Fang gittikten sonra elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim. Herkesi selamlayıl Bibi'nin yanına geçtim.
Fang
Şey biz evlendikten sonra bizim evde dursak olur mu?E-B
Neden? Burası gayet iyiFang
Şey evimde daha rahat hissediyorum o yüzden yaniF-B
Sorun yok oğlum Edgar da kabul ederse gelirsinizEdgar
A benim için sorun yokF-B
Tamam o zaman yarın akşamdan sonra bize gelirsinizFang
TamamBabamlar sohbete devam ederken annemler mutfakta birşeyler hazırlıyordu. Annem beni çağırınca mutfağa gittim.
E-A
Oğlum bunları yemek masasına bırakır mısın?Ben hemen örtüyü alıp yemek masasına serdim. Bir kaç dekoratif şeyi de masaya bırakıp mutfaktan tabakları aldım. Masaya dizerken babamın söylediği şeyi duydum.
E-B
Fang bak nasıl çalışıyor. Kullanırsınız artıkFang ve babası sahte bir gülümseme sunsada babamın ciddi olduğu belliydi. Ben sofrayı kurduktan sonra Bibi ve Colette'i çağırmak için Bibi'nin odasına gittim. Kapıyı açtığım gibi Bibi ve Colette'i öpüşürken gördüm.
Edgar
Hey hafi yemeğe gelin
İlk öpücüğünü abinden önce
verdin laColette
Ne sandın abisiBiz aşağı inip yemeğe başladık. Ben yine babam yuzünden fazla yiyemiyordum. Yemekten sonra babam misafirlere kahve yapmamı söyledi. Ben mutfağa gidip herkese birer kahve yaptım. Herkesinkini tek tek verip tekrar oturdum. Kahvelerini içtikten sonra onlar gitti bende direk uyumaya gittim. Yatağa geçip gözlerimi kapattım hemen uyumuşum. Sabah Fang beni uyandırdı.
Fang
Hadi lan düğüne geç kalacazEdgar
Tamam kalkıyorumBen yataktan kalkıp banyoya gittim. Duş alıp giyindikten sonra aşağı indim. Fang'le beraber düğün salonuna gittik. Biz gider gitmez iki takım elbise verip giymemizi söylediler. İkimizde giyince saç ve makyajlarımız yapıldı. Akşam olunca misafirlerin çoğu burdaydı. Biz kolkola salona girip nikah memurunun yanına gittik.
(İste nikah kiyiliyo amk)
Nikah memuru
Bende sizleri karı koca(?) ilan
ediyorum eşini öpebilirsinFang bana yavaşça yaklaşmaya başladı ben korkuyla first kiss'imi beni sevmeyen birine vermeyi beklerken Fang güzel , yumuşak ve tapılası dudaklarını benim dudaklarım üzerine kapadı. Herkes alkış çalarken ben yanlış anlamasınlar diye gözümü kapatmıştım. Fang'in benden ayrılmasıyla gözlerimi açtım.
Hemen sonra sıra yemeğe gelmişti. Ben herkesle tanışıp Fang'in yanına oturdum. Düğünün sonuna doğru çoğu kişi gitmişti sadece 2 aileninde aşırı yakınları duruyordu.
Düğün bitince ilk bizim evden bi kaç parça kıyafet aldık sonra Fang'lere gittik.
.
.
.
Bitti
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fangar/Ne Bekliyon Amk Çocuğu
FanfictionZorla evlendirilmek zorunda kalan sınıf arkadaşları Fang ve Edgar🫄🏿👰🏿(omegaverse ve bs rütbeleri) #1 fangar➡️20/07/2024 #1 leon➡️04/08/2024 #2 edgar➡️03/09/2024 #2emz ➡️03/09/2024