Giriş

278 25 77
                                    

Bu kitap can sıkıntısı ile yazılmıştır. Yaş farkı ve öğretmen öğrenci ilişkisi kurgularından rahatsız olanlar lütfen okumasın saygı da beklemesin ♡

Hazırsanız başlıyoruz

Güne  iğrenç alarm sesiyle uyandım. İstemeyerek de olsa okul için hazırlanmaya başladım. Ayıkmam için buz gibi suyla duş aldım . Üniformamı alıp giydim. Hafif renkli bir makyaj yapıp hazırlandım. Aynaya baktığım da sanki bir şeyler eksik gibi hissettim. Kısa mini etegim ve beyaz gömleğime baktım. Aslında her şey tamdı.
Dünden hazırladığım okul çantamı omzuma atıp odamdan çıktım . Merdivenlerden inip mutfağa geçtiğim de annem kahvaltıyı çoktan hazırlamış hatta kahvaltısını yapıp işine gitmişti. Homurdanıp bir kaç bir şey atıştırıp sofrayı kaldırıp evden çıktım.

Lise son sınıf öğrencisiydim. Çok fazla arkadaşım olduğu söylenemez ama canımdan çok sevdiğim az ve öz dostlarım vardı. Bunlardan birisi Berkay şuan da evimin önünde arabasıyla duruyordu.
Çoğu sabah arabasıyla beni alır birlikte okula giderdik. Berkay benim yıllardır arkadaşımdı. Lisenin ilk günleri aynı sırayı paylaştığımdan beri birlikteydik.

"Günaydın, Alev"ön koltuğa geçip çantamı kucağıma koydum . Okula doğru yol aldık.

"Bugün okula yeni matematik öğretmeni gelecekmiş" Bizim matematikçi sapık olduğu için okuldan atılmıştı. Daha doğrusu okuldan duyduğum kadarıyla kızlarla ilişkiye giriyormuş ama kızların da onayı varmış.
Çok garip . İnsan öğretmeniyle ilişkiye nasıl girer aklım almıyor.

"İnşallah bu sefer sapık değildir" diyerek gülüştük."

Okula geldiğimizde arabadan indik. Biz inerken okulun otoparkana daha önce hiç görmediğim bir araba gördüm. Daha doğrusu ben farketmemiştim Berkay söylemişti. Araban çıkan kişiye ikimizde kenetlenmiş gibi bakıyorduk merakımızdan.

Arabadan inen kişi siyah takım giymiş üzerinde dar vücuduna yapışan beyaz gömleği ve omzunda duran ceketi ile arabadan indi. Simsiyah sakallı,neredeyse film starı havası veren bir tipi vardı.Ta ki elinde ki ayt matematik test kitabı ve 12.sınıf ders kitabını görene kadar.
Anlaşılan yeni matematik öğretmenimiz bu adamdı.

Berkay gülerek "anlaşılan yeni sapık matematik öğretmeni okula giriş yapıyor"

Berkay omzumda ki çantayı eline alarak okul bahçesine doğru yürüdük. Bahçe de yakın arkadaşım Deniz yanında sevgilisi Toprak vardı. Tam birbirlerini bulmuşlardı.
Deniz sarı saçlı mavi gözlü Toprak ise kahverengi saçlı ve yeşil gözlüydü.

"Günaydın şekerim" Deniz benim koluma Toprak ise Berkayın koluna girmiş dörtlü olarak sınıfa geçmiştik. Sınıfta kızların dilinde yeni gelen matematik öğretmeni vardı. 'Çok yakışıklı kızlar' , ' Acaba sevgilisi var mıdır' ,'Acaba-' ve kulağımı kapatıp bizimkilere bakarak "Şu okuldan hemen mezun olmak istiyorum"diyerek sınıfı susturdum.

"Sanki biz sana bayılıyoruz" Sınıfın o pick me kızı yine bana laf attığı sırada Deniz araya girdi "Evet bayılıyorsun şekerim" Toprak gülerken ben araya girdim. "Kimsenin yemediği o siyah ambalajlı şeker hatta" dördümüz gülerken pick me Cerenin sevgilisi bana sövmeye başladığında sınıfın kapısı açıldı ve yeni gelen matematikçi sınıfa girdi.

Sınıfa girdi girmesine de kızların ağızlarından su akmış gibi bakıyorlardı.
Fakat Ceren hocayı görmemiş olduğunu bana laf atarken anladım . Zaten hocayı görseydi konuyu unutur hemen yalaklanırdı.

"Kızım sen hayırdır" Ceren sıradan kalkmış bana doğru gelirken sevgilisi Mert kolundan tutmuş hocanın geldiğini sayıklıyordu.

Ben de hemen atıldım. "Senin gibi terbiyesiz bir öğrencinin dersle alakası olmadığı için öğretmenin geldiğinden haberi olmaz "eteğimi savurarak arkama dönüp  Denize bakıp sessizce gülüştük.

Öğretmenim ×Vahşi Batı Değil Vahşi Okul +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin