sen nereden biliyon

47 5 12
                                    

Gözlerimi açtığımda kendimi hastanede buldum. İçeriye giren doktor yanıma yaklaştı.

"Daha iyi misiniz?"

"Ah... Şey evet daha iyiyim. Peki bana noldu acaba?"

"Küçük çaplı bir şok geçirmişsiniz vücudunuzda kaldırmamız. Ama şu an iyisiniz kötü bir durum yok yani."

"Peki buraya nasıl geldim?"

"Arkadaşınız getirdi."

"Arkadaşım mı? Adını öğrenebilir miyim acaba?"

"Hmm... Jay di... Sanırım. O ve bir kaç arkadaşınız burada. Kendinizi iyi hissediyorsanız çağırayım?"

"Olur olur teşekkürler doktor bey."

"Rica ederim görevimiz."

Doktor çıkınca içeriye fırladılar üç çocuk. Tabiki bizim tayfadan bahsediyorum. Ardından ise ağır adımlarla Jay, Sunghoon, Heeseung girdi.

"Aptal çocuk sana yanımdan ayrılma demedim mi?!"

Wonie iyi misin? Korkudan öldürdün bizi salak."

"Tamam arkadaşlar gitmeyin üstüne zaten çok kötü şeyler yaşadı. İyi misin hyung?"

"Ya Jay o an orada olmasaydı? Ya sana bişey olsaydı? Ben ne yapardım?"

'Ya ddeonu! Ölmedim! Ne bu tantana? Sanki cenazemdeymiş gibi hissettiriyorsunuz be!"

"Aptal! Ölümden bahsetme yanımda!"

'İyi misin?"

"Sayende evet. Teşekkür ederim. Sen olmasan o... N-neyse tekrardan teşekkür ederim."

"Hayır teşekkür etme. Kim olsa aynısını yapardı."

"Geçmiş olsun. Ben Heeseung. Jayin arkadaşıyım tanıyorsunuzdur belki."

"Tanımaz olur muyuz hiç?!"

Gülmemek için zor duruyordum resmen. Jake, Heeseung ın yanında süt dökmüş kediye dönüyordu.

Teşekkür ederim.

"Tekrardan geçmiş olsun. Jay arada bir işe yarıyor işte. Bende-'

"Sunghoon... Du değil mi?"

"Ah... Şey... Evet evet Sunghoon."

"Yanlış anlama adını çok duymuştum da o yüzden."

"Yok yok sorun yok. Sadece Kim Sunoonun beni tanıması garip geldi."

"Beni tanıyor musun?"

"Tabiki tanıyorum! Ünlü şarkıcı Kim Taehyung un kuzeni Model Kim Sunoo! Voaa ne müthiş bir aile!"

Size söylemedim değil mi? Unutmuşum. Sunoo, Taehyungun kuzeni oluyor. (Yazar:Allah Allah biz anlamamıştık zaten;)

"Anladım. Ama bir dakika...'

(Sessizlik)

"Ben daha tam model değilim ki. Sen nereden biliyorsun modellik seçmelerine katıldığımı?"

"Aa o mu şey ya ben... Ben..."

"Bir arkadaşıda seçmelere katılmışta, o söylemiş. Öyle değil mi Sunghoon hm?"

Son cümleyi dişlerini sıkarak söylemesi dikkatimi çekmişti. Noluyor lan!

---♡---

"Teşekkür ederim Jay hyung. Ama bir dahakine beni sen taşıma olur mu?"

"Birincisi, bir dahaki diye bir şey olmayacak. İkincisi, rahatsız olduysan taşımak. Arkadaşlarının numarasını bilmiyorum. Sende bir anda bayılınca, ne yapacağımı bilemedim."

"Rahatsızlıktan değil sadece... Yanlış anlaşılabilir. Sonra kız arkadaşın sinirlenebilir. Başıma bela almak istemiyorum."

"Kız arkadaşım mı? Sana dan mı bahsediyorsun?"

"Adı Sana idi değil mi? Evet ondan bahsediyorum."

"Sen nerden-"

"Bir arkadaşım söylemişti. Hem ben bunları niye söylüyorsam zaten? Neyse iyi günler Jay Hyung."

"Sa-nada."

İnkar etmesini bekledim. Dedim belki yanlış anlamışımdır. Ama hayır. Etmedi. İnkar etmedi. Gerçekmiş işte. Off... Hayat ne iğrenç bir şey...

---✿---

Ne olduğunu bilmeyen varlıklar
jongPark_jay, icεprinε_park, leeheeeung

Jay'den

icεprincε_park

Amk Sunoo çok şirin lan
Ne zaman beni farkedecek
Acaba?
Adımı biliyor şaka gibi
Kim Sunoo benim adımı
Biliyor AAĞAĞAĞĞAĞAA

jongPark_jay

Abartma aq sankş çocuk
Aşkını ilan etti delisin sen


leeheeeung


Jay bıraktı sevinsin yazıktır
Hem çocukları güldürmek
Sevaptır ne de olsa

icεprincε_park

Siz geçin dalganızı Sunoo ile sevgili
Olunca yutturacqm bu lafları sizw

jongPark_jay

Yav hehe yamam

leeheeeung

Neyse ne şu Jake fazla garip değilmi
Sizcede?

jongPark_jay

Aynen ya aşık
Mıdır nedir?


leeheeeung


Yav bir sg lan

----------------------------------------------------♡------------------------------------------------

Eveeeed bu bölümü de bitirdikkk
Hep kaos yaşatacam artık alışmışsınızdır
Bence neyse seviliyorsunuz
Öpüldünüz
BB💘💞

NON Platonic Love (Jaywon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin