TANITIM

221 19 9
                                    

Dikkat! Bu kitapta psikolojik olarak tetikleyici unsurlar vardır. Etkilenecek kişilerin okumasını tavsiye etmiyorum.

Bu kitap gerçek hayattan uyarlamadır.

🎶Katy Perry - E. T🎶

~~~~~~~~~~~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


~~~~~~~~~~~

Her canlı bir şeye sevgi duyar illaki. İnsan sokakta gördüğü bir kediye karşı sevgi duyabilir. Onu sevmek ister. Yanına yaklaşır fakat kedi ondan kaçar. Çünkü daha az önce birisi onu sevmek için yanına gidip onu taşlamıştır. Bu yüzden kedi onu çağıran hiç kimseye gitmez. İçindeki sevgi azalmıştır çünkü. Ama bitmemiştir. Fakat biten bir duygu vardır: Güven. Belki daha sonrasında kendisine yemek veren bir insana karşı tekrar sevgi besler içinde. Ama o kişi ona yaklaştığında yemeği bırakıp kaçar.

Çünkü güven en değerli hazinedir. O hazineyi harcarsan bir daha aynısını bulamazsın.

Ben de o kediydim işte. Fakat benim güvenim öyle hemen bitmemişti. Yavaş yavaş çocukluğumdan başlamıştı tükenmeye.

Ben babamın her doğum günüme iş bahanesiyle gelmemesinden tatmıştım güvensizliği.

Annemin yanımdan geçen her erkeği benim ayarttığımı düşünmesinden kırılmıştı kendime olan güvenim.

Onlar sadece kendilerine olan değil, kendime olan güvenimi de zedelemişlerdi.

Ben Simal, Simal Ada. Adımın aslında Şimal olması lazımdı ama onlar Simal koydu. Simal isminin bir anlamı yoktu.

Tıpkı hayatım gibi.

Belki de bu isim bana uygun olan tek isimdi. Çok araştırmıştım bir anlamı vardır belki diye. Her seferinde Şimal olarak algılandı. İnsan, isminin kaderini yaşardı değil mi? Ben yaşıyordum. Hem de fazlasıyla.

Hiç arkadaşım yoktu mesela. Kız olandan bahsediyorum. Erkek olması muhtemel bile değildi zaten. Annem sağ olsun. Kız arkadaşlarım da annem yüzünden uzaklaşmıştı benden. Çünkü bazılarının abisi vardı bazılarının erkek kardeşi. Kardeşi olmayan veya kız olanlar için de bir bahanesi vardı. Babaları vardı...

Herhangi bir erkek benim için yasaktı. Ben böyle büyüdüm. Annemin yanımda uçan erkek sinekten bile beni sorumlu tutmasıyla.

Ben Simal, isminin anlamı olmayan Simal. İsminin anlamı gibi kendine olan güveni de olmayan Simal.

Ben Simal, babamın işinden dolayı yüzüne bile bakmayan Simal. Sen bana güveniyor musun? Benim hayatımın düzeleceğine inanıyor musun?

Sen kendine inan. Umudunu kaybetme. Çünkü inanıyorum ki senin isminin bir anlamı var. Adını sev, büyük annenin adı olabilir veya erkeksen dedenin adı. Eski isimler kulağa sıkıcı gelebilir ama hepsinin bir anlamı vardır. Sen isminin anlamını yaşa.

Ve unutma. Asla kimseye güvenme, bazen kendine bile...
















İlk üç bölüm yarın bir sorun olmazsa saat 17.00'da yayında!

Lütfen oy atmayı ve yorum yapmayı bana çok görmeyin ❤

KİMSEYE GÜVENME (yarı texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin