(Yazarın anlatımıyla)
Zeynep şehrin arka sokaklarında, sessiz adımlarla ilerliyordu.Sokak lambalarının sönük ışığında,gölgeler daha da derinleşiyor ve atmosfer gittikçe karanlıklaşıyordu.Yanındaki not defterine hızlıca bir şeyler karalarken,gözleri sürekli etrafı tarıyordu.
Birden ileride bir gölge belirdi.İlk başta sadece bir gölge olduğunu düşündü ama bu gölge adım adım yaklaştıkça,ayrıntılar netleşmeye başladı.Uzun boylu bir adam Zeynepe doğru ağır ağır yürüyordu.Zeynepin içi bir an için tuhaf bir endişeyle doldu.Kendini bu kadar savunmasız hissettiği nadirdi.Ama hemen ardından içindeki gazeteci ruhu tekrar ateşlendi.
Bu,haberin peşinden koşan biri için sıradan karşılaşma olamazdı.Adım adım yaklaştı ve nihayet Zeynepin karşısında durdu.Derin bakışları Zeynepin gözlerine kilitlendi.
Bu Kenandı.Şehrin karanlık imparatorluğunun varisi,Zeynepin araşdırmasının odak noktası.
Kenanın soğukkanlı duruşu ve yüzündeki hafif tebessüm Zeynepi anında etkiledi."Burada ne arıyorsun?"diye sordu Kenan sesindeki sakinlikle.
Zeynep bir an duraksadı ama sonra kendini toparladı."Sadece yürüyordum"dedi."Biraz hava almak istedim"
Kenan Zeynepe bir adım daha yaklaştı.
"Seni bizim kafenin yanındaki parkta gördüğümü hatırlıyorum"dedi.
"Bu gün karşılaştığımız iki oldu.Tesadüf mü?"Zeynepin kalbi hızla çarpıyordu ama bakışlarını Kenandan ayırmadı."Tesadüfler bazen şaşırtıcı ola bilir"diye karşılık verdi."Şehrin bu kısmı yürüş için sakin"
Kenan Zeynepin cevabını dikkatlice dinledi."Bu şehirde bazı tesadüfler tehlikelidir"dedi yüzündeki tebessüm daha da derinleşerek."Ve bazı insanlar dikkat çekmemeyi tercih eder"
Zeynep Kenanın ima ettiği tehlikeyi anladı ama geri adım atmadı."Belkide bazı yolların kesişmesi kaçınılmazdır"
"Bazı sırlar açığa çıkmayı bekler"Kenan Zeynepin kararlılığından etkilenmiş gibi duraksadı.Yüzündeki gülümseme soldu,yerine ciddi bir ifade yerleşti."Dikkatli ol"dedi."Bu şehir goründüğünden daha tehlikeli olabilir"
Zeynep Kenanın uyarısını dikkate alarak başını hafifçe salladı."Tehlikeler cesaretin ölçüsüdür"dedi ardından arkasını dönüp hızlı adımlarla yürümeye başladı.Kalbi hala hızlı atıyordu ama zihninde daha fazla soru vardı.Bu karşılaşma araştırmasının ne kadar derinlere ineceğinin bir göstergesiydi.
Kenan Zeynepin ardından bir süre baktı.Onun bu cesur tavrı ilgisini çekmişti.Ancak Zeynepin peşinde olduğu gerçeğin ne kadar tehlikeli olduğunu biliyordu.Kısa bir süre sonra Kenan da karanlık sokakların içinde kayboldu.
Zeynep eve doğru yürürken sokaklar birer birer geride kalıyordu.Zihni Kenanla olan karşılaşmayı ve onun söylediklerini tekrar tekrar değerlendiriyordu.Eve vardığında kapıyı arkasından kilitledi ve derin bir nefes aldı.Bu gece yaşadıkları onu hem korkutmuş hem de daha da kararlı hale
getirmişti.Masanın başına geçip not defterini açtı.
Kenanla ilgili bildiklerini ve bu gece öğrendiklerini yazmaya başladı.Her satır onu gerçeğe bir adım daha yaklaştırıyordu.Ama aynı zamanda tehlikenin de ne kadar büyük olduğunu fark ediyordu.Zeynep gece boyunca notlar alarak ve düşünerek vakit geçirdi.Sabahın ilk ışıkları ufuktan yükselirken bir şeyler
netleşmeye başlamıştı.Bu hikaye sadece bir haber değil onun için bir hedefe dönüşmüştü.Ve ne pahasına olursa olsun gerçeği ortaya çıkarmaya kararlıydı.Selamlarr💖🎀Bu bölümün kısa olduğunun farkındayım.Ama daha uzun bölümler gelicek.Umarım 3.bölüm beğenmişsinizdir.Sizce Zeynep Kenanın dikkatini onu takip ettireceği kadar çekmişmidir?
Yorumlarınızı bekliyorum.
Teşekkürler💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gölgelerin Dansı:Gizem ve Cesaret
Mystery / ThrillerBüyük bir şehirde gazeteci olarak görev yapan cesur Zeynep, karanlık ve gizemli dünyasıyla ünlü mafya ailesinin varisi Kenanın izini sürmektedir. Araştırması, Kenanın ailesinin suç imparatorluğunu ortaya çıkartmaya doğru ilerlerken, ikisinin yolları...