Colette
Tamam bebeğim gidelim hadiBibi ve Colette gidince yerime geçtim. Leon ve Poco yanıma geldiler.
Leon
Lan iş ciddiymişEdgar
Ne sandın yarramPoco
Küfür etme lan çüksüzEdgar
Sensiz çüksüz çüküm var benimLeon
Ah yeter lanBirden Chester yanimiza geldi.
Chester
SelamLeon
SelamChester
Şey sizden birşey isticemEdgar
Oh ne oldu?Chester
Şey Mandy'yi bana ayarlasanızPoco
Destansı olan Mandy mi?Edgar
Başka Mandy mi var amkPoco
Küfür etme lan çüksüzZil çalınca Chester yanımdan kalktı. Ders yemek eğitimi veren Piper hocayaydı.
Hepimiz topalanıp yemek sınıfına gittik.
Piper
Günaydın ÇocuklarHepsi
GünaydınPiper
Bugün en basitinden kurabiye yapıcaz
Herkes önlükleri giysin. 5'li gurup olunHerkes kendi arasında eşlenince ben,Leon,Poco,Fang ve Sandy tek kaldık.
Piper
Hadi Edgar ve Fang sizde eşleşinBiz 5'imiz mini tezgahın önüne geçtik.
Biz kurabiyeyi yapmaya başlamışken birden birşey atkıma değdi.
Leon'un görünmez olup birşeyler yaptığını anlayıp hemen onu atkımla tuttum.
Sandy
Fang sen neden bişey yapmıyon?Fang
Ben sadece patlamış mısır yapabiliyorumLeon
AAAAAAA YARDIM EDİN UÇUYORUMLeon niye bağırıyor diyorsanız ben atkıyla onu havaya kaldırdım.
Piper
Edgar indirseneBen Leon'nu kapının önündeki çöpün yanına indirdim. O sırada Sandy hamura uyku tozu atmakla meşguldu.
Biz yoğurduktan sonra tek tek şekil verip fırına attık.
Pearl sayesinde hemen piştiler. Tüm sınıfa dağıttıktan sonra zil çalınca sınıfa gittik.
Sınıfın yarısı orada yarısıda sınıfta uyuya kaldı.
Beden dersine sıra geldi. Hoca hep bizi savaştırıyordu. Ben hiperşarjımı alıp beklemeye başladım. Maç başlar başlamaz 2 yük alıp jessie'yi öldürdüm. Hemen sonra Primo üstüme atladı. Ultimle kaçtıktan sonra yolda Jacky'yi gördüm. Onuda öldürdükten sonra canımın artmadı için 5 yükle çalılara saklandım. Herkes ölünce hesaplasmaya kaldım. Bi baktım karşımda Fang var. Biraz daha bekleyince hiperşarjım doldu. Fang ultisini kullanınca üstüne atlayıp hiperşarjı açtım. Son 257 canı kaldığında konuştum.
Edgar
Seni bağışlamamı istiyor musun?Fang
Senden nefret ediyorumEdgar
Tekrar soruyorum Seni bağışlamamı istiyor musun?
Fang
Öldür gitsinEdgar
Sen iste yeter bebeğimSon vuruşuda yapıp Fang'i öldürdüm. 1. olduktan sonra ders bitti.
Herkes yanıma geldi.
Jacky
Sen Fang'e bebeğim mi dedin?Edgar
Şakasına dedim. Siz nasıl duydunuz?Jessie
Sesini tüm okul duyuyor sen hiç yenilmediğin için farkında değilsin ama tüm okul duyduEdgar
Offf siktir ya.
.
.
Bitti askolar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fangar/Ne Bekliyon Amk Çocuğu
FanfictionZorla evlendirilmek zorunda kalan sınıf arkadaşları Fang ve Edgar🫄🏿👰🏿(omegaverse ve bs rütbeleri) #1 fangar➡️20/07/2024 #1 leon➡️04/08/2024 #2 edgar➡️03/09/2024 #2emz ➡️03/09/2024