10.Bölüm

85 47 63
                                    

Merhaba canlarım .

Sizden küçük bir ricam  var.
Lütfen okuduğunuz bölümleri oy ve yorum yapmayı unutmayın.

Genelde okuyup yorım yapılmıyor bende çok küçük bir sınır yapıyorum.

Oy: 5    yorum :10

İyi okumalar bebişlerimm ❤❤

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Kendimi gün geçtikçe daha yalnız , mutsuz ve ruhsuz hissediyordum.

İçimde anlamını bilmediğim bir huzursuzluk vardı. Ama demirin yanında kendimi garip bir şekilde güvende hissediyordum.

Daha yeni tanıdığım bir adamın bana bu derece güven vermesi ürkütüyordu.

Tıpkı şuan kendimi güvende hissettiğim gibi.

Evden çıktığımızda  murat şoför koltuğuna geçti ablamda yanına , demirle arka koltuğa oturduk.

Kendimi cama yaklaştırarak dışarıyı  izlemeye başladım. Bir süre sonra gözlerim uykuya yenilerek kapandı. Demirin beni sarsmasıyla gözlerimi yavaşça açtım.
Etrafa baktığımda AVM ye geldiğimizi gördüm.

Murat arabayı park ettiğinde  arabadan indik. İçeri girdiğimizde etrafa hayran gözlerle bakmaya başladım. Bizim durumumuz iyiydi ama zengin eniştem ın durumu bizden daha iyiydi.

'Severiz eniştemizi '

Zengin eniştemizi severiz

Bakışlarımı Yanımıza gelen yetkiliye çevirdim.

"Hoş geldiniz efendim size nasıl yardımcı olabilirim"

Murat ın dik duruşunu baktığımda şaşırdım. Bizim yanımızda çocuktan farkı olmayan adam dışarıda tam bir buz dağı gibi soğuktu.

Demir'e baktığımda onunda bana baktığını gördüm.
Kahverengi gözleri benim ela gözlerime öyle bir bakıyordu ki kendimi onun gözlerinde kaybetmek istedim.

Muartın sesiyle hemen bakışlarımı kaçırdım. Yanaklarımın Nasıl ısındığını belli etmemek için yere bakmaya başladım niye saçımı at kuyruğu yapmıştım ki!

" Müstakbel eşim ile düğün alışverişi yapacağız. "

"Buyrun şu taraftan efendim "

Hepimiz yetkili kadını takip ediyorduk.

Em üst kata çıktığımızda etrafa hayran gözlerle bakıyoesum bir sürü gelinlik vardı.

Ahh nedense birden kendimi çok iyi hisediyordum.

'Taktiri ilahi'

Ablam lâ birbirimize bakarak sırıtmaya başladık.

Mert Le demir küçük podyumun önüdeki koltuklara oturmuşlardı.

Hemen ablam kendine bir gelinlik aldı ve soyunma odasına gitti. Bende tam mertle demirin yanına gideceğim sırada gördüğüm gelinlikle ağzım açık kalmıştı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Fıstık GuzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin