Bizim eve gelmiştik. Herkesi zorla da olsa getirebilmiştim. Eve gelir gelmez Heeseung hyung hepimizden önce davranıp, Jake in koluna girmiş ve bana odanın yerini sormuştu. Tabiki Jake bu haldeyken onu koltukta falan yatıracak halimiz yoktu. O yüzden kendi odanın yerini söyledim.
Heeseung hyung, Jake ile birlikte yukarı kata doğru çıkarken bizde salona geçmiştik. Aramızda ki ölüm sessizliğini bozan kişi, Sunoo olmuştu.
"Eee? Tüm gün burada konuşmadan duracak mıyız?"
"Ddeonu doğru söylüyor. Aaa! Aklıma ne geldi bak. Benim kutu oyunum var oynayalım mı ne dersiniz? Hem keyfiniz yerine gelmiş olur." Dedikten sonra, Jay ve Sunghoon a dönmüştüm fikirlerini sorarcasına.
İkiside olur dedikten sonra, yukarıya doğru ilerledim. Odama girdiğimde, Heeseung hyung u Jake in yanında uyurken buldum. İkisine kısa, gururlu ve biraz da acılı bir bakış attıktan sonra, dolaba doğru ilerleyip, kutu oyununu aldım.
Aşağıya indiğimde, herkes bana bakmıştı. Oyunu ortamızdaki sehpaya indirdim ve oyunu anlattım. Basit bir d c oyunuydu. Tek farkı kutu oyunu şeklinde olması idi. Yaparsan ilerlersin, ilerlersin kazanırsın...
(Yazar:Gumball izleyen bilir skzskzskz)Yaklaşık bir saat kadar gülüp eğlendik. Yatacağımız zaman gelince, üyelerimizi hazırladık ve yattık. Yattılar. Ben yatmadım. Daha doğrusu yatamadım. Balkona çıkıp, şehir ışıklarının izin verdiği kadarıyla yıldızları izlemeye başladım. Üşüdüğüm için kollarımı, ellerimle sardım. Her ne kadar üşüsem bile hiç bu güzel şehir manzarasını bırakıp, içerde yatan "platonik" olduğum arkadaşımı görmek istemiyordum.
Omzuma atılan sıcak battaniyeyi hissetmem ile kapıya doğru döndüm. Hem Jay in sıcak gülümsemesi, hem de bana uzattığı sıcak çikolatanın buharının yüzüme vurması, içimi ısıtmıştı.
Teşekkür edip, kendisi gibi sıcak bir gülümsemeyle karşılık verdim ona. Önüne dönünce bende döndüm. Beş dakika kadar sadece sessizce oturmuştuk. Sessizlik hem can sıkıcı, hem de gerici bir hava yaymıştı ortaya. Sessizliği bozan o olmuştu.
"Bu aralar fazla dalgın gibisin. Anlatmak ister misin?"
"Hyung. Ben birini seviyorum. Ona öyle bir aşığım ki, gözüm kimseyi görmüyor. Ama o homofobik. Üç yılı aşkın süredir platonik aşk yaşıyorum. Gözümün önünde olduğu hâlde dokunamıyorum. Sevdiğimi söyleyemiyorum ona. Beni kötü bir şekilde reddedebilme olasılığı, onu kaybetme olasılığı... Kalbim acıyor hyung. O kadar canım yanıyor ki, onun yüzünden yemek yemediği, ağlamaktan şişen gözlerimle, uyumak için yalvarırken tekrar tekrar ağladığım geceler... Unutamıyorum hyung. Ne yaparsa yapsın unutamıyorum onu olmuyor işte." Yine tutamadım gözyaşımı. Sevdiğim adama onu nasıl sevdiğimi anlatırken sanki başkasıymış gibi anlatmak, canımı yakıyor...
"Jungwon~ah gel hadi."
Kollarını açtığımda hiç düşünmeden sarıldım. Şu an belki acımı hafifletecebilecekti bu. Kafamı onun göğsüne gömmüş, durdurmaya çalıştıkça daha fazla akan gözyaşlarımı bir umutla durdurmayı deniyordum. O ise, kafamı ilk koyduğum anda çenesini kafamın üstünde sabitlemişti.
Nasıl oldu bilmiyorum ama sabah uyandığımda Jay in kollarında bulmuştum kendimi.
---♡---
"AAĞAĞĞAĞAĞAA"
"Ne bağırıyorsun amk? LAAAAN JUNGWON! SENŞN NE İŞİN VAR YANKMDA?!"
"BİLSEM ÇIĞLIK ATARMIYIM AMK!"
"Yav ne bağırıyorsunuz amk lar. Dışarda uyuyordunuz bende uyandırdım sizi, geçtiniz yattınız ne var bunda?"
Sunoonun sözüyle maraton koşan kalbimin hızı, çok az bir miktarda olsa, yavaşlamıştı. Derin bir nefes alıp terleten avuçlarıma eşofmanıma sürdüm.
"H-ha tama-am o zaman. H-hem başka n-ne olabilirdi ki dimi?" Dediğim şeyle düşüncelerimin alakası dahi yoktu. O an aklım gece oturduğumuz gelmemişti. Bu yüzden sabah? Platoniğinle? Aynı yatakta? Uyanmak? Nasıl bir duygu olabilir ki???
"A-aynen ya ne olacak ben... B-ben bir anda görünce şey ettim işte seni"
"Susun ikimizde. Ortam çok gerildi. Kahvaltı yapıcaz gelin hadi."
"Tamam üstümü değiştirip geliyorum ddeonu."
"Bende geliyorum şimdi Sunoo."
"Uzatmayın."
"Ok."
"Ok."
Yemeği yedikten sonra okul için hazırlanmıştık. Jake i uyandırmaya gittiğimde, Heeseung hyung beni geri göndermiş ve Jake i ben uyandırırım, biz sonra geliriz arkanızdan demişti. Ailesi ile gerçekten kötü bir geçmişi olsa gerek. Bu konuda çok fazla korumacıydı çünkü. Daha fazla bu konu hakkında düşünmemek için, neyse diyip geliştirdim kafamda.
Okula vardığımızda, kapıda Nayeon nuna ve diğerleri ile karşılaştık. Onlardan bahsetmemiştim değil mi? Hani şu iki okulun birleştiği etkinlik var ya. Heh işte o zaman tanıştık onlarla. Çok kafa insanlar. O zaman orada konuştuğumuz zaman buraya geleceklerini söylemişlerdi zaten. Ama açıkçası bu kadar erken olmasını beklemiyordum.
"OoO kimleri görüyoruz ya!" Niki nin şaşırmış ve alayla karışık tepkisinden sonra, hepsiyle sarılmıştık teker teker. O sırada bizi izleyen Jay ve Sunghoon ikilisi ise sorgular gözle bakıyorlardı. Tanışma faslından sonra yanımıza gelen Jake ve Heeseung hyung ikilisi ile okula doğru yürüdük. Baya bir kalabalıktık ama. Baya baya hemde.
Dersleri bir şekilde bitirmiştik. Her ne kadar okul başkanı olsamda, okulun son haftaları olduğu için gerçekten hiç mi hiç ders işlemek istemiyorum. Hele de şu bir aydır yaşadıklarım, daha da enerjimi sömürdü resmen.
Öğle molası girdiğinde kafeterya da toplandık. Hem konuşmak, hem kaynaşmak amaçlı sohbetler ettik. Bir şekilde bitirmiştik işte günü. Eve gidince aklıma gelen fikirle, grup açmaya karar verdim. Hem konuşur eğlenir, hem de birbirimizi daha çok tanırdık.
----------------------------------------------------♡------------------------------------------------
Uzun zamandır yoktum
Özlediniz mi len💞
Bu bölüm çerezlikti öyle düşünün
Burda kesilir mi demeyin
Kesilir.
Herşeyden önce şunu demek istiyorum ki
Arkadaşlarım
Bırakın hayalet okur olmayı
Bölüm atlayarak okunur mu hiç!
Nolur bölümleri atlamadan tane tane okuyun
Bende emek veriyorum yani burda
Fice skz,txt,twice,itzy,bts den en az birilerini eklemeye
Çalışacam işte ne kadar olursa artık
Bu arada fic sıkmaya mı başladı
Bana mı öyle geliyor?
Aklımda bir sürü yeni fic
Fikri dolaşıyor bunu bitirmeliyim o yüzden
Neyse çok konuştum ama önemli olduğu için yazıyorum
Seviliyorsunuz öpüldünüz
BB💞💘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NON Platonic Love (Jaywon)
FanfictionJungwon Jay için herşeyi yapmıştı oysaki... Ama Jay Jungwonun aşkına kördü... İlk ficim çok bir beklentim yok eğlence amaçlı yazılmıştır Kaos BOL Ana ship Yan shipler Jaywon Sunsun Heejake düzenleme:OKUMAYIN AŞŞŞIR...