaptı Boraya. Bunun başka açıklaması yok. Polise mi gitsem acaba?

054******** arıyor...

Gözlerim dolu dolu ekrana baktım. Açmalı mıydım? Yok yok açmayayım. Arar arar susardı dimi.
Sustu ve mesaj bildirimi geldi.

054********: Bir daha dokunamaz sana.
Elçin:Ne yaptın ona?
054********:Sana kaldırdığı elleri kırdım:)
Elçin: Şiddete şiddetle mi çözüm üretiyorsun.
Elçin: Korkutuyorsun beni.
054********: Sadece hakedenlere böyle yaparım.
054********:Korkmana gerek yok kadınlara el kaldırmam.
054********: Hele sana asla.
054********: Bir daha karşına çıkamayacak merak etme.
Elçin: Teşekkür mü etsem küfür mü bilmiyorum.
Elçin: O kadar arafta bıraktınki beni.
Elçin:Çözemiyorum seni.
054********: Bir şey demene gerek yok.
054********: Senin.
054********:Sadece iyi olman benim için yeterli.
Elçin: Kim olduğunu söylersen daha iyi olacağım.
Elçin: Bir sürü şey söylüyorsun. Evime paketler gönderiyorsun. Şiddete başvuruyorsun.
Elçin: Hepsi senin sapık olduğuna işaret eder.
054********:Merak etme sapık olsaydım bambaşka şeyler yapardım.
054********: Ben öyle biri değilim.
054********: Tanımıyorsun beni.
Elçin: Tanıt o zaman. Neyi bekliyorsun?
054********: Peki. Sana hayır diyemem.
Elçin: Gerçekten mi?
Elçin: Kandırmıyorsun dimi beni?
054********:Hayır.
054********: Kahvaltını yap. Hazırlan kapının önünde arabayla bekliyor olacağım.
054********: 1 saat sonra görüşürüz güzelim.

Takıntı (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin