Seungmin ile gülme krizine girmiş birbirimize vuruyorduk. Gülme şeklimizin böyle olması bizim suçumuz değil tm mı.
"Ya of! Gülmeyin!"
Amaç Tanışmak💫
Siz
Wow
Yoksa aşık mısın oppa?????Drama hocam2
Sizede şaka yapılmıyor aqMinhocam2
Amın evladı
Siteye arka kapıdan girmiş kamyon
Git adama yardım et
Ev taşıyoruz şurda
Anca otur
CHANGBİN NERDE AMKKimYaen
Changbin kim lan|Siz
Changbin?|Drama hocam2
Ya abicim ne yapim
Adama in ben süreyim mi diyimMinhocam2
Gerekirse evetSiz
LAN O HYUNJİN HOCA DEĞİL Mİ? HAY AMK YA|
En iyisi biz sizi tutmayalım
Siz halledersinizMinhocam2
Peki
Görüşürüz(Görüldü 3x)
---
"Minho hoca buraya mı taşınıyor? Acaba neden? Merak ettim bak."
"Bende merak ettim Seung, acaba gidip yardım mı etsek?"
"İyi olur Felix, hadi gidelim."
Ayağa kalkarak sitenin arka kapısına doğru ilerledik, Hyunjin hocayı ve yanındaki kaslı kişiyi görmemiz ile hemen oraya gittik.
"Merhaba hocam, yardıma ihtiyacını var mı?"
"İyi olur aslında, ön kapıya gidicez ama şu yan villanın korumaları geçmemize izin vermiyor."
"Ben hallederim hocam, siz kamyona binin."
Anlamsızca bana bakarken arka kapıdan çıktım ve iki kapının arasındaki tek arabanın geçebileceği alana gittim.
Babam önlem almış ve buraya geçmemeleri için demir kapı yaptırmıştı.
Demir kapının önüne gelerek tıklattım, korumalardan biri ucundan kapıyı açtı ve kim olduğuna bakmadan konuşmaya başladı.
"Hayır geçemezs- pardon efendim geçin."
"Bana bak, sen okuldada beni çok gıcık ediyordun. Aç kapıyı ve öğretmenimin geçmesine izin ver."
Koruma göz devirerek iki kapıyı da açtı, villamızın yanında park olduğu için kimse sorun etmiyordu bu demir kapıları.
Hyunjin hoca ve yanındaki bana şaşkınlıkla bakarken 'Ne oldu?' anlamında baktım.
"Burası senin evin mi!? Woah... Çok güzel."
"Burası ailemin evi, tapusu bana ait evlerde var ama okula uzak olduğu için o evlerde yaşamıyorum."
Kamyon geçerken arkasından biz ilerliyorduk, Felix ve Seungmin ise yakışıklı koruma hakkında dedikodu yapıyorlardı.
Kamyon sitenin önüne gelmiş ve içeri girmişti, kamyon tam bizim evimizle aynı hizada olan binanın yanında durmuştu.
"Kaçıncı kata çıkacak eşyalar? Eğer uğraşmak istemiyorsanız hemen korumaları çağırabilirim?"
"Bir kaç koruma gelse iyi olur aslında, çünkü iki kamyon daha gelecek."
"Peki, Minho hocaya söyleyin benim adımı versin ben iki koruma çağırıp geliyorum."
Beni onaylamışlardı, hızla kapı tutan korumaların yanına gidip Minho hocanın yüzünü göstermiş ve adımı verirse geçmelerine izin vermelerini söyleyerek evimin bahçesine girmiştim.
"Taehyung hyung! Jungkook hyung! Benimle yan siteye gelir misiniz!?"
İkisine seslendiğimde hemen onaylamış ardından yanıma gelmişlerdi, siteye giderek eşya taşımaya başlamıştık.
"Kaçıncı kat?"
"Üçüncü kat, no on."
No 10 tamda benim odama bakan bir evdi,
---
Bir süre sonra üçüncü kamyonda gelmişti, Chan hoca ve Minho hoca en son gelen kamyonla gelmişlerdi. Yanlarındada tilkiye benzer biri vardı.
Jungkook hyung ile birlikte televizyonu götürüyorduk, Chan hoca ve tilki çocukta kolileri taşıyordu.
Taehyung hyung ve Minho hoca ise bakışıyordu?
"Bakışmak yerine yardım mı etseniz!?"
Diye seslendim, Taehyung hyung yanıma gelip hemen televizyonu elimden almış sevgilisi ile götürmeye başlamıştı.
---
Eşyaları yerleştirmeyi başarmış şimdi ise dinleniyorduk, kamyonlar gitmişti.
Taehyung ve Jungkook hyungu göndermiştim, Minho hocanın evindeki salona oturmuş birbirimizle bakışıyorduk.
Eşyaları taşırken yeni gördüğümüz iki kişi ilede tanışmıştık, kaslı olan pazartesi günü gelecek olan matematik hocamız diğeri ise yarın gelecek olan Jeongindi.
Evin büyük eşyaları yerleştirilmiş şimdi ise küçük detaylar kalmıştı, Minho hoca onları kendi halledeceğini söylediği için sorun etmemiştik.
Şimdi ise Minho hocayla Chan hocanın gelmesini bekliyorduk, Minho hoca bir kaç şey almaya gittiğini söylemişti.
"Ben artık gideyim, geç oldu annem kızmasın."
Seungmin ayaklanınca Hyunjin hoca onu yolcu etmişti, bir süre sonra zil çaldığında hepimiz Hyunjin hocaya döndük.
"Lan ev benim değil niye bana bakıyorsunuz? Neyse of."
Gidip kapıyı açmış açtığı gibi çığlık atarak yanımıza gelmişti, gerçi yanımıza değil Felix'in yanına gidip bütünleşmişti.
"Felix kurtar beni!"
Üç kedi içeriye girdiğinde Hyunjin hoca daha çok Felix'e sarılmıştı.
"Ulan Hyunjin, alerjine tüküreyim senin."
Ve yine zil sesi.
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hocam Beni Bi Sal! || Minsung
FanficSınıf başkanı olan Han Jisung ve yardımcısı Lee Felix sınıf arkadaşları yüzünden birdaha beden dersinde dışarı çıkmama cezası alırlar. Köpek gibi zengin olan Jisung'un aklına bir fikir gelir ve Felixle yeni bir hat alarak kız gibi davranıp beden öğr...