18/(uzun)(Sonra Dudağıma Yapıştı)

156 18 9
                                    

Fang
Uyuyamıyor musun?

Başımı olumlu anlamda salladım.

Fang
Ne oldu ki?

Edgar
Başım ağrıyor

Fang
Sana sarılsam uyur musun?

Edgar
Bilmem heralde

Fang
O zaman sarılayım

Birden Fang bana sarıldı. Ben ne olduğunu anlamaya çalışırken kokusuyla mayıştığımı farkettim. Fang tam geri çekileceği sırada ben kollarımı beline sardım.

Fang
Hey okulda uyuyacak mısın?

Edgar
Gerekirse evet

Fang söylediğimle hiç itiraz etmeden o da bana sarıldı. Biraz sonra uyuya kaldım. Uyandığımda Fang'in göğsüne başımı yaslamış boynuna tutunuyordum. Biraz etrafa bakındığımda kimya dersi için beni laboratuvara taşıdığını farkettim.

Ben kıpırdanınca Fang göz kırpıp benim yerimi sağlamlaştırdı. Sınıfa girdiğimiz gibi Fang beni tezgahın üzerine oturttu. Herkes bize bakıp arasında konuşurken biraz uyumanın verdiği enerjiyle tezgahtan inip Fang'e yaslandım.

Fang
Önünüze dönün

Herkes korkarak önüne dönmüştü. Hoca gelip deneyler için 5'li gurup olmamızı söyledi. Leon, Poco ve Sandy yanımıza gelince 5 kişi olmuştuk. Biz deneylere devam ederken Fang'in birşey dediğini duydum.

Fang
Oh onu galiba seviyorum. Ah hayır ben gay değilim. Baksana ne güzel deney yapıyor. Allah'ım deliriyorum herhalde.

Fang'i dürttüm ve sordum.

Edgar
Kime aşık oldun? İstersen dinler bulurum

Fang
Ne duydun mu? Boşver kimseye aşık olmadım
Siktir ya demek ki duyuyor sus Fang sus

Edgar
Nasıl boşver izlediğine göre bizim sınıfta

Fang
Ah siktir yok bişey duymadın

Edgar
Duydum Fang birisinu sevmeye başlamışsın ve o bir erkek kim hadi söyle

Fang
Söylemiyeceğim özelimiz de kalmadı

Edgar
Her ne kadar çabalasan da öğreneceğim

Fang
Sen nasıl öğreneceksin ben söylemeden

Edgar
Siktir sen nasıl duydun la?

Fang
Lan olamaz değil mi? Yok değildir

Edgar
Senin kaç gücün var lan?

Fang
3 var ama ekstradan bir tane daha açılmıştır

Olaya açıklık getireyim Brawl evreninde ender,süper ender , destansı,gizemli ve efsanevi olmak üzere 5 farklı tür var. Bu türler çoğunlukla ender-süperender, destansı-gizemli ve efsanevi-efsanevi olarak ruh eşi olurlar. Ki bu durum kesin değildir ender ve efsanevide eşleşebilir. Bu konudan bağımsız olarak herkesin bildiği omegaverse kurgular gibi Brawl evreninde de ruh eşi ve kızgınlık dönemleri vardır. Normalde dokunularak öğrenilen ruh eşliği bu evrende zihinden iletişim veya savaşçıların tür diye adlandırdıkları kurtlarının iletişimiyle öğrenilir.

Fangar/Ne Bekliyon Amk Çocuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin