SELAMM İLK KURGUMLA SİZLERLEYİİM! 🥳💝 YAZDIĞIM İLK KİTAP OLDUĞUNDAN YAZIM HATALARIMI MAZUR GÖRÜN 🎀 BÖLÜM HAKKINDA DÜŞÜNCELERİNİZİ YAZARAK BENİM DAHA DA İYİ OLMAMI SAĞLAYABİLİRSİNİZ. YORUM YAPMAYI VE BEĞENMEYİ UNUTMAYIN💝
🦇🌛
Yazar'dan;
Gece yarısının örtüsü şehrin sokaklarına serildiğinde, köhne kütüphanenin sessizliği içinde yalnızca Azelya'nın ayak sesleri yankılanıyordu. Kütüphanenin kapıları normalde bu saatlerde kapanırdı, ama Azelya, yıllar önce kaybettiği kardeşi Ayvaz ile ilgili bir ipucu bulmuştu ve bu fırsatı kaçırmak istemiyordu.Kütüphanenin derinliklerinde, raflar arasında gezinirken eline bir kitap geçti.
Kitabın kapağında eski bir dilde yazılmış semboller vardı, hafifçe soluklaşmış ama hala gizemini koruyan. Azelya, bu sembollerin anlamını çözmeye çalışırken birden odadaki sıcaklığın düştüğünü hissetti. Nefes aldı ve kitabı dikkatlice açtı.
Sayfalar arasında rüzgarın uğultusu gibi dolaşan sessiz bir hava vardı ve bir sayfa kendi kendine çevrildi. Karşısında duran harita, eski bir zamanın izlerini taşıyordu, şehrin dışındaki ormanın derinliklerine uzanıyordu.
Azelya, haritayı dikkatlice inceledi. Solgun ışık altında haritanın işaret ettiği noktaları gözden geçirdi. Ormanın sessizliği, onun içsel huzursuzluğunu artırırken, aklında kardeşi Ayvaz'ın gülüşü ve ormanda geçirdikleri günlerin hatıraları canlandı.
Haritada beliren işaret, Azelya'nın kalbinde bir heyecan yarattı ve kararını verdi. Bu gece ormana doğru yola çıkacaktı.
🦇🌛
Ertesi sabah, şehrin sessizliğinde erkenden yola çıktı Azelya. Ormanın derinliklerinde yürürken, haritanın gösterdiği yöne doğru adımlarını attı. Yol boyunca, gölgelerin ve ağaçların arasından sızan ışıkla birlikte, haritanın belirttiği noktaya doğru ilerledi.
Harita, onu ormanın en karanlık ve en tenha köşesine yönlendiriyordu. Yolu boyunca kuşların uğuldaması, rüzgarın fısıltıları ve yaprakların hafifçe hışırtısı eşlik ediyordu. Ayvaz'ın anıları, adımlarını hafifçe sallıyordu.Saatler süren bir yolculuktan sonra, bir kulübeye ulaştı Azelya.
Kulübe, yıllardır terk edilmiş gibi görünüyordu. Dikkatlice içeri adım attı. Eski eşyaların arasında tozlu raflar ve duvarda asılı olan eski bir fotoğraf vardı.
Fotoğrafta, annesi Fulya ile birlikte Ayvaz'ın mutlu anlarından bir kesit vardı.Fotoğrafın arkasında, solmuş yazılarla dolu bir not buldu.
"Ormanın kalbine git, sırlar orada gizli," diyordu not. Azelya, bu notun anlamını kavramaya çalışırken, dışarıdan gelen sessiz adımların yankısını duydu.
Kulübenin içinde yankılanan sessizlik, onun içindeki merakı daha da artırıyordu. Dışarı çıktığında, gözlerini karşılaştığı karanlık ormanın içine daldırdı ama kimseyi göremedi.
Azelya, notun rehberliğinde ormanın daha da derinliklerine doğru ilerledi. Ayvaz'ın anıları, her adımını motive ediyordu. Ormanın kalbinde, eski ve terk edilmiş bir maden ocağına ulaştı. Madenin girişinde, kardeşi Ayvaz'ın adını duvara kazımış olduğunu gördü.
Kalbinin hızla attığını hissederek içeri adım attı.Madenin içinde ilerlerken, koridorların sessizliği ve karanlığı onu rahatsız ediyordu. Yol boyunca, toprağın kokusu ve kayaların soğukluğu, onun içindeki kararlılığı daha da güçlendiriyordu.
Birkaç dakika sonra, tavanın alçaldığı ve dar bir geçide ulaştı. Geçidin sonunda büyük bir kapı vardı. Kapının üzerinde, kütüphanede gördüğü semboller vardı.
Kararlılıkla kapıyı açtı Azelya, karşısında geniş bir oda ve odanın ortasında duran eski bir sandık buldu.Sandığın içinde, Ayvaz'ın günlükleri vardı.
Günlüğü açıp okumaya başladı. Kardeşi, bu maden ocağında keşfettiği sırları ve yaşadığı korkuları anlatıyordu. Ancak, günlükte Ayvaz'ın neden ve nasıl kaybolduğuna dair kesin bir ipucu bulamadı. Günlükte sadece, "Ormanın kalbindeki karanlık güçler" hakkında belirsiz referanslar vardı.
Günlüğü okudukça maden ocağındaki gizemli olayların derinliğine indikçe, Ayvaz'ın yaşadığı korkuyu hissetti Azelya. Günlüğü bitirdiğinde, dışarıda kendisini izleyen gözlerin farkına vardı.
Bir gece, madenin girişine geri döndüğünde, ormanın karanlığında beliren bir figür gördü. Figür, ona doğru yaklaştı ve seslendi.Gece boyunca araştırmalarına devam eden Azelya, ormanda yalnız olmadığını hissetmeye başladı.
Geceleri uykusuz geçiyor, her gölgede bir tehdit algılıyordu. Bir gece, madenin derinliklerinde daha önce fark etmediği bir geçit buldu. Geçidin sonunda, duvara kazınmış garip semboller ve daha önce hiç görmediği bir dilde yazılmış metinler vardı.
Bu semboller, Azelya'nın bulduğu kitabın kapak süslemeleriyle aynıydı. Bu semboller ve metinler, onu kardeşi Ayvaz'ın gerçek hikayesine bir adım daha yaklaştırıyordu. Ancak, çözülmesi gereken çok daha fazla sır vardı ve Azelya, bu yolda yalnız olmadığını biliyordu.
Madenin derinliklerinde ilerlerken, karanlığın içinde bir varlığın onu izlediğini hissetti Azelya. Bir gece, madenin derinliklerinde yeni bir geçit keşfettiğinde, geçidin sonundaki odada eski bir el yazması buldu.
El yazmasında, kardeşi Ayvaz'ın keşfettiği ve korktuğu karanlık güçlerin detaylı bir tarifi vardı.El yazmasını incelerken, madenin derinliklerinden gelen yankılanan fısıltıları duydu Azelya.
"Burada ne arıyorsun?" diye sordu fısıltı.
Azelya irkilerek etrafına baktı ama kimseyi göremedi. El yazmasının yazdıkları, madenin derinliklerinde eski bir ritüelin gerçekleştirildiğini ve bu ritüelin karanlık güçleri serbest bıraktığını anlatıyordu.
Bu ritüelin kardeşi Ayvaz'ın kayboluşuyla bağlantılı olabileceğini düşündü Azelya. El yazmasının son sayfasında,
"Geçmişin sırları geleceğin kapısını açar," diye yazıyordu.
Bu cümlenin anlamını çözmeye çalışırken, madenin derinliklerinden gelen adım seslerini duydu. Her geçen gün artan tehlike ve belirsizlik, onu daha da kararlı hale getiriyordu. Kardeşini bulma umuduyla attığı her adım, gizemli ve tehlikeli bir dünyaya biraz daha yaklaştırıyordu.
Bu yolda yalnız olmadığını biliyordu ama kimin dost, kimin düşman olduğunu anlamak için daha fazla ipucu bulması gerekiyordu. Geçmişin sırlarını çözmek ve kardeşini kurtarmak için önünde uzun ve zorlu bir yol vardı.
Bölümü beğendiyseniz yorum yapmayı ve beğenmeyi unutmayın. BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE, KENDİNİZE İYİ BAKIN KÜÇÜK YARASALAR🦇❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MERDİVEN ALTI
VampireGecenin örtüsü altında, Azelya adında genç bir kadının kütüphanede başlayan yolculuğu, kayıp kardeşi Ayvaz'ı bulma arayışına dönüşür. Eski bir kitabın keşfiyle başlayan macera, eski haritalar, gizemli semboller ve karanlık güçlerle dolu bir arafın...