Sattler geçmeye devam ediyordu ama uyuyamıyordum. Fang'e baktığımda mışıl mışıl uyuduğunu farkettim. Hemen geçen gün yatağın altında bulduğum Fang'i çizdiğim ve arka sayfalarını günlük niyetine kullandığım defteri aldım.
Merhaba sevgili günlük;
Bugün uyandığım gibi direk düğün salonuna gittik. Hazırlandıktan sonra evlendik ve Fang beni öptü destansı bozuntusu dediği pis beni öptü. Önceki günler bana iyi davrandığında mutlu olmuştum ama onun beni sevmediğine artık eminim. Bugün yazacak pek birşey yok bu yüzden bi resim çizicem.
Fang düğünde mutlu görünsede eve geldiğimiz gibi somurtmaya devam etti. Onu çok seviyorum ve asla onu sevmekten vazgeçmeyeceğim.Defteri geri çantama koyup biraz bulunduğum durumu düşünmeye başladım. Biraz sonra yanımda getirdiğim test kitabını açtım ve çözmeye başladım. Sabah Fang uyanınca aşağı indik. Kahvaltıdan sonra okula gittik. Herkes bize bakıp kendi arasında konuşuyordu. Biz sınıfa gidince Bibi geldi.
Bibi
Uyumadın değil mi? Gözlerinin altı morarmış.Edgar
Uyumadım.Bibi
Herkes evlendiğinizi ögrendiEdgar
Ne şaka yapmayı kes BibiBibi
Seni de etiketlemişler bi bakHemen telefonu cebimden çıkarıp instaya girdim. Direk beni etiketledikleri gönderiye baktım.
@bsokulitiraf
12/B sınıfındaki Fang ve Edgar'ın dün gece ***** düğün salonunda evlendiği ortaya çıktı. @edyedgar @ffang
♥️206k 💬486k(Yorumları yazmaya üseniyom ya)
Telefonu cebime koyup sırama geçtim. Fang yanıma geldi.
Fang
Ee ne yapıcazEdgar
Umrumda değil sen popülersin
Sen ne yapıcaksınFang
Leon sana mesajlaşmalarımızı mı attı?Aslında atmıştı ve ben onları görüp saatlerce kendime saydırmıştım ama ona söylememe gerek yok.
Edgar
Yok atmadı bişeyFang
Ha tamamFang gidince başımı geri gömdüm. Hoca gelince ayağa kalktım.
Byron
Günaydın çocuklar. Edgar ve Fang
sizi müdür çağırıyorBen ve Fang direk Mr.P'nin odasına gittik. Fang kapıyı tıklatıp içeri girdi hemen ardından bemde girdim.
Fang
Hocam bizi çağırmışsınızMr.P
Evet, siz evlendiniz mi?Fang
EvetMr.P
Neden oluldakilere söylediniz?Fang
Biz söylemedik. Okulun itiraf sayfasına atmışlarMr.P
Tamam hadi sizin sınıfa gidiyoruzBiz geri sınıfa gittik. Mr.P sınıfa girdiği gibi diğerleri ayağa kalktı.
Mr.P
Okulun itiraf sayfasını kim açtı.Uzun bi sessizlikten sonra hoca konuşmaya devam etti.
Mr.P
KİM AÇTI DEDİM SÖYLESİN YOKSA BEN BULURSAM GERÇEKTEN KÖTÜ OLURBirden Janet parmak kaldırdı.
Mr.P
Sen ve siz benim odamaBiz tekrar Mr.P'nin odasına gittik.
Mr.P
Neden onu attın..
.
.
Bitti amk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fangar/Ne Bekliyon Amk Çocuğu
Fiksi PenggemarZorla evlendirilmek zorunda kalan sınıf arkadaşları Fang ve Edgar🫄🏿👰🏿(omegaverse ve bs rütbeleri) #1 fangar➡️20/07/2024 #1 leon➡️04/08/2024 #2 edgar➡️03/09/2024 #2emz ➡️03/09/2024