Bölüm 1

19 8 4
                                    

Sabahın erken saatlerinde alarmın o tanıdık sesiyle uyandım.Her sabah olduğu gibi bu sabahda uyanmakta zorlandım,biraz daha uyuyabilmeyi dilerdim.Alarmı kapattım ve ayağa kalktım.Yüzümü yıkayıp biraz olsun uykulu halimden kurtulmaya çalıştım.

Kahve makinesini açtım ve kahvenin olmasını beklerken mutfakta kendime kahvaltı hazırladım.Tost ekmeğimi kızartırken aklımda bu gün yapacağım işler dönüp duruyordu"Bakalım bu gün neyle karşılaşacağım" diye düşünerek kahvemi aldım ve biraz içdim.Sıcak kahve biraz da olsa kendime getirdi.

Hazırlanıp evden çıktım.Yolda yürürken hafif serinlik hissettim,yazın bu erken saatlerinde bile hava oldukça hoştu.Ofise girdiğimde saat 9 olmuştu.
Ofise girer girmez masama oturdum ve bilgisayarımı açtım.

Biraz sonra Elay yanıma geldi.
"Günaydın arkadaşlarınn enn tatlısı"
Gülümsedim.

"Günaydın"

"Şimdi uzun uzun senle konuşurdum ama müdür seni çağırıyor kızçem"

"Tamam geliyorum"Hemen ayağa kalktım.Üstüme çeki düzen verip müdürün odasına doğru irerledim.
Vardığımda kapıyı iki defa tıklatdım.

"Gel"

"Günaydın Zeynep.Nasılsın?"

"Günaydın müdürüm.İyiyim teşekkürler.Siz nasılsınız?"

"Bende iyiyim.Sana yeni bir görevim var."

"Buyrun.Dinliyorum"

"Öncelikle,harika bir iş çıkarıyorsun.
Ama şimdi daha zorlu bir görevimiz var.Bir mafya ailesi üzerinde araştırma yapmanı istiyorum.Özellikle ailenin oğulları üzerinde duracağız."

"Anladım.Detayları nedir?"

"Bu ailenin son zamanlarda pek çok yerde adı geçiyor.Elimizde bir kaç ipucu var.Bunları sana vereceğim."

"Hmm, ilginç. Peki, bu işin aciliyeti ne durumda?"
"Oldukça acil Zeynep. Bu adamların şehirdeki etkinlikleri hızla artıyor"

"Anladım. Peki, bu iş sırasında dikkat etmem gereken özel bir şey var mı?"

"Evet, bu iş çok hassas. Dikkatli olmalısın. Bu konuyu sadece seninle paylaşıyorum ve bu şekilde kalmalı. Güvenliğine dikkat etmen gerekiyor."

"Elbette, çok dikkatli olacağım."

"Çok iyi. Ayrıca, yardıma ihtiyacın olursa, güvenebileceğin birkaç kaynağımız var. Onların bilgilerini de dosyada bulacaksın."

"Tamam, teşekkür ederim müdürüm. Bu işi en iyi şekilde halledeceğim."

"Sana güveniyorum Zeynep. Şimdi işe koyul ve beni düzenli olarak bilgilendir."

"Anlaşıldı. Hemen çalışmaya başlıyorum."

Dosyayı alıp odama doğru gittim.

"Bu iş zor olacak ama başaracağım. Aile hakkında ne varsa ortaya çıkaracağım."diye düşündüm.

O sırada Ali geldi.

"Günaydın Zeyno. Bugün bayağı yoğun görünüyorsun."

"Günaydın Ali. Evet, biraz işim çok. Müdür yeni bir görev verdi. Senin yardımına ihtiyacım olabilir."

" Senin için ne yapa bilirim?"

"Teşekkürler, Ali. Şu anda mafya ailesi hakkında bilgi topluyorum. Senin bu konularda bağlantıların var, değil mi? Birkaç bilgiye ihtiyacım olacak."

"Tabii ki, Zeyno. Hemen birkaç telefon açarım. Ayrıca arşivde de bu konularla ilgili bir şeyler bulabilirim. Eski dosyalara bir göz atarım."

"Süpersin Ali. Ne kadar çok bilgiye ulaşabilirsek o kadar iyi. Bu iş gerçekten önemli ve biraz da tehlikeli."

"Anladım. Hemen işe koyuluyorum. Sen de dikkat et, tamam mı?"

Ali çıkıp arşive doğru ilerlerken bende biraz dosyaları inceledim."Bu aile gerçekten tehlikeli.Şimdi bu bilgileri analiz edip plan yapmalıyım."

Bir süre sonra Ali geldi.

"Bulabildiklerim bunlar.Umarım işine yarar."

"Teşekkür ederim Ali."

Ali masanın kenarına oturdu ve dosyaları incelemeye başladık.
Dosyalarda ailenin geçmişteki suçları ve
faaliyetleri hakkında detaylı bilgiler vardı.

"Zeyno, bu iş gerçekten zor görünüyor. Ama sen her zaman başardın, bunu da başarırsın."

"Teşekkürler Ali, senin desteğinle daha da kolay olacak. Bu bilgiler gerçekten çok önemli. Şimdi bunları bir araya getirip, analiz etmemiz lazım."

Ali gülümseyerek bana baktı.

"O zaman işe koyulalım. Bu işi birlikte halledeceğiz."

Gülümseyerek konuştum."Aynen öyle"

İki üç saat aralıksız çalıştık.

"Tamam, rapor hazır. Yarın sabah müdüre sunacağım. Sonrada plana başlarız.Umarım her şey yolunda gider."

"Zeyno, harika bir iş çıkardın. Müdür de kesinlikle memnun kalacak."

"Teşekkür ederim Ali.Desteğin için.Çok önemliydi"

"Her zaman yanındayım. Hadi, artık biraz dinlen. Yarın büyük gün."

"Haklısın. Yarın görüşürüz, Ali."

Bilgisayarımı kapattım ve dosyalarımı toplayarak ofisten çıktım.Kafamda planlar dönüp duruyordu.Şimdi gidip erkenden uyuyacakdım.

Merhebalarrr sevgili okurlarım.Gününüz nasıl geçiyorr??
Umarım ilk bölümü beğenirsiniz😊
Herşey daha yeni başlıyorr.Kemerlerinizi bağlayınn.Uçuşa hazırlanıyoruzz.

Gölgelerin Dansı:Gizem ve  CesaretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin