01

106 10 7
                                    

NetFelix-Siz

Siz
Ya of bu bedencilerde tıktı bizi içeriye

NetFelix
He ya
Amk biz mi dedik kızlar kavga etsinlerde bizim erkekler yardım etsin diye
HAYIR YANİ ANLAMIYORUM BU İKİ MAL NİYE BİZİ TIKTI İÇERİYE

Siz
Neymiş
Kavgayı ayıramamışız
Amk başkanız tamamda ne alaka
Yarrama bak hele
Sanki biz başlattık
Onlar da dışarıda eğlensinler tabi
Bundan sonra mat dersi geliyor ağızlarına sıçtım

NetFelix
Niye onların ağızlarına sıçıyoz ki
Hocalar homo değilmi
İntikam alalım

Siz
Kız mı kiralicaz mk
Mal mısın
Aha dur aklıma bişi geldi

NetFelix
Çabuk anlat

Siz
Şimdi ikimizde yeni hat ve telefon alcaz
(Zenginim ben alırım sana)
Sonra ise hocalarımıza yazıp ark olmak isticez fln
Kendimize aşık edip kandırcaz

NetFelix
Ya öğrenirlerse? O zaman ne bok yicez

Siz
Öğrenirlerse...
Ben babamla konuşurum bizim kayıtlarımızı başka bir koleje aldırır

NetFelix
Arkadaş dedik bizim için bişi yapmaz dedik adam beni nüfusuna aldıracak o derece

Siz
Yaparım sus.
Neyse bu hoca benim arkamda dolanıp duruyo
Tel kapatim yanına oturmaya gelcem

NetFelix
Yaw şu sarışının işi gücü yok mu mk
Her beden dersimizde Minho hocanın yanında

Siz
Çünkü dersi yok dolabının üzerine yapıştırdığı ders programına baktım
Yaw amk oyalama beni

---

Telefonu kapatarak arkamdaki hocaya side eye atıp ayağa kalktım ve Felix'in yanına gittim.

Birazdan zil çalacaktı o yüzden rahatdım, tam bunu düşündüğüm anda zil çalmıştı.

"Çok şükür..."

Diyerek mırıldandım ve ayağa kalktım Felixde ayağa kalkarak yanıma gelmişti.

"Onların numarasına direkt yazarsak şüphelenmezler mi Jis?"

"Numara sallayıp tutturduk bari konuşup arkadaş olmak istediğimizi falan söyleyeceğiz, abartma o kadar."

"Tamam birşey demedim, sınıf hocamız yine bizi çağırd-"

Felix'e çarpıp üzerine düşen kişi ile hemen eğilmiş ve çocuğu yerden kaldırmıştım.

Bu okulumuzun en zekisi Kim Seungmindi!?

Kendisi sessiz biriydi, birisi ona soru sorarsa soruyu hızla anlatıp o kişiyi yanından hemen gönderirdi.

Korkmuş ve acelesi varmış gibi duruyordu.

"Seungmin neden korkmuş gibi görünüyorsun? Seni korkuttuk mu?"

Felix üzerini silkelerken Seungmin dediğimi umursamamış ve ikimizin önünde de eğilmişti.

"Özür dilerim ve teşekkür ederim ama şimdi gitmem gerek."

Arkasına göz gezdirdikten sonra hızlı adımlarla yanımızdan uzaklaştı.

Felixle birbirimize bakmıştık, ikimizde birbirimize 'Ne oluyor aq?' bakışı atıyorduk.

"Neyse, sınıf hocamız Bangchan bizi çağırmıştı. Gidelim hemen yanına."

Öğretmenler odasına gittiğimizde iki bedencimizde yanyana oturmuş sohbet ederken göz devirip yanlarından geçtim ve geometri hocamızın yanına gittim.

Felixde arkamdaydı tabiki, Chan hoca hemen bize dönmüş ve üzgün bir şekilde konuşmuştu.

"Çocuklar, diyeceklerim yüzünden birazcık üzgün olabilirsiniz ama sınıf başkanları olduğunuz için demem gerekiyor... Matematik hocanız istifa etti."

Felix arkadan götümü dürterken içimden 'Ne yani bunu bize söylemek için mi çağırdı?' diyordum.

"Evet hocam, bizden ne yapmamızı istiyorsunuz?"

"Hemen açıklayayım Felixcim, haftaya pazartesi yeni matematik hocanız gelecek yani bu hafta tamamen boşsunuz. Sınıfa göz kulak olmanızı istiyorum sizden."

İçimden sevinirken üzülmüş gibi yapmıştım, Felixde hemen beni taklit etmişti.

"Tamam hocam, merak etmeyin. Sınıf emin ellerde olacak."

Hoca inanmamış gibi bakışlar attıktan sonra bizi göndermişti, demek şimdiki ders boş ha?

Zil çaldığında hızla sınıfa gitmiştik, herkes yerine oturup konuşurken öğretmenler zili çalınca sırıtmış ve elimdeki kağıda isimleri yazmaya başlamıştım.

Sınıf arkadaşlarımdan biri parmak kaldırınca hemen söz hakkı verdim.

"Jisung neden hoca gelmiyor? O hiç geç kalmazdı."

"Çünkü... İstifa etti!"

Sınıfta uğultu oluşmaya başladığı anda ellerimi öğretmenler masasına vurarak susturdum.

"Hayır, dışarı çıkmayacağız."

Herkes oflarken keyfim yerine gelmiş ve sırıtarak resim çizmeye çalışan Felix'in yanına gitmiştim.

"Yine mi resim çizmeye çalışıyorsun?"

"Karakalem çizmeye çalışıyorum ama olmuyor... Telefondan bakarak çizmeye çalışsamda başaramıyorum..."

Tam Felix'e minik çaplı bir teselli verecektim ki kapı aniden açılmıştı, oraya döndüğümde Minho hocayı gördüğümde göz devirmiştim.

"Han Jisung ve Lee Felix, öğretmenler odasına gelecekmişsiniz."

Felix küçük not defterini ve kalemini masanın üzerinden alarak hocaya doğru ilerlemişti, bende elimdeki tahta kalemini Yunho'ya attım.

Anladığında ise hemen ayağa kalkıp tahtaya doğru ilerledi, bende sınıftan çıkarak Minho hocayı takip etmeye başladım.

"Görende sanar kendisi nöbetçi öğrenci aq."

"Birşey mi dedin Han?"

Devam edecek...

Hocam Beni Bi Sal! || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin