+" Doğru olmayan ne Elçin?"Gözlerimi onun gözlerinden çektim.
+" Daha dün sevgilimden ayrıldım. Şimdi burda hem seni evime alıyorum hem de öpüyorum. Sence doğru mu? Her şey çok hızlı ilerlemiyor mu?"
Ellerini saçlarıma doğru getirerek okşamaya başladı. O kadar naifti ki karşı koyamadım.
+" Elçin seni 1 yıldır tanıyorum. Her şeyini biliyorum. Sırf sen mutlu ol diye o adamın hareketlerine göz yumdum. Ama dün yaptığı şey asla göz yumulamazdı. Anlamıyor musun bu ilişki çoktan bitmişti. Sen onu hiç sevmedin. Burda yanlış olan hiçbir şey yok. Bırakda seni sarayım. Yaralarına merhem olayım. Geçmişin geleceğin her şeyin bana karışsın. "
+" Benim ol"
+" Tenin tenime karışsın."
Elleri yavaş yavaş yanağımın üstünde gezindi.
+" Kokun kokuma."
Boynuma doğru çıkan ateş dudaklarımı okşamaya başladı.
+" Bana ait ol. Seni kendimden çok seviyorum. Senin için her şeyi yaparım."
Gözlerime gözlerine kitledi o kadar güzeldi ki kendimi ondan alıkoyamıyordum. Sanki her sözünde beni daha çok kendine çekiyordu.
+" Ben şey-"
Yutkundum.
+" Yani seni tanımıyorum. Daha dün kendini belli ettin. Ve şu an evimdesin. 1 yıldır beni gözetliyorsun. Ben sana nasıl güveneyim. Sen her şeyimi bilirken ben sadece karşımda yabancı bir adam görüyorum. Ben sana nasıl güveneyim?"
Elleri ellerime doğru süzülürken bakışları harelerimi yakıyordu . Sanki hep ona aitmişim de şimdi onun olanı almaya gelmiş gibi bakıyordu. Aslında güven vericiydi. Ellerimi tutuşu o kadar naifti ki hiç kimseye indirmedim o kalkanlarımı indiriyordu. Bana ne oluyordu anlamadım.
+" Bana güven diyemem. Haklısın. Her şeyin üst üste geldiği bi dönemde birden hayatında belirip bana koşulsuz güvenemezsin. Söz veriyorum sana öyle güven vereceğim ki. Seni bir daha asla kimse incitemeyecek. En büyük gardın ben olacağım. Bana sadece izin ver. Bende senin olayım."
Dediği her bir cümle içimde bir şeyleri kıpırdatmaya yetmişti. Ben daha önce ne böyle sözler duymuştum ne de hissetmiştim. Sanki çektiğim onca acı bu adam içindi. Bana armağan edilmişti.
+" Bana biraz zaman ver. Kafam çok karışık. Ne düşüneceğimi nasıl hareket edeceğimi bilmiyorum. Sana en yakın sürede geri döneceğim."
Aldığı cevap karşısındaki gözündeki kahvelik solarken kendimi bir an için kötü hissetim. Ama o elini hiç çekmemişti. Hafifçe elini çekti kendi dudaklarına götürdü.
+"Bu dudaklar-"
+" Bu dudaklarıma değen dudakların varya. Bana verdiğin en güzel hediye. Ne kadar süredir bunu istediğimi bilemezsin. Her şeyini bekledim senin. Bu yüzden gene bekleyeceğim. İster olumlu ister olumsuz olsun bana haber ver olur mu güzelim."+" Tamam."
Dedim istemsizce.+" Şimdi gidecek misin?"
+" Sen ne dersen o güzelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Takıntı (+18)
Genç Kurgu054********: O herifin suratını dağıtacağım. 054********: Ne hakla sana el kaldırmaya cesaret edebilir? 054********: Ağlama sakın. 054********:Tek bir gözyaşına dünyayı yakarım. Elçin:Sen kimsin?