06.bölüm

18 5 7
                                    

Selam bitanecik aşklar nasılsınız iyimisiniz. Bu bölümden sonra günleri kısa yapicam haberiniz olsun

Medya:şarkı çok güzel bi alakası olmasadaaa

İYİ OKUMALAAAAAR....

Telefonumu soyunma odasından kapıp sınıfa gittim ve sırama doğru ilerleyip yerime yerleştim kafamı masaya gömüp uyumak istiyordun çünkü Demirle uğraşıcak halde değildim. Bir günde bukadar şey yaşamak gözümü fazlasıyla korkutmuştu cidden kaderime tüküreyim.

Buğrayla 1,2 saat zaman geçirmişte olsam bi tık bağlılık hissetmiş olabilirim. Demekki herkese bu kadar nazik davranıyormuş. Bende bana tek davranıyor sanıyordum. Ulaa hayaaaaaat!!

Ben bunları düşünürken arkamdan gelen sesle irkilip kafamı o yöne çevirdim. Bilin bakalım kim. Yelloz sinem ve arkadaşları "Aaa bakın bizim paçozda burdaymış" Allahım acil sabırlar diliyorum.

Derin bir çekerek ona cevap verdim "Sizinle daha sonra uğraşma seçeneğim yokmu" şu an hiiiç uğraşamazdım cidden. "Ahahahah. Tabikide yok Salak. Buğranın seni elimizden kurtardığınımı sandın"

Buğra demesekmi bi arkadaş üzülüyormuş.

"Seninle işimiz asla bitmicek. Okulu sana zehir edicem. ZEHİR" die bastırdı kelimesini. Tm apla sensin tamam. Gözümü devirirken Demirin sınıfa girdiğini görmem bir oldu. Bir eli cebinde bize doğru ilerliyordu.

Sinem onu farkedip hemen yanına koştu. "Naber Demir. Nasılsın" Demir ise 1 saniye bile durmadan sırasına doğru yani benim yanıma doğru ilerlemeye devam ediyordu.

Aynı şekilde Sinemin yüzüne bile bakmadan ona cevap verdi "Sanane" Evet açık ve net SANANE. Sinem bu söylediğinden sonra kıkırdayarak "Ah çok şakacısın ya" diyip yanımdaki sıranın karşısında durdu.

Demirde onun karşısında durakladı ve ne dese beğenirdiniz."Çekil sıramdan!!" Demirden nefret ederim ama sinemi göt etmesi beni mutlu etti şimdi. Sinem yüzü düşmüş şekilde "Burası senin sıranmı?" dedi. Demir ona karşılık "E kör değilsen" Puhahahah Allahımmm. Yellozun yüzünü görmeniz lazım.

Tabi bende hafiften sırıtıyordum yellozun gözü bana kaydı "Çıkışta bir yere kaybolma paçoz. Seninle işimiz var"diyip ordan ayrıldılar. Ben ise yav he he bakışı atıp kafamı tekrar masaya gömdüm. (ÖLDÜM)

Uyandığımda başta esnedikten sonra etrafa baktım. Sınıfta bir Allahın kulu yok. Lan zil çalmış , çıkış olmuş Ben uyuya kalmışıııım. Hemen çantamı sırtlayıp sınıftan çıktım.

Koşa koşa okul kapısına ilerledim. Lan inşallah Bizimkiler merak etmemiştir. Uğraşamam onların sorularıyla. Ben telaşla koşar adımlar atarken kolumdan birinin tutmasıyla duraksadım ve kafamı ona çevirdim.

Evet. Bu Buğraydı "pelin" keyifsizce "Evet" diye cevap verdim. "Tek gidiyorsun sanırım"
"Hı hıı" dedim kısaca."seni bırakıyım. Benim araba şurda. İsters-" cümlesini bitirmeden ."Bak. Burakmısın Boranmısın nesin. Bi salsana beni ya" dedim.

İKİ ÇİFT MUTLULUK |TEXTİNG|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin