8.Bölüm

79 51 45
                                    

Merhaba sevgili okırum 👋

Oy, yorumlarınızı bekliyorum

İyi okumalar ❤🤚

Demir beni hastaneden çıkarmış ardından beni kendi evine götürmüştü.

Ben her ne kadar kendi evime gitmek istesemde, izin vermemişti yine bana zarar vereceklerinden korkuyordu.

Eve geldiğimizde öğlen olmuştu hemen ablamı aramıştım.
Ablam eve geldiğinde ellerinde şifa otlarıyla gelmişti, alt tarafı bayılmıştım,

Şimdi ise demir ile aylin bana otlardan yaptıkları karışımları içirtiyordu .

Tadı güzel olsa bari, ama oda yokk !

Demir koltukta beni oturtmuş ellerimi de arkamda birleştirmişti, ablam ise üstüme oturmuş elinde bilmem ne karışımını Bana içirtmeyi çalışıyordu.

" Selin senin yaşın kaç, inat etme işte iç şunu "

Kafamı sağa çevirerek

" Abla ben iyiyim sadece bayıldım, demir'e sor istersen "

Demir arkamdan cık cıklayarak

" Selin ablana yalan söyleme istersen ben senin ne kadar kötü olduğunu anlattım "

Gözlerimi kısarak arkamdaki demir'e baktım dün akşam attığım takatın intikamını alıyordu.

Bana gıcık bir gülüş atmasıyla tam ağzımı açmıştım ki ablam elindeki karışımın son kaşığını ağzıma sokmasıyla, yüzümü buruşturdum

Ablam büyük bir iş başarmış gibi zaferle gülümsedi üstümden kalkarak

" Ben diğer okunmuş karışımı getireyim. Demir sakın selini bırakma"

Ablam mutfağa girmesiyle demirden kurtulmak için çırpınmaya başladım.

Demir ellerimi kendine çekmesiyle sırtım demir'in göğsüne yaslandı.

Sakın kalmak için Derin bir nefes aldım.

" Demir lütfen , lütfen! Bırak bak benim bir şeyim yok nolur bırak "

Demir ağzının içinden cık cıklayarak

" Aşk olsun selin! Ben senin burada iyiliğini istiyorum senin yaptığına bak"

Sakin kalmalıyım , sakin, sakin

Başımı yukarı kaldırarak demirşm yüzünü baktım iri bedenine bakan bu kadar tatlı bir yüzü inanamazdı

"Demir lütfennnn "

Yüzünü yüzüme yaklaştırdı.
Dudağı sol kulağıma temas etmesiyle gözlerimi istem dışı kapatım.

Demir dudağını kulağıma sürtü ve hafif ısırdı .

Demir'in bana yakınlaşması içimde bir şeylerin kıpır kıpır olmasını sağlamıştı.

Dudağını kulağıma sürterek

" Bunu bir karşılığı olmalı "

" Ne istiyorsun hemen söyle "

Demir sinsi bir şekilde sırıttı. Piç herif ! benim böyle zor durumda kalmam hoşuna gitmişti

" Şimdi değil ama istediğim zaman senden bir isteğim olacak "

Hiç düşünmeden başımı olumlu anlamda salladım demir kollarımı serbest bıraktı ben hemen yarimden kalktım .

Tam bu sırada ablam elinde kaseyle mutfaktan çıktı ablam beni ayakta görünce kaşkarını çattı.

Fıstık GuzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin