Bu bölümde biraz heyecan ekliceğimi ve sınırları zorlicağımı söyledim. Ve yaptımda hadi oylayın ballar. Bide satır başı yorumda isterim. + bölümü baya uzattım. iyi okumalaaaar...
Dün Saat 12:40-Demirin anlatımıyla -
Kantinden Peline çikolata almak için indim. Çikolatayı alınca sinanların dalga geçerek konuştuğunu duydum
"kanka ya dün bi kız vardı kantin sırasında. Gelmiş bana artistlik taslıyo. Tek gecelik escortluk teklif ettim. Nazlandı bana vurdu. Bende ona haddini bildirdim. Bide gelip daşşaklarıma tekme attı Orospu. Ama ben onu bi bulayım..."diyip gülüşüyorlardı.
Benden küçük olmasaydı sağlam bir dayak yerdi. Bana bir zararı yoktu. Sadece yaptıklarından ve hareketlerinden kıl kapmıştım. Bide bana Demir abi diyordu. Beni abisi yerine koyan birini dövmek bana tersti.
Omuz silkip sınıfa gittim. Kapıdan girince telefonuma bildirim geldi telefonumu elime aldım. Pelinin yanına gelince çikolatayı önüne indirip telefonumdaki bildirimi açtım.
= WhatsApp Sözde Baba +1 Mesaj =
Sözde Baba: Benim oğlum kalmak istiyorsan benim sözümden çıkmicaksın.
Evet bu babamdı ve pis işlerine benide alet etmeye çalışıyordu. Ama ben tabikide bunu yapmicaktım. Klavyeye girip yazicakken Pelinin sesini duydum "Gerek yoktu almana Demir" dedi.
Bal gibi gerek vardı güzelim. Ona bakmadan "Sordukmu" diye cevap verdim. Ardından klavyeye girip babama yazmaya başladım.
Demir: Ben senin oğlun olabilirim ama senin pis işlerini yapicak değilim. Gidip kendine bu işleri yapicak başka bi embesil bul.
Yazıp tam gönderecekken telefon elimden çekildi. Pelin telefonumu alıp benden kaçırıyordu. Elimi almak için uzatacakken ayağa kalktı ve telefonu yukarı kaldırdı.
O boyla banamı meydan okuyor bu? Ayağa kalkıp telefonu elinden çekip aldım. Telefonu alırken kolunda gördüğüm izlerle kolunu tutup yakından baktım. Biri onun kolunu tutup sıkmıştı. Parmak izleri belli oluyordu. Tırnakların geçtiği yerlerden bile belliydi bu.
Bunu o kendine yapamazdı. "Kim yaptı bunu" diye sordum kendime hakim olmaya çalışarak. Kolunu çekiştiriyoru ama bırakmaya hiç niyetim yoktu. "Kimse yapmadı kolumu bi yere çarpmışım" dediğinde daha çok beynime kan sıçrıyordu.
O kolundaki izi birisi yapmıştı. Bundan adım gibi emindim. Peline bağırmak istemiyordum."Bunlar el izi Pelin çocuk mu kandırıyorsun" dedim. Kendime ne kadar hakim olmaya çalışsamda sesim sert bir tonla çıkmıştı.
Bir süre cevap gelmeyince kendime hakim olamayıp "Söylesene Pelin Kim yaptı bunu!!!" dedim bağırarak. Korktuğunu farkettim ama sinirden patlicak bir bomba gibiydim. Bu benim sinirli halimde sakin olma kişiliğimdi.
"Şey... dün kantindeyken. Çocuk sırama girdi. Onu uyarınca terbiyesizce konuştu. Ben Ona vurunca oda..." diyip sustu. Evet bu kantindeki o Amınakoyduğum Sinandı. O bahsettiği kızda pelindi. "O kantindeki kız sen miydin?" dedim ve koşarak sınıftan çıktım.
O Sinanın artık benden hiçbir şekilde kurtuluşu yoktu. Kantine indim. Halâ gülüp konuşuyordu. Orospuçocuğu. Onu görünce gözüm dönmüştü. Ona doğru yürüdüm. Beni görünce "Ooo Demir Abi" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİ ÇİFT MUTLULUK |TEXTİNG|
Teen FictionHayatta sürekli talihsizlikler yaşayan ve bu sayede mutluluğun haram olduğunu düşünen kızımız il değiştirir ve yeni geldiği lisede dikkat çekmeden ve göze batmadan bitirmeyi umar fakat işler düşündüğü gibi gitmez ve birden okulun popiler çocuklarıyl...