9.Bölüm

76 52 61
                                    

Merhaba sevgili okurum ❤❤

Oy ve yorum yapmayı lütfen unutmayın.

Ben tarafından seviliyorsunuz 🤭

Ne kadar uyusam da üzerindeki yorgunluğu bir türlü üzerimden atamıyordum. Garip olan şı ki yorulacak bir eylemde yapmamıştım.
Son bir gündür yaşadıklarım beni hem yormuş hemde yıpratmıştı. Yorgunluğumun uyuyarak geçeceğini sanmıyordum.

Bir saattir her ön dakikada bir beni uyandırmak için, aylin, demir ve Murat geliyordu.

Her geldiklerinde ise onlara beş dakika diyerek geçiştiriyordum.

Elimde olsa kendimi yatağa kilitleyip ömür boyu yatmak istiyordum.

Birden üzerimdeki soğukluk lâ yatakta oturur pozisyona geldim.
Üzerime dökülen bız gibi suyla nefes alışverişlerim hızlanmıştı.

Gözlerimi açtığımda başımda sırıtan muratı gördüm. Gerizekalı şu an o kadar keyifliydi ki bir göbek atmadığı kalmıştı.

Eline baktığımda büyük bir sürahi vardı.

Üstüme döktüğü su çok soğuktu,
Üşümeye başlamıştım.

Murat artık dayanamayarak gür bir kahkaha attmaya başladı. Ben ise üzerimdeki pike yi kenara koyarak sıcaacık yatapımdan kalktım. Pardon soğuk yatağımdan.

Murat ın karşısında durarak ona tokat attım.

Kimse beni güzellik uykumdan uyandıramazdı. Evde bile beni uyurken kaldırmazlardı çünkü karşımda kim olursa olsun karşılık vereceğimi bilirdi.

Mert yediği tokat karşısında gülmeyi bıraktı.

Fırsat bilerek sağ ayağımıda dizlerine vurdum.

Murat artık şu an ayağımın altında 1:80 uzanmıştı.

Sağ işaret parmağımı yerde yatan Murat'a sallayarak.

"Bir daha beni güzellik uykumdan uyandırırsan hiç üşenmem seni pencereden atarım.

Diye ciyaklamaya başladım . Yeni kalktığım için sesim biraz ince çıkmıştı.

Murat hala onu nasıl yere düşürdüğümü anlamaya çalışıyordu.
Murat istese bana karşılık verirdi.

Murat yerden kalkarak üstünü silkeleyerek

" Lan sen değil bir gün bir yıl uyuşan bile güzel olamazsın. Çirkin ördek. "

Bakarmısınız enişte diye bağrıma bastığım aşama bakın hele gözlerimi kocaman açarak ellerimi de kelime koyarak

"Ne ! Ne dedin sen . Bir daha söylesene "

Hemen yerdeki terliğimi aldım Murat'a nişan aldım.

Murat elimdeki terliği görünce şaşırdı bende  böyle benden böyle hareket  beklemiyordu. Muratın gözlerindeki korkuyu göre biliyordum.
Ama murat nereden aldığını bilemediğim cesaretiyle

Omuz silkti  !

"Söylerim ki "

Tek kaşımı kaldırarak

" Söyle o zaman "

Murat eliyle bir dakika giyerek kapının yanına gitti.
Ben ne yapacak diye merak ederken birden aralık kapıdan kaçarak gitti .

Ben elimdeki terlikle kapıya bakarak sesli bir şekilde gülmeye başladım. Cesaretini bakandan ucuz diye almıştı sanırım.

Elimde ki terliği bırakarak banyoya girdim.

Fıstık GuzeliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin