Bölüm 5

5 3 0
                                    

Kenan ve Ben karanlık sokaklarda  yürürken sessizliği  ilk bozan o oldu."Zeynep neden buradasın biliyorum"dedi."Bu işin peşini bırakmayacak kadar kararlısın.Ancak bilmen gereken  çok şey var.Ailem.Onlar düşündüğünden çok daha tehlikeli insanlar"

Gözlerine baktım.Hüzün ve yorgunluk  doluydu."Kenan,bana yardım etmek istediğini söylüyorsun,ama  neden?Bunu ailene  neden yapıyorsun?"

Bir an  duraksadı,sonra  yavaşça konuşmaya devam etti."Çünkü bende  bu işlerin içinde olmak istemiyorum.Babam ve amcamların yaptıkları işler.Onlardan uzağa kaçmak istiyorum.Ama bu o kadar  kolay değil.Beni  kontrol altında  tutuyorlar,her hareketimi izliyorlar."

Sözlerinin samimiyyetini anlamaya çalışarak ona baktım.Acaba bu bir  tuzak olabilirmiydi?Yoksa  doğruları mı  söylüyor?Aklımda bunlar gibi  birçok düşünce  oluştu.
"Peki bana  nasıl yardım edebilirsin?Bu seni tehlikeye atmaz mı?"

"Zaten tehlikedeyim,Zeynep.Ama  senin gerçeği ortaya  çıkarmana yardımcı olabilirim.Belki böylece  kendi özgürlüğümüde  kazanabilirim.Seninle birlikte  çalışmak istiyorum.Bu işi birlikte  çöze biliriz."

Bir an duraksadım.Kenanın kararlılığına  rağmen ona güvenmekte tereddüt
ediyordum."Tamam"dedim."Birlikte  çalışacağız.Ama bu çok tehlikeli bir oyun.Kendine dikkat  etmelisin  Kenan."

"Biliyorum.Ama başka bir seçeneğimiz yok.Bu işin peşini bırakmamalısın,Zeynep.Gerçekleri ortaya çıkarmalısın"

Ona tamamen güvenmiyordum ama başka bir  yolum da  yoktu."Birlikte başaracağız.Şimdi ne yapmamız gerektiğini  planlayalım."

Kenan ve ben karanlık sokaklarda yürümeye devam ederken, planımızı şekillendirmeye başladık. Kenanın verdiği bilgiler değerliydi, ama bu tehlikeli yolda yalnız başımıza yürümek imkansızdı. Güvendiğim birkaç arkadaşım vardı,onlarla birlikte hareket etmek en doğrusu olurdu.

"Ekip oluşturmamız gerek," dedim. "Bu işte yalnız olamayız. Ali ve Elay güvendiğim arkadaşlarım ve aynı zamandada  meslektaşlarım. Onlar da bu tür araştırmalarda tecrübeli."

Kenan başını salladı. "Anladım. Peki, onlara nasıl güvenicem?"

"Onlara  tamamen  güvene bilirsin"dedim kararlılıkla."Benim gibi gazeteciler,doğruyu bulmak için her şeyi yapmaya hazırdır"

Kenan, biraz düşündükten sonra kabul etti. "Tamam, o zaman. Onlarla tanışalım ve birlikte hareket edelim."

"O zaman ben yarın Elay ve  Alini getiririm.Buluşuruz.Zaten numaramı biliyorsun."

Sonrasında eve gittim.Çok yorulmuştum.Not defterimi ve çantamı masanın üzerine  koyup hemen uyudum.

Selamlarr.Umarım beğenirsiniz🎀Bu arada  kemerleriniz takılı dimi?Artık uçak havaya kalkmaya  başladıııı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 04 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Gölgelerin Dansı:Gizem ve  CesaretHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin