07

51 7 5
                                    

Koruma telefonu açıp bir kaç saniye konuştuktan sonra telefonunu bana uzattı.

"Babanız efendim."

Telefonu alarak kulağıma yasladım.

"Efendim baba?"

"NEREDESİN SEN HA!? SENİN YÜZÜNDEN ANNEN BAYILACAKTI!"

Bağırdığı için yüzümü ekşilterek telefonu hafif kulağımdan uzaklaştırdım.

"Okuldayım baba."

"SENİ KALTAK! BİRDAHA CEZA VERDİĞİMDE BAHÇEDEN BİLE ÇIKMAYACAKSIN TAMAM MI!?"

"Ver şu telefonu! Çocuğa bağırıp durma! Jisung annecim iyi misin?"

Annem telefonu babamdan zorla aldığında gülümsemiştim.

"Evet iyiyim annecim, korumalarda burada korkma tamam mı?"

"Rahatladım... Dakikalardır seni evin içinde arayıp durdum."

"Anne endişelenme, hemen uyu. Çabuk. Yarın toplantın olacak biliyorum bu yüzden hemen uyumalısın, yoksa eve geri dönmem."

"Tamam oğlum, ayrıca baban aradığında açma. İyi geceler yakışıklı oğlum benim."

"Sanada iyi geceler anne."

Telefon kapandığında korumaya telefonunu uzattım.

"Şimdi sınıftan çıkıyorsun ve asla kapıyı dinlemek gibi bir salaklık yapmıyorsun, diğer koruma geldiğinde ise kapıyı tıklatıp biz komut verene kadar içeri girmeyecek."

Başıyla onaylayıp telefonunu alarak çıktı, o çıktıktan sonra Chan hocaya döndüm.

"Rahat olabilirsiniz hocam."

"Of çok havalısın Jis!"

Chan hoca cevap vermeden Hyunjin hoca lafa atlayınca kıkırdadım.

"Sadece o korumalara gıcık olduğum için öyle davrandım, yoksa Felix tanıyor beni. Diğer korumalara iyi davranıyorum."

Felix başıyla onayladığında Hyunjin hoca Minho hocanın kulağına birşey fısıldamıştı.

Minho hocada sessizce ona cevap vermişti, Chan hoca ise kadehindeki içkisini içmeye devam ediyordu.

Bir süre sonra kapı çaldığında Chan hocaya döndüm.

"Gir!"

Chan hoca komutu verince koruma içeri girmiş elindeki poşeti ve kartı bana uzatmıştı.

Kartı elinden çekip aldıktan sonra poşeti almıştım, teşekkür bile etmeden gönderip hocalarımıza döndüm.

"Aç olan varsa yiyebilir."

"O örümcek faciasından sonra çok acıktım!"

Hyunjin hoca hızlı adımlarla yanıma gelip poşeti karıştırmaya başlamıştı.

Poşetin içine elimi atarak ilk elime gelen atıştırmalığı almıştım, Felixde tam benim gibi yapacaktı ki hyunjin hocanın alacağı atıştırmayı almıştı.

"Ya Felix... Ben aliyim onu lütfen~"

Hyunjin hoca dudak büzüp Felix'e baktığında Felix ilk dudaklarına bakmış ardından atıştırmalığı ona uzatmıştı.

"Sevmiyordum zaten."

---

Yola çıkalı 10 dakika bile olmuyordu, hocalarımız ise uyuyacağını düşünüyordu.

Biz varken uyumak mı?

"İstek şarkı var mı!?"

Bilerek öğretmenlerimizin arkasına oturmuştuk, yani en önün bir arkası.

Hocam Beni Bi Sal! || MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin