Edgar
Bırak lütfenFang
Ne yapmaya çalışıyorsun?Edgar yere çöküp ağlamaya başladı. Ben onun susması için ona sarıldım ve kucağıma aldım. Onun belini tutmamla şaşırmam bir oldu.
Beli çok inceydi.
Odaya gidince Edgar'ı yatağa oturttum.
Fang
Neden öyle yaptın?Edgar
İzler geçiyordu. Bos durmamalıFang
Senin psikolojin bozuk. Bir daha öyle yaparsan seni mahvederim tamam mı?Edgar
T-tamamBirden Bibi kapının arkasından bağırdı.
Bibi
Hey hadi yemeğe gelinFang
Tamam geliyoruzBibi gittikten sonra konuşmaya devam ettim.
Fang
Ellerini nasıl kapatıcazBirden etrafa bakındım. Hemen banyoya gidip sargı bezi ve tentürdiyot getirdim. Edgar'ın elini sardıktan sonra banyoda bıraktığı eldivenlerini giydirdim. İşimiz bitince yemeğe gittik. Babası Edgar'ı görünce ona ters bi bakış attı. Bir dakika babası Edgar'ı yemek yememeye zorluyor olabilir miydi?
Edgar korka korka sandalye çekip oturdu. Babası hâlâ ona sert bakışlar atarken Edgar hiç birşey yemiyordu. Tabağına yemek doldurup konuştum.
Fang
Biraz yemek ye tatlımEdgar garipsemiş bir şekilde bana bakarken sıcak bir şekilde gülümsedim.
E-B
Oh siz...?Fang
Ben müstakbel eşimi seviyorumE-B
Edgar sen?Edgar
B-bende onu seviyorumE-B
Ha aferin tamam Fang sana veriyorsa yeEdgar babasının söylediğiyle yemeği yavaşça yemeye başladı. Onun aç olduğunu biliyordum ama babasından korktuğu için aç değilmiş gibi yiyordu. Tabağına zaten az koyduğum yemeği bitirince tam kalkmaya yeltendiği an kolundan tutup geri oturttum.
Fang
Biraz daha otur bebeğimEdgar
Ah t-tamamYemekten sonra Edgar'la odaya çıktık. Ben kıyafet alıp banyoya gittim. Duş aldıktan sonra giyinip odaya geri döndüm. Edgar birşey arıyor gibi çekmeceleri karıştırıyordu.
Fang
Ne oldu?Edgar
Bi defter vardı burda
şimdi yokFang
Tamam sakin ol yarın buluruz uyu şimdiEdgar
Yarın haftasonu zaten dur arıyım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fangar/Ne Bekliyon Amk Çocuğu
FanficZorla evlendirilmek zorunda kalan sınıf arkadaşları Fang ve Edgar🫄🏿👰🏿(omegaverse ve bs rütbeleri) #1 fangar➡️20/07/2024 #1 leon➡️04/08/2024 #2 edgar➡️03/09/2024 #2emz ➡️03/09/2024