23/(m)(Ahm Geleceğim)

195 14 27
                                    

Ben Fang'i gördüğüm gibi kucağın atladım. Sarı gözlerle ve kiraz kokulu feromonlarla kendimi Fang'e sürtüyordum. Fang'de benim feromonlarımla tetiklenmiş olucak ki belimi okşamaya başladı. Sonra beni indirip odadan çıktı. Geri geldiğinde onunda kızgınlıkta olduğu anlaşılıyordu. VeKırmızı gözleri onu 5 kat daha çekici hale getirmişken bana yaklaştı.

Fang
İzin veriyor musun?

Edgar
Evet,lütfen

Fang
Kızgınlıkta olduğun için böylesin

Edgar
Hayır arabadada istiyordum

Fang söylediğin şeyle dudağıma  yapıştı. Biz öpüşmeye devam ederken Fang üzerindeki sıfir kol üstü çıkardı. Hemen sonrasında beni yatağa yatırdı. Benim üzerimdeki transparan üstü ve beyaz atleti çıkarıp herhangi bir kenara attı.

Hemen sonrasında kendi eşofman altını çıkardı. Onun kızgınlıktan dolayı dikleşmiş sikini görünce yutkundum. Hiç zaman kaybetmeden benim eteğimi çıkardı. Beni yatırıp küçük boxerımı çıkardı.

Fang
Beklediğimden büyükmüş

Direk kendi boxerını da çıkardı. Tam penisini deliğime hedeflediği sırada onu durdurdum.

Edgar
Hazırla önce

Fang sıkkınlıkla yutkunup ince uzun parmaklarını ağzıma verdi. Ben acemilikle parmakları ıslatıp ağzımdan çıkardım. Fang ilk parmağını pembe ve istekle genişleyip kasılan deliğime götürdü. Ben ilkimden dolayı odayı acı dolu inlemelerle doldururken Fang hiç zaman kaybetmeden ikinci parmağını soktu. Makas hareketleriyle deliğimi genişletirken ben ellerimi attığım omuzlarına izler bırakıyordum.

Fang genişlediğimden emin olunca sikini deliğime konumlandırdı. Fang hiç acımadan soktu alışmam için beklerken hissettiğim acı dayanılmazdı. Fang hareket etmeye başlayınca acım daha da artsada zevkte hissediyordum. Fang'in sanki öncedende yapmışız gibi direk prostatıma vuruş yapmasıyla yüksek sesle inledim. Fang'de herşeyin farkında olarak hareketlerini hızlandırdı.

Ben omuzlarını çizmeye devam ederken Bibi ve Colette odaya girdi.

Bibi
Siktir canlı porno

Bizse hiç onları umursamadan işimize devam ettik.

Colette
Lan ya Edgar hamile kalırsa

Bibi
Biz gidiyoz ilaç almaya geldiğimizde
yine izlicez

Onlar odadan çıkınca Fang hareketlerini sanki hızlı değilmiş gibi daha da hızlandırdı. Ben boşalmanın eşiğine geldiğim halde Fang'e itiraz etmiyordum.

Edgar
Ahm geleceğim

Fang
Biraz dayan bebeğim

Fang bir elini penisime atıp çekiştirmeye başladı. Hem önden hem arkadan aldığım haz insanı deli eder nitelikteydi. Fang son vuruşu yapınca ikimizinde boşalması bir oldu. Fang hiç durmadan gelgitlere devam etti. İkimizde kızgınlıkta olduğumuz için sınıra ulaşmamız fazla uzun sürmemişti. Yarım saat sonra Bibi ve Colette geldi.

İlacı komidine bırakıp kapının önünden izlemeye başladılar. Fang yastık fırlatıp onları kovdu. Sonrasında ikimizde boşalınca içimden çıktı.

Fangar/Ne Bekliyon Amk Çocuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin