7/(Gömleğini Çıkar)

177 21 10
                                    

Çıkışta 3'ümüz eve gitmiştik. Babam herhalde gönderdikleri şeyi görmüş olucak ki sinirli yüzüyle bizi karşıladı.

E-b
Hoşgeldiniz. Bibi odana geç. Fang sende odaya geç Edgar'la biraz konuşacağım.

Onlar gidince babam direk konuştu.

E-B
3. ODAYA ÇABUK

Ben korkuyla babamın 3. oda diye seslendiği işkence odasına gittim. Babam da peşimden gelip kapıyı kilitleyip yanıma geldi.

E-B
Gömleğini çıkar

Ben hemen gömleğimi çıkarıp kenara bıraktım.

E-B
Fang geldi diye kaç gündür yiyorsun. Bundan sonra yemek yok tamam mı?

O an tek yaptığım başımı olumlu anlamda aşağı yukarı sallamaktı. Babam zaten işkence aletleriyle donattığı odadan kırbaç tarzı şeyi aldı. Babam hemen sonrasında ağzıma bant yapıştırıp kırbaçla bana vurmaya başladı. Bağırmaya çalışıyordum, ağlıyordum ama dışarı hiç ses gitmiyordu. Babam yaklaşık 2 saattir bana vuruyordu. Kendisi yorulunca ellerine bulaşan kanları sildi ve çıktı.

Yarım saat sonra galiba yemek yiyorlardı. Seslerini duyabiliyordum.

E-B
Bibi git ve klimayı aç

Bibi
Hangi odanın

E-A
3. oda en soğuk

Bibi odama geldiğinde ilkin yanıma geldi.

Bibi
İyi misin?

Edgar
Hayır, Fang'e söylemeyin

Bibi
Tamam sen şu kenara geç oraya klima vurmuyor

Edgar
Boşver aç ve çık

Bibi
Tamam

Bibi klimayı açıp gitti. Zaten yere yığılmış olan ben klimanın etkisiyle bayıldım.

Fang'in götünden

Edgar'ın anne ve babası hep şifreli konuşuyordu birşey anlamasamda Edgar'ın nerede olduğunu merak ediyordum.

E-A
Fang bu tuzu kırmızı kapılı odaya bırakabilir misin?

Bibi
Ben götüreyim o yorulmasın

Fang
Yok zahmet etme ben giderim

Edgar'ın annesinin uzattığı tuz paketini aldım ve kırmızı kapılı 3. oda diye söyledikleri odaya doğru ilerledim. Kapıyı açtığım gibi soğuk hava vücuduma etki etti. Odanın ışıkları kapalıydı. Kenardaki tuştan açınca gözlerime inanamadım. Çünkü Edgar yarı çıplak bir şekilde kanlar içerisinde yerde yatıyordu. Tuzu kenara indirip Edgar'ın yanına çömeldim. Bir kaç kez dürtmeme rağmen uyanmadı bende hemen tuzu indirip odadan çıktım. Yemek masasında Bibi'ye kaş göz yapıp odaya çıkmasını söyledim. Bibi odaya çıkınca doyduğumu söyleyip Bibi'nin odasına gittim.

Fang
Ne oldu Edgar'a

Bibi
Babam vurdu

Fang
Sen niye bişey yapmadın?

Bibi
Benide vururdu vurmayı geçtim ikimizide öldürürdü

Fang
Birşey yapmamız lazım

Bibi
Ne yapıcaz?

Fang
Ben gizlice onu alıp gelicem

Bibi
Babam görürse

Fang
Bana birşey demez

Ben hemen gizlice aşağı indim. Edgar'ın babası çalışma odasındaydı. Annesi ise mutfaktaydı yani kimse görmezdi. Hızlıca 3. odaya gidip Edgar'ı kucağıma aldım. O kucağımdayken direk odaya çıktım. Edgar'ı yatağa bırakıp odanın banyodundan iln yardım çantası aldım.

.
.
.
Bitti birdahaki bolumde belki aralari duzelir ama sonra yine boka baticakk🍷💬♥️🍷🌟💗🩷🎀🏳️‍🌈

Bitti birdahaki bolumde belki aralari duzelir ama sonra yine boka baticakk🍷💬♥️🍷🌟💗🩷🎀🏳️‍🌈

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Fangar/Ne Bekliyon Amk Çocuğu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin