Bölüm 2

20 6 6
                                    

Yine normal sabahlardan birine uyandım.Bazen böyle erken uyanmak zorunda olunca hayatı sorguluyorum.Neyse  bu gün yeni görevimin  ilk günü.İşe  geç kalamam.Hemen  kalktım.Dolabımdan  siyah  t-shirt ve  mavi kot pantalon aldım.Giyindim.
Sonra hızla yüzümü yıkayıp,kendime sandiviç hazırladım yolda  yemem için.Evde yemek için hiç  vaktim yoktu.Otobüs durağına geldim.2  dakika  sonra otobüs  geldi.Bu gün  şanslı  günümdeydim galiba.Normalde geç gelir.Neyse çok konuşmadan biniyim.
15 dk  yolculuğun  sonunda ofise vardım.Çok heycanlıydım.Zaten kim heycanlı  olmazki dimi?Sonuçta bir mafya ailesi araştırıyorum.
Hemen müdürün odasına  gidip raporu vermeliyim.Saatime  baktım.Müdürün gelmesine  15  dakika var. Biraz  bekleye bilirdim.Yani evet heycandan  ölmezsem.

Hah  şimdiii müdür  ofise geldi.
Gidip hemen  raporu vermeliyim.

Müdürün odasına  ilerileyip kapıyı tıklattım.
"Buyur  Zeynepcim,otur lütfen."
"Günaydın müdürüm.Ben  dün bana  verdiğiniz görev için gelmiştim.Rapor  hazırladımda.Bu rapora uygun plan  kura biliriz bence"

"Ver bende  bakayım bi kızım"
"Umarım işimize yarar efendim"
Müdür biraz sayfalarda  gözünü gezdirdikden  sonra bana baktı.

"İyi.iyi.Şimdi senden güzel bir plan  yapmanı istiyorum.Ama çok az  zamanın var.Bu gün saat 5 den sonra  başlayalım.Belkide bu gün  onlardan birinin karşına çıkman gerekir kim bilir"

Müdürün  söyledikleri beni heycanlandırırken birşeyler geveledim.
"Ta-a-mam efendim"
"Bak Zeynep  dikkatli olmalısın kızım.Bu  insanlar  çok tehlikeli.Bilmem  anlata biliyormuyum"
"Anladım.Merak etmeyin  elimden geleni yapıcam."
"Sana  mesaj  geldiği anda harakete başla.Şimdi  çıka bilirsin.Bol şans."
"Teşekkürler"diyip odadan  çıktım.
Ne  yani hemen  bu gün mü plana başlamalıydım.Daha plan bile  hazır değil.Hemen odama gidip çalışmalıyım.
Tam bilgisayarımı açacaktım ki Elay odaya girdi."Zeynoşum müdür  senin eve gitmeni söylemiş.İyisin değil mi?"
"İyiyim.İyiyim.Tamam ben gitsem iyi olur  zaten.Görüşürüz."
"Görüşürüz bebeğim."
Ofisden öyle bir  ışık  hızıyla  çıktım ki arkamdan baktıklarına eminim.Neyse  otobüs  falan bekleyemem.Şurdan bir taksi durdurdum ve bindim.

Eve  vardığımda  kıyafetlerimi bile çıkartmadan   bilgisayar  başına  oturdum ve plan  kurmaya başladım.
İki saat geçti planımı kurmuştum.
10 dakikaya  evden çıkmalıydım.
Hemen kıyafetlerimi giyindim.Dikkat çekmemek için sıradan bir  kıyafet giyindim.Fark  edilmemek  için  özel bir  çaba gösterdim.

Evden  çıktım.Elimdeki küçük çantada not defter,kalem,fotoğraf  makinesi  ve bir  kaç  ihtiyaç malzemesi vardı.İki  saat  yaptığım araşdırmadan sonra nihayet  mafya  ailesinin sıkıca  buluştuğu kafeye yakın bir parkta uygun bir  yer bulmuştum.

Parkın köşesine  oturup,görünüşte  bir  şeyler okuyormuş gibi yaparak çevremi gözlemlemeye başladım.
Gözlerim  sürekli haraket halindeydi.Gelen gidenleri,özellikle de mafya  ailesinin tanınan üyelerini dikkatle izliyordum.

Birkaç saat  sonra,beklediğim an geldi.Kenan,şehrin en güçlü mafya ailesinin varisi,yanında birkaç koruması ile kafeye  girdi.Dikkat çekmemeye çalışarak fotoğraf makinesini çıkardım ve Kenan ile yanındakilerin birkaç  fotoğrafını çektim.
Kenan ve adamları kafede oturup konuşmaya başladığında dikkatimi onlara verdim.
Sonra  Kenana bir  arama geldi.Ne söylediğini tam duymasamda ciddi olduğu belliydi.Not defterime hızlıca yazdım."Kenan telefonda  konuşurken  gergin ve kararlı görünüyor.Muhtemelen önemli bir  görüşme."

Kenanın  arabasına  binip uzaklaşmasını izledikden sonra bende eve  gidiyordum.Hava kararmıştı.

(Yazarın anlatımıyla)

Zeynep, kararlı adımlarla şehrin kalabalık caddelerinde ilerliyordu. Geniş çaplı bir haber araştırması için, cesurca yeraltı dünyasının karanlık sularına dalmıştı. Gazeteci ruhu, adalet arayışıyla yanıp tutuşuyordu. Bu seferki hikayesi, şehrin en güçlü mafya ailesinin, yıllardır saklanan suç imparatorluğunu yıkacaktı.Ancak Zeynepin bilmediği bir şey vardı: Kenan. Şehrin bu karanlık imparatorluğunun varisi olan Kenan, her adımıyla gizemi ve çekiciliğiyle etrafındakileri büyülüyordu. Güçlü bir ailenin oğlu olmanın ağırlığını taşıyan Kenanın hayatı, sırlarla doluydu ve Zeynepin araştırmasının tam ortasında, tesadüfen kesiştiler.Bir gece, Zeynepin karanlık sokaklarda yaptığı bir araştırma sırasında, beklenmedik bir buluşma gerçekleşti. Karşılarında duran bu adam, Zeynepin hayal bile edemeyeceği kadar karmaşık bir dünyanın kapılarını aralamıştı.
Kenan'ın soğukkanlılığı ve derin bakışları, Zeynepi etkilemişti ancak içindeki gazeteci ateşi, gerçeği ortaya çıkarma isteğiyle daha da alevlenmişti.Zeynepin zihnindeki sorular çığ gibi büyüyordu. Kenanla olan bu beklenmedik karşılaşma, onu hem tehlikeli bir oyunun içine çekecek, hem de duygusal olarak zorlu bir sınavdan geçirecekti. İki dünya, bir araya gelmişti: Zeynepin adalet arayışı ve Kenanın gölgeler arasındaki varlığı. Artık her ikisi de, hayatlarının en büyük mücadelesini vermeye hazırlanıyorlardı.

Selamlarr.2.bölüm nasıldı?🎀Yorumlarınızı beklerimm💖 3.bölümü de en  kısa zamanda yayınlıcam💗Ha bu arada  kemerleri takmıştınız  dimi?Kemerleri takmayan kalmasınnn uçuşaa  az kaldıı.

Gölgelerin Dansı:Gizem ve  CesaretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin