Dikkat! Bu kitapta psikolojik olarak tetikleyici unsurlar vardır. Etkilenecek kişilerin okumasını tavsiye etmiyorum.
Bu kitap gerçek hayattan uyarlamadır.
🎤Kolpa - Beni Aşka İnandır🎤
Keyifli okumalar
❤
~Kayıt~
Banyodan sonra uyuşan bedenim kendini uykuya teslim etmeye hazırdı. Bir de sarsıcı bir uçak yolculuğu geçirdiğimiz için uykuya dalmak hiç zor olmamıştı.
Yatağımda cenin pozisyonunda yatarken uyandığıma dair huysuz mırıltılar çıkardım. Esneyerek yönümü değiştiştirdiğimde yalnızca birkaç saniye sonra telefonumdan bir bildirim sesi geldi. Nedense ses çok yakınımdan ama buğulu geliyordu.
Art arda birkaç bildirim daha gelince sesin tam kulağımın altından geldiğini fark ettim. Kaşlarımı çattığımda elimi yastığımın altına soktum. Ah, telefonu buraya koymuştum.
Tül perde güneş ışıklarının içeri girmesini engelleyemediği için ilk başta kamışan gözlerimi birkaç kırpıştırma sonucu aralayabildim. Bir kez daha esneyerek, ekranı kaydırarak açtım. Gördüğüm şeyle ise uyuşuk vücudumu aniden doğrulttum. Gözlerimi ovuştururken gelen mesajları okumaya başladım.
@sessizsakinbiri: Günaydın.
@sessizsakinbiri: Yani uyandın diye tahmin ediyorum?
Sağ olsun fal taşı gibi açılan gözlerimle ve dudağımdaki tebessümümle ona yazdım.
@ismininanlamıolmayanbiri: Bu saatte insan uyandırılır mı ya?
Aslında saati bilmiyordum ama erken olduğuna neredeyse emindim. Gerçi günümün çoğunluğunu evde geçirdiğim için çoğunlukla uyurdum. Uyuyunca her şeyin biteceğine inanırdım. Bu yüzden uyanmak hep benim için bir hüsran olurdu. Her uykuya dalmadan önce bir daha uyanmamayı dileyerek başımı yastığa koyardım.
Birde dün bir uçak yolculuğu yaptığım, üstüne de ılık bir duş aldığım için epey bir uyumuş olmalıydım.
@sessizsakinbiri: Şey, saat 1 buçuk.
E erkendi işte.
@ismininanlamıolmayanbiri: Erken değil mi?
Çevrimiçi...
Yazıyor...@sessizsakinbiri: Tabii canım, horozlar daha kalkmadı bile.
Bu cümlelerde hep bir alay seziyordum.
@ismininanlamıolmayanbiri: Bana diyorsun ama sen de yeni yazıyorsun. Demek ki sen de şimdi uyandın.
Çevrimiçi...
Yazıyor...
Çevrimiçi...
Yazıyor...@sessizsakinbiri: Spordaydım. Yeni fırsat buldum.
Pek inandırıcı gelmiyordu.
@ismininanlamıolmayanbiri: Ufak at da civcivler yesin.
@sessizsakinbiri: Civciv sen mi oluyorsun?
Ağzıma pek kötü söz almazdım ama bu çocuk tam bir geri zekalıydı. Daha fazla yazmadan telefonu kapattım. Kollarımı açıp gerinirken uyuşmuş vücudumu gevşettim. Yataktan kalkıp günlük rutinimi uyguladım. Yüzümü yıkamak ve diş fırçalamak gibi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMSEYE GÜVENME (yarı texting)
Teen Fiction26.06.2024 Simal Ada Korkmaz, babasının işkolik birisi olması ve annesinin üzerindeki yoğun erkek baskılarından ötürü başta kendisi olmak üzere herkese ve her şeye karşı güvenini yitirmiştir. Üstelik yeni değil çocukluğunda başlamıştır bu duygu tük...