Meslek değiştirmek istiyoz(!)
Siz
KSHDLSİDJSNDKSHD
JİSUNGLA FELİX BALKONDA KİLİTLİ KALDILARGeometrici Chan
Lan kurtar yavrularımı!Siz
Zaten kurtarcam bekleMatBin
Rezil olmada ne oluyorsa olsun---
Lee Minhodan...
Evden çıktığım gibi direkt yandaki villanın önüne gitmiş ve gıcık olduğum korumaya doğru ilerlemiştim.
Şerefsiz Jisung'umla çok iyi anlaşıyordu.
"Jisungda flaşımı unutmuşum, çok acil almam lazım."
"Peki onu annesiyle konuş."
Kapıyı açtığında bahçeye girmiş kapının önüne gelerek zile bastım.
Kapıyı Jisung'un annesi açtığında ilk şaşırmış ardından ise gülümsemişti.
"Birşey mi oldu?"
"Şey, Jisungda flaşımı unutmuşum. Çok acil bir işim var. Flaşı almaya geldim."
"Ama Jisung uyuyo-"
"Çok acil..."
"Peki geç, odası siyah kapılı olan."
Başımla onayladım, evleri cidden güzeldi. Jisung'u bu zenginlikte parası ile hava atan birisi gibi görmeyi bekliyordum ama o öyle değildi.
3 kat çıktıktan sonra tüm kapıların siyah olduğunu fark ettim, galiba bu kat full Jisung'a aitdi.
Direkt merdivenlere en yakın olan kapıya doğru ilerledim, kapıyı açtığımda Jisung'un odası olduğunu fark ettim.
Hızla balkon kapısının yanına gidip kapıyı açtım.
"İkiniz ne yapıyorsunuz burada? Telefonda konuşurken ikinizi fark ettim ve buraya gelmek için yalan söyledim."
"Korkuttunuz hocam ya... Ayrıca teşekkür ederiz. Anneme yakalanmamak için balkona çıktık ama kapıyı kapattı."
"Neyse, hadi gidin uyuyun. Yarın sınıfta uyutmam."
İkiside oflayarak içeri girmişti, bilerek biraz beklemiş ardından ise odadan çıkmıştım.
"Aldın mı flaşını?"
"Ah evet evet aldım, çok teşekkürler ayrıca rahatsız ettiğim için özür dilerim."
"Sorun değil, ben seni geçireyim."
---
Han Jisungdan...
"Felix hadi! Geç kalıcaz!"
"Geldim, geldim!"
Hızla arabaya bindik, bir süre sonra okula yetiştiğimizde hemen sınıfa gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hocam Beni Bi Sal! || Minsung
FanficSınıf başkanı olan Han Jisung ve yardımcısı Lee Felix sınıf arkadaşları yüzünden birdaha beden dersinde dışarı çıkmama cezası alırlar. Köpek gibi zengin olan Jisung'un aklına bir fikir gelir ve Felixle yeni bir hat alarak kız gibi davranıp beden öğr...