12. BAZI ACI VERİCİ İTİRAFLAR

45 9 17
                                    

Dikkat! Bu kitapta psikolojik olarak tetikleyici unsurlar vardır. Etkilenecek kişilerin okumasını tavsiye etmiyorum.

Bu kitap gerçek hayattan uyarlamadır.

~Bazı Acı Verici İtiraflar~

Babamın odamdan çıkmasının ardından 10 dakikadır oturduğum soğuk zeminden kalktım ve yatağın üzerindeki anahtarı alarak kapımı kilitledim. Anahtarı rastgele yere atarken yatağıma doğru adımladım. Oturmak için bir hamle yapmıştım ki üstü kapalı tepsileri fark ederek durdum. Büyük ihtimal örtünün altında yemek vardı.

Ne kadar aç olsamda bir gram iştahım olmadığı için tepsileri sırayla aynalı masamın üstüne koydum. Geri yatağıma gidip oturduğumda öylece konulmuş telefonuma bakarak iç geçirdim. Yüzüme yapışan saçlarımı elimle geri taradım ve burnumu çekerek omuzlarımı dikleştirdim. Derin bir nefes alarak telefonuma uzandığımda kapalı olduğunu gördüm.

Annemin onu elimden aldığında şarjının az olduğunu anımsayarak çekmeceli komidinimden şarj aletimi çıkarıp telefonu şarja bağladım. Birkaç dakika bekledikten sonra bir kez daha açmayı denediğimde rahatça açıldı. Hızla ekranı kaydırarak mesaj paneline baktım. Tüm aramaları görmek nefesimi kesti.

En az 20 defa Zühre aramıştı ama diğer isim kalp ritmimi daha fazla yerinden oynatmıştı.

*Tunç kişisinden 48 cevapsız arama*

*Tunç kişisinden 258 yeni mesaj*

Yavaşça yutkunurken şarjımın bitmesine sayısız dua ettim. Zaten ismini değiştirmeyi unuttuğum için kendime kızgındım, bir de annem bunları görseydi kesin beni öldürürdü. Whatsapp'a girerek profiline tıklayarak sohbete girdim.

Tunç; Sana ulaşamamak aklımı kaybetmeme neden oluyor

Tunç; Simal lütfen cevap ver bana

Tunç; Arıyorum ama telefonun kapalı

Tunç; Yanına gelmeye zorlama beni

Ekranı aşağı kaydırarak üç günde attığı mesajlara baktım. Bir süre sonra hepsinin birbirini tekrar ettiğini gördüğümde sıkılarak en alta indim. Aynı anda ekrana düşen mesajla dudaklarım aralandı.

Tunç;  Çevrimiçi yazıyor Simal orada mısın?

Alt dudağımı dişlerken yakalandığım gerçeğiyle kendime kızarken garip görünmemesi adına parmaklarımı kılavyede gezdirdim.

Simal; Burdayım

Tunç; Şükürler olsun

Tunç; Nerelerdeydin kızım

Tunç; Aklımdan kaç farklı senaryo geçti haberin var mı

Tunç; Neden yazmadın bana

Tunç; Neden aramalarımı cevaplamadın

Tekrar yazıyor yazısını görmemle hesap sormasının bitmeyeceğini anlayıp ondan önce davrandım.

Simal; Anlatacağım Tunç

Simal; Ama bana bir söz vermeni istiyorum

Tunç; Ne sözü

Simal; Hakkımda gizlediğim şeyleri öğrenince kaçıp gitme, sadece sen varken tüm benliğimde, beni bırakıp gitme lütfen

Tunç; Seni asla bırakmam Simal. Ne gizledin ki benden?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KİMSEYE GÜVENME (yarı texting) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin