BAHTSIZ PLATONİK GAYLER
yyang_won, nishimuraRi_ki, simjjake_ , ksunoo_00
ksunoo_00Yani neden ya NEDEN NEDEN AMK NEDEN
simjjake_
noluyor aq
ksunoo_00
GRUP İSMİNŞ BÖYLE YAPMAK ZORUNDAMIYDINIZ BEN BEN BU GRUP İSMİ YÜZÜNDEN...
yyang_won
ddeonu noldu??
ksunoo_00
WONİEE AĞLAMSMK İSTEMİYOMRUM ARTUK
nishimuraRi_ki
hyung iyi değilsin sen noldu anlat hadi
ksunoo_00BWAN GELŞN AMK YAXAMIYIRIM ÜSÜZNTÜMDDN GÖZ YASKLARIM EBRANA GELİHO
---♡---
Evden çıkıp, Sunoolara doğru yürümeye başladım. Düşüncelerimin yürümemi yavaşlattığı farkedince, kafamı ayılmaya çalışırmışcasına iki yana salladım. Sunoo için endişelenmiştim doğrusu. Çünkü Sunoonun en son ne zaman böyle davrandığını hatırlamıyordum bile. Normalde Sunoo emojisiz cümle kurmadığında sadece bize trip atıyor olur, ayrıca klavyesine çok dikkat eder, kelimeleri seçerken özenle seçerdi. Her ne kadar noktalama işaretlerine dikkat etmesede, harflerin yanlış yazılmamasına özen gösterirdi. Bu yüzden endişeliydim işte...
Tekrar kafamı iki yana salladım. Bu sefer gerçekten adımlarımı hızlandırmıştım, sadece Sunoonun evine gideceğimi tekrar edip durdum içimden.
Bir süre sonra Sunooların evinin önünde buldum kendimi. Tam o sırada buraya gelen Niki ve Jake i farketmem uzun sürmedi tabii. Beraber eve doğru girdik. Kapının önüne gelince durduk. Herkes benden kapıyı çalmanın bekliyordu. Elim kapıya doğru gitti ancak duraksadım. Kafamı eğip geri kaldırdım ve derin bir nefes alıp çaldım. Karşımıza yüzü gözü şişmiş, kollarının morluktan geçilmediği, saçı başı, üstü dağılmış salya sümük ağlayan bir Sunoo karşıladı.
İçeri girdik hep beraber. Sunoonun odasına girince hemen Sunooya sıkıca sarıldım. Yatağa oturduk hep birlikte. Sunoo kucağımda ağlıyordu. Onun ağlamasına dayanamıyan Jake de ağlıyordu. Onu da kucağıma çektim. Niki de arkamdan sarılıp kafasını omzuma koymuştu. O da ağlıyordu...
Bir süre sarıldıktan sonra, kollarımı gevşettdim ve Sunooyu karşımıza oturtum. Ağlamaktan gözleri kan çanağına dönen arkadaşımı görünce, içim de birşeyler kırıldı sanki. Hemen söze girdim.
"Noldu ddeonu ne bu halin kim yaptı bunu sana?"
"AN-NE-MLER ... GRU-P ... İSM-İNİ G-ÖRMÜŞ ..."
"Sakin ol ddeonu derin nefes al"
Hıçkıramaktan konuşamıyordu bile.
"WONİEE ANNEMLER GAY OLDUĞUMU ÖĞRENDİ BANA... BANA BUNU... BANA BUNU YAPAN...'
Dayanamadı tekrar gözyaşlarına boğuldu. Yine sarıldım ona ve geçecek dedim.
"Şu an neredeler Sunoom?"
"Bana eşyalarımı toplayıp gitmemi söylediler... Ne yapacağım ben jakey ?"
Jungwon:ddeonu tabiki bende kalacaksın unuttun mu ben tek yaşıyorum hem geçen demedim mi ben ev arkadaşı arıyorum diye
Kafasını onaylar gibi salladı.
"Gerek kalmadı işte ne güzel"
"Yapamam wonie bu halimle bir de sana yük ola-"
"Boşu kes hyung istediğin zaman bize de gelebileceğini biliyorsun"
Şakayla karışık bir şekilde söylediği şey az da olsa Sunooyu gülümsetmişti. Sunooyu zorda olsa ikna edebilmiştik.
Eşyalarını topladıktan sonra, yavaşça indik. Jake evi yakın olduğu için arabası ile gelmemişti. Ama eşyalar çok olduğu için, eve gitti ve arabayı alıp geri geldi. Eşyaları yerleştirdikten sonra, Sunoonun morlukları için krem sürmüştüm. Geç olduğu için yemeğimizi yiyip yattık.
---♡---
Sabah olduğunda yanımda Sunooyu göremedim. Mutfaktadır diye düşünerek ilerledim. Tam tahmin ettiğim gibi, mutfaktaydı. Kendisini hep insanlara yük olarak görüyordu Sunoo. Bu yüzden daima kendini iyi hissetmek adına olsa bile, çabalardı. Durmadan çabalardı...
Ne dersem diyeyim kabul etmeyeceğini bildiğimden, bişey dememeye karar verdim. Yavaşça arkasından gidip onu korkutacaktım ki, onu arkasına dönmesiyle ben çığlık attım. Ve tabi o da...
"Jungwon salak mısın niye sessiz sessiz geliyon ödüm koptu"
"Ya alt tarafı bir korkutcaktım korkan ben oldum ne pff"
"Neyse neyse hadi gel de kahvaltı yapalım okul diye bir şey var maalesef"
"Ya uff be hiç gidesim yok okula"
"Zorundayız wonie zorundayız..."
Kısa bir gülüşmenin ardından yemeğe geçtik. Ne de olsa gitmek "ZORUNDA" olduğumuz bir okul vardı.
----------------------------------------------♡------------------------------------------------------
Eveeed ilk ficime giriş yapmış bulunmaktayız
İlk bölümden Sunooyu döndürdüm ama meleğim işte
Ne yapalım bize entrika kaos olay ekşın lazım ekşın
Bu kitapta bolca kaos olacak GÜN YÜZÜ GÖSTERMIYECEM HIAHIAHIAHIA (kötü karakter gülüşü)
Çok uzun oldu farkındayım
Hata varsa affeyleyin
Yorum ve oy atarsanız çko mtlu olirim💘💞
Hemen bitmeyecek merak etmeyin canlarım
Ve elimden geldiğince hızlı bölüm atacam seviliyorsunuz öpüldünüz
BB😘💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NON Platonic Love (Jaywon)
FanfictionJungwon Jay için herşeyi yapmıştı oysaki... Ama Jay Jungwonun aşkına kördü... İlk ficim çok bir beklentim yok eğlence amaçlı yazılmıştır Kaos BOL Ana ship Yan shipler Jaywon Sunsun Heejake düzenleme:OKUMAYIN AŞŞŞIR...