3.Bölüm

159 23 9
                                    

Kısa bir duyuru mudur neyse ondan.
Bölümlerin okunma sayısı ve oyları çok az.
4 bölüm ve toplam 28 oy 8 tanesi benim hesabımdan . Bu durum beni cidden çok üzüyor lütfen yorum ve oy verip geçin ❤️‍🔥

Ateş hocaya evimin nerede olduğu söyledikten sonra önce bir kırtasiye yanında durduk. Ateş hoca arabadan indiğinde arka kapının kapısını açıp "peşimden gel" dediğinde arabadan inip peşine takıldım.

Ateş hocanın arkasından penguen gibi yürüyordum. Çok garip yürüyordum sanırım.
Elimde bir şey olmadığı zaman nasıl yürüyeceğime karar veremeyip en sonunda penguen gibi yürürdüm.

"Hoşgeldiniz Ateş Hocam" çalışan adamla konuşup test kitapların olduğu rafa doğru yürüdü,peşinden de ben.

"Matematikte hangi seviyedesin" Bana soruyordu galiba. EVET BANA SORUYOR

"Yani orta galiba ama ortadan da düşük olabilir" Matematik yapamadığımı söylersem rezil olurdum çünkü alanım sayısaldı.

Elinde bir kaç tane Matematik kitabını almış inceliyordu."Sınava bir yıldan az var ve sen matematik düzeyini bilmiyorsun" Hocam çok kötü soktunuz.

Yks sınavında iyi bir derece yapamayacağımı biliyordum çünkü matematiğim berbattı ama diğer dersler az çok yapabiliyordum. Bu yüzden neresi gelirse giderim diye düşünüyorum ama annem beni yurt dışında özel üniversiteye göndermeyi düşünüyordu.

"Ya aslında kendimi denemek için gireceğim zaten derece yapabilecek bir öğrenci değilim bu yüzden annem beni yurt dışında özel okula göndermeyi planlıyor"

Bana doğru dönüp elime bir test kitabı tutuşturdu."Sen yinede buna çok güvenme. Kimin yarın olup olmayacağı belli değil"cümlenin ağırlığı diğer yarımın olmamasından dolayı ağır gelmişti. Evet haklıydı bu yüzden tersleyemezdim.

"Temelden başlasak bu hafta bitirmeye çalışsak bitmezse hadi diyelim iki hafta.
Sonra basit orta en son da zor ve çıkmış sorular falan fistan" Ne yani bütün bunları ben mi yapacaktım. Falan fistan da ne yeni yeni kelimeler türetiyor.

"Bunları kim yapacak" Bana mala bakar gibi baktığında "Senin koç öğretmenin kim?"

"İbrahim hoca" okulumuz da iki tane İbrahim hoca vardı ve ben soyadını demeyi unuttum.

"Tarihçi mi ?" Evet diye başımı salladım.
"Sayısalcı ögrenciğe tarih öğretmeni...Hm zekice" İkimizde güldüğümüzde elimde ki kitabı alıp başka bir kitap verdi.

"Daha önce bunu çözdün mü?" Başımı hayır anlamında salladığımda "Rakiplerin sana acımayacak ve bende" sinsice sırtttığında"Ben o kadar ders çalışan bir öğrenci değilim" Evet değildim ve çalışmayacaktım da.

"Konumuz dersle alakalı değildi" Ne?
Eliyle sus işareti yaptığında afalllayarak baktım. Ne saçmalıyordu ki ?

Romanların olduğu rafa giderek kitaplara dokundu."Kitap okumayı sever misin" sadece genç kız edebiyatı kitaplarını okuyordum. Aşk,smut...

"Evet" eline bir kaç edebi kitap alıp incelemeye başladı."Hangi yazarlar"
Aynen hocam bende taşşaku talat falan okurum. Kendi kendime güldüğümde hoca anlamsız anlamsız baktı.

"Ana huang'ın kitaplarını çok severim" en çok okuduğum smut yazarı...

"Ne! Sen ciddi olamazsın" yoo çok ciddiydim.

"Zevkler ve renkler tartışılmaz" 

"Zovklor vo ronklor tortosolmoz" gıcık şey.

Kendine bir kaç kitap alıp elinde ki test kitabıyla kasaya gittik. Kasada aldığı kitapları ödediğine bana kaş göz yaparak çıkmamı istedi. Dışarıda beklerken telefonum çaldı. Baktığımda annem arıyordu.

"Efendim anne"

"Kızım iyi misin. Berkay aradı beni bayılmışsın" yeni haberin olmasına sevindim.

"Evet anne iyiyim" Hı hı iyiyim.

"Nerdesin kızım evde misin?"

"Eve geçiyorum."

"Kızım keşke yanına para alsaydın"

"Aldım da okulda ki çantamda kaldı. Berkay o anın telaşıyla unutmuş. Denizde muhtemelen akşam bize getirir"

"Ben bu akşam Ömer amcanla şirkette kalacağım. İşler çok yoğun biliyorsun" genelde hep böyle derdi. Babam öldükten sonra işler anneme kalmıştı.

"Tamam anne. Görüşürüz" Telefonu kapattığımda yanımda Ateş hoca duruyordu. Geldiğini hiç farketmedim.

"Hadi arabaya geç" arabaya bindik.

"Diyorum ki bugün bizde kal . Hem durumunu merak etmem"

"Hayır hocam neden sizde kalayım iyiyim ben" daha bugün dersimize giren bir öğretmene göre çok tuhaf davranıyordu.
Arabasına bile binmemem lazımdı.

"Kusura bakma" dediğinin yanlış olduğunu anlamış gibi bir hali vardı yol boyu bu yüzden hiç konuşmadı ve bana doğru dönüp bakmamıştı bile.

Evime geldiğimizde arabadan inip teşekkür ettim. Bahçe kapısından girerken elimi tuttu,ona doğru döndüm.

Elinde ki bez poşeti bana uzatıyordu.
"Test kitabını unuttun" Uzattığı bez poşeti elime alıp "Teşekkür ederim hocam" rica etmedi ve arabasına binip gitti.

Evime baktım. Upuzun siyah bir kapıdan içeriye girdiğimde karşımda büyük bir havuz  ve sarayları andıran bir ev.

Eve girdiğimde zile bastım. Bugün evde temizlemeye gelen ablalar vardı bu yüzden anahtarı yanıma almamıştım. Kapıyı Sinem anla açtı. Elinde temizlik bezi ve kova vardı.
Kovayı yere bırakıp bana yerleri işaret etti.
"Hoş geldin Alev kızım."gülümsedim."Yerlere dikkatli ol yeni sildim kayarsın Allah muhafaza".

Dikkatlice yürüyerek merdivenlerden çıkıp odama geçtim. Kendimi yatağıma atarak kısa bir süre uzandım. Yerimden kalkıp banyoya gittim. Üzerimi çıkarıp soğuk suyla duş aldım. Neredeyse bir saat duş aldıktan sonra bornozumu giyip yattım.

"Uyan uyann" Denizin bağırmasıyla uyandım."Saatlerdir uyuyorsun" gözümü açıp kalktım.

"Niye uyandırdın"homurdayarak yataktan kalkıp üzerime bir şey giymek için dolabı açtım.

"Unuttun mu bugün okulun partisi var!"

"Eee bundan banane"

"Kızım sen iyi misinn!! BAK ÜZERİME "Kısa gökkuşağı gibi renkli tül tül elbisesini giymişti."Hadi hadi hazırlan"

Bin türlü bağırma ve kavgadan sonda mavi çiçekli elbisemi giyip saçlarımı hafiften maşa yaptım. Hafif bir makyaj yaptıktan sonda beyaz ince topuklumu giydim.

"Hadi gidelim kızım!!" Birbirimize iltifatlar edip gülüşürek evden çıktık. Tam kapıdan çıktıktan sonra Berkayın arabası kapıda belirdi. Arabanın önüne ben ve arkamıza Deniz bindi.

Arabanın camından dışarıya bakarken arkamızda ki araba dikkatimi çekti. Dışarıya doğru kafamı çıkardığımda Berkay beni geri içeri çekti. "Kimin arabası sandın."
"Ne bileyim"

"Ateş hocanın arabası"bende Ateş hocanın arabası sanmıştım.

Telefonuma gelen bildirimle elime aldım.
Kayıtlı olmayan bir kişiden mesaj gelmişti. Hemen mesaja tıkladım.

Partide dikkatli ol küçük kız
Prens sandıkların pezevenk çıkmasın

Öğretmenim ×Vahşi Batı Değil Vahşi Okul +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin