(Yazarın anlatımıyla)
Sabahın ilk ışıkları Zeynepin küçük dairesinin penceresinden süzülürken,uykusuz bir gece geçirmiş olan Zeynep gözlerini yorgunlukla ovuşturdu.Kenanla olan karşılaşmanın ardından zihninde beliren sorular,onu bir türlü rahat bırakmamıştı.Çalışma masasının üzerindeki not defteri ve dağınık kağıtlar,onun kararlılığının birer göstergesiydi.
Zeynep bir fincan kahve hazırladıktan sonra masasına geri döndü ve notlarını yeniden gözden geçirmeye başladı.Kenanın söyledikleri,onun daha derine inmesi gerektiğini gösteriyordu.Ancak bu derinlik,onun için ne kadar tehlikeli ol bilirdi?Kendi güvenliği ile gerçeği ortaya çıkarma arzusu arasında gidip geliyordu.
Düşüncelerini toparlayıp bir plan yapması gerektiğine karar verdi.İlk olarak Kenanın izlerini takip etmek ve onunla tekrar karşılaşmak için fırsatlar yaratmalıydı.Ayrıca,Kenanın ailesi ve onların faaliyetleri hakkında daha fazla bilgi toplamalıydı.Bu süreçte güvendiği birkaç meslektaşıyla konuşmak ve onların görüşlerini almak da iyi bir fikir olabilirdi.
Zeynep not defterine Kenan hakkında bildiklerini ve bilmesi gerekenleri yazmaya başladı."Kenanın kafe","mafya ailesi","tehlikeli sırlar"gibi anahtar kelimeleri sıraladı.Her bir kelimenin altına araştırması gereken ayrıntıları ekledi.İlk hedefi Kenanın kafe ve çevresindeki insanlarla konuşmak olacaktı.
Gün ilerledikçe Zeynep Kenanın bahsettiği kafe ve parkın bulunduğu bölgeye gitmeye karar verdi.Hızla giyinip çantasına not defterini ve ses kayıt cihazını yerleştirdi.Kapıdan çıkmadan önce derin bir nefes aldı ve kararlılığını tazeledi.Bu işin peşini bırakmayacaktı.
Kafenin bulunduğu bölgeye vardığında,etrafı dikkatle inceledi.İnsanlarla konuşmaya başlamadan önce, gözlemler yaparak bilgi toplamanın daha iyi olacağına karar verdi.Kafeye girip bir masa seçti ve etrafi gözlemlemeye başladı.İnsanların hareketleri,konuşmaları ve Kenanın bahsettiği park,onun için önemli ipuculardı.
Kafede otururken,bir süre sonra Kenanın daha önce oturduğu köşeye geçen birkaç kişinin sohbetine kulak misafiri oldu.Konuşmalarında Kenanın adı geçmiyordu ama bu insanların birbirleriyle olan ilişkilerini ve tavırlarını gözlemleyerek bir şeyler çıkarmaya çalıştı.Bu sırada kafenin dışında birkaç kişinin haraketlerini fark etti.Parkta oturan insanlar Kenanın etkisi altında olabilecek kişilerr benziyordu.
Eve döndüğünde,Zeynep elde ettiği bilgileri düzenlemeye başladı.
Zeynep bir yandan bu tehlikeli yolda ilerlerken,diğer yandan kendi güvenliğinide sağlamak için gerekli önlemleri almaya kararlıydı.
Tam notlarına dalmışkrn telefonunun çaldığınü fark etti.Ekranda "Gizli Numara"yazıyordu.Bir an için tereddüt etti,ama içindeki merak ağır bastı ve telefonu açtı.
"Zeynep"dedi alçak ve tanıdık bir ses.
"Sana bir uyarım var"Zeynepin kalbi hızla çarpmaya başladı.
"Kimdi bu?"dedi sesi titreyerek."Şu an önemli olan o değil."dedi ses."Bu akşam saat yedide,sahildeki eski terkedilmiş depoya gel.Tek başına gel.Sana anlatacaklarım var."
Telefon kapanmadan önce Zeynep daha fazla bilgi almaya çalıştı ama karşı taraf çoktan hattı kapatmıştı.Şübheler içinde masasına geri döndü ve notlarına baktı.Bu çağrı ona bir tuzak olabilirdi ama aynı zamanda önemli bilgiler de içerebilirdi.
(İki saat sonra)
Saat yedide sahile gitmesi için hazırlandığında,içindeki tedirginlik artıyordu.Ancak gazeteci ruhu,merak ve adalet duygusu onu harekete geçirdi.Kararlılıkla evden çıktı ve sahildrki eski depoya doğru yürümeye başladı.
Depoya vardığına etraf sessiz ve ıssızdı.
Kapının önünde durdu ve derin bir nefes alarak içeri girdi.Gözleri karanlığa alışmaya çalışırken,içeride bir gölgenin haraket ettiğini fark etti.Kenan duvara yaslanmış,soğukkanlı şekilde onu bekliyordu."Hoş geldin,Zeynep"dedi Kenan,sakin bir sesle."Gelmeni beklemiyordum.Görünüşe göre çok cesaretlisin"
Zeynep şaşkınlıkla Kenana baktı."Bu tuzak mı?"diye sordu dikkatle etrafına bakarak.
"Hayır"dedi Kenan ciddiyetle."Sana bazı gerçekleri anlatmak istiyorum.Sana yardım edebilirim ama dikkatli olmalıyız."
Zeynep Kenanın teklifini değerlendirirken,onun sözleri ardındaki samimiyyeti anlamaya çalıştı.Bu,onun için büyük bir riskti ama aynı zamanda büyük bir fırsat da olabilirdi.Birkaç saniye sonra kararını verdi.
"Tamam"dedi Zeynep."Seninle gelicem.Ama beni kandırırsan bunu pahalıya ödersin"
Zeynep Kenanın peşine takıldı ve birlikte depodan çıkıp karanlık sokaklarda yürümeye başladılar.Zeynep içindeki merak ve tedirginlikle Kenanın peşindrn giderken,bu gece kendisini nelerin beklediğini bilmiyordu.Ancak bir şeye inanıyodu:Bu yolda gerçeğe bir adım daha yakalaşacaktı.
4.bölümümüz💖Beğendinizmi?Sizce Kenan Zeynebi ne için çağırdı?Zeynebin başına neler gelicek?
Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınnn🎀Kemerler takıldıysaa uçuşa dakikalar kaldııı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgelerin Dansı:Gizem ve Cesaret
Mystery / ThrillerBüyük bir şehirde gazeteci olarak görev yapan cesur Zeynep, karanlık ve gizemli dünyasıyla ünlü mafya ailesinin varisi Kenanın izini sürmektedir. Araştırması, Kenanın ailesinin suç imparatorluğunu ortaya çıkartmaya doğru ilerlerken, ikisinin yolları...