🂱Rüya🂱

73 9 1
                                    

Medya; maysa'nın gördüğü kurt ( gözlerini saymayın.) (bölüm sonuna koydum.)

🂱 RÜYA 🂱

Evet uzun bir aradan sonra yine bennnn.
Bundan sonra kitapları belli bir düzene göre yayınlamaya çalışacağım. ( İnşallah yaparım  ümitli değilim kendimden ama neysee...) her hafta yazabildiğim kadar atmaya çalışacağım beklettiğim için özür dilerim bölümü uzun tutmaya çalıştım iyi okumalar canlarımmm.❦

(Bölüm 2300 kelime yani ortalama 8 10 sayfa falan)

۵Hatırlatma۵
.
.
.
.
("Neyse unutmadan sana dikkatimi çeken kurt adam vakasını anlatayım, o zaman var mı yok mu? Diye."

"1975'te İngiliz gazeteleri, Ecceshall köyünde yaşayan 17 yaşındaki bir gencin olağanüstü haberleriyle dolup taşıyormuş. Genç kurt adam olduğunu düşünerek çektiği zihinsel acılara dayanamayıp gümüş bir kurşunla son vermiş. Gencin yakınlarından birisiyle konuşulduğu zaman "ölmeden çok kısa bir süre önce bana telefon etti. Yüzünün ve ellerinin renk değiştirdiğini söyledi. Az sonra sesi giderek homurtuya dönüştü."

Konuşmasından sonra direk ortaya atıldım.

"Aslında gerçekten var olabilirler biraz daha araştırma yaparsak gerçek olduklarını kanıtlayabiliriz."

Ezgi'de ortaya atılarak,

" Hem kanıtlamayla kalmaz birer de yakışıklısından buluruz.")
.
.
.
.
۵Hatırlatma bitti۵

Bölüm başlıyorrrrr.
İyi okumalarrr.

Ezgiyle biraz daha lafladıktan sonra eşyaları yerine kaldırdık. Bu kız ne çok eşya getirmiş.. utanmasa evi sırtlayıp 'kanka yardım ette şu evi sizin bahçeye kuralım' diyecekmiş. Tabi bu sebeple ona attığım ters bakışları 'shut up bitch' bakışlarıyla karşılık vermişti. Hanımefendi beni kıçının kenarına bile takmıyordu neyse sonunda yataklara geçebilmiştik. Tanrımm şu anı o kadar çok bekliyordum ki... Uyku benim için bende onun için varım sanki yastığıma daha çok sarılıp üstümü örttükten sonra yeni yeni rüya alemlerine çoktan dalmıştım.

Hafif esen rüzgar yüzümü okşuyordu bi' dakika ne?! HAFİF ESEN RÜZGAR YÜZÜMÜ MÜ OKŞUYORDU?! gözlerimi korku ve gerginlik ile uçsuz bucaksız bir ortamının bilinmez bir köşesinde açtım. Ama nasıl mümkün olabilir? Gözümü  hafif etrafta gezdirirken aynı zamanda yavaşça ayağa kalktım. Kendimi şuan hiç güvende hissetmemem şakamı?! Napıcağım ben bağırsam biri duyar mi ki? Bağırmaktan zarar gelmez be.

'He bağır da gör ebeninkini'

duyduğum sesle kafamı duvarlara vurasım geldi ama şuanda pek mümkün görünmüyor galiba.
'YİNE Mİ SEN!'

'He ben yine ben yine ben hıhıhımm! Duvara vuracağım zaman şöyle sana sağlam bir duvar bulalım sen şimdi çürük bişey bulursun'

'Sen sus be mankafa sen ne anlarsın?'

'Yalnız canişkom ben senin iç sesinim bu durumda sen mankafa oluyorsun ben senim unuttum mu benim kızıl salağım'

' Hayır! Bir kere sen farklı şeyler düşünüyorsun, ben farklı şeyler düşünüyorum ben kendimi bildim bileli seninle hiç aynı düşüncede olmadık'

' heh! Allah'ın salağı senin ıq seviyen bu kadar işte sonra bana gelip niye beni hep gömüyorsun biraz da öv diyor ben senin neyini övücem olmayan zekanı mı? Beyinsiz!'

En Güzel Dileğim Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin