Meslek değiştirmek istiyoz(!)
Siz
KDHDLSİDHSJD
ULAN HİÇ GÜLECEĞİM YOKTUDramacı
Ne oldu lan?
Aynı sınıftaydık ne oldu?Siz
Sabahtan beri kendimi zor tutuyorum okul bitince direkt okul tuvaletine girip gülmeye başladım ve şimdi rahatımGeometrici Chan
Kim bilir ne olduSiz
Hyunjin bizim bu başkanlar varya
12C şubesindekiDramacı
Eee?Geometrici Chan
Lan sal öğrencilerimiSiz
Kesssss
İşte onlar kız kılığına girip bizden intikam alcaklarmışMatBin
Ne yaptınız çocuklara?
Yoksa Chan'ın anlattığına göre böyle bi bokluk yapmazlarSiz
Bu sınıfın kızları kavga çıkardı diye erkekler yardım etmiş
Başkanlarda voleybol oynuyormuş
Görmemişler bizde Hyunjinle gıcıklık olsun diye onlara ceza verdikGeometrici Chan
LAN NE YAPTINIZ SİKTİNİZ Mİ ÇOCUKLARIMI
BENDE SİZİ SİKERİM BAK
WLİM SYAĞ8M TİYRİYO BSKSiz
Sakin ol Chan
Onları sen doğurmadınGeometrici Chan
Ben doğurdum onları
Kesss
Neyse ne cezası verdiniz?Siz
Tüm sene beden veya boş derslerde dışarı çıkmama cezasıMatBin
Ebenin amı kanka
Abart?Dramacı
Oh oldu iyi yaptıkSiz
Onu bunu boşverin bu iki salak intikam alcaklar(?) bizden
Nasıl tepki verelim?MatBin
Nasıl öğrendin bilmiyorum ama bence bilmiyormuş gibi davranınSiz
Ya bu ikisi sınıfta sinirden kudururken yazışıyordu bende geçtim bunun arkasına okudum mesajlarıDramacı
Lan ben iki saat dayıyorsun sanıyordumGeometrici Chan
BSBAN8 S8KWRİM M8NH9
SAL EVLSTLAR8MISiz
Nah.---
Okuldan çıkıp babamın gönderdiği şoförün arabasına binmiştik, Felixde arada bir benimle eve geliyordu bu yüzden şaşırmamıştı.
Tabi o zamanlar sınav haftası oluyor ve babam Felix olduğu için bana hiç birşey diyemiyordu/iyi davranıyordu.
Hiç dayak yemedim. Sürekli evden kovuldum, küçük çaplı cezalar aldım ve birkaç tokat yedim. Annem olmasa belki babam beni şuana kadar eve bile almamış olabilirdi.
"Kuzenimin işlettiği telefoncuya gidelim."
Şoför başıyla onaylamıştı, kuzenimin telefoncusuna giderkende Felix kendinde güzel kız ismi arıyordu.
"Banada bul birtane."
Başıyla onaylayıp aramaya devam etmişti, sonunda güzel birşey bulmuş olacakki telefonu bana uzatmıştı.
"Şu iki isim nasıl?"
Rayeon ve Yaen...
"Güzel, belli etmemek için soyadımızıda bulalım."
"Rayeon sen ol, Yaen ben olurum. Kim ve Lee soyadları zaten yaygın belli olmaması için seninki Lee benimki Kim olsun."
Başımla onaylamıştım, şoför duymasın diye fısıldaşarak konuşuyorduk.
Telefoncuya geldiğimizde şoförün kapıyı açmasına izin vermeden kapıyı açıp indik, hemen içeriye girerek çalışana selam verdim.
Beni tanıdığı için direkt bir yere gidip kuzenime haber vermişti, Felix etrafı incelerken kuzenim gelmişti.
"Ooo hanji? Gelir miydin sen?"
"Sadece telefonum bozulunca ama bu sefer farklı birşey için uğradım."
"Söyle bakalım."
"Bak şimdi kuzen biz birilerinden intikam alıcaz bu yüzden iki hatta ve iki telefona ihtiyacımız var."
"Hm... Anladım, peki siz bekleyin ben telefonları hazırlatayım. İstediğiniz herhangi bir marka yoksa tabi?"
Felix'e döndüğümde başını olumsuz anlamda sallamıştı, kuzenim Felix'in elindeki kendine ait telefonuna bakmıştı.
"Hayır yok."
Kuzenim Felix'i onaylayarak daha yeni çalışanın girdiği yere girdi, konuşma seslerini duyabiliyordum ama ne dediklerini anlayamıyordum.
Kuzenim geri geldiğinde elindeki şeylerin sim kartı olduğunu fark etmiştim, bir kaç işlemden sonra bana dönmüştü.
"Kimin adına olacak?"
"Vereceğim isim olur mu?"
"Olmaz maalesef..."
"Of... Peki."
Hat kısmını hallettiğimizde kuzenim elinde iki tane Samsung Galaxy S24 ile gelmişti.
"İkinizde Samsung kullandığınız için son çıkan telefonlardan birini ayarlattım."
"Jisung bu kadar pahalı bir telefonu hiç almaya gerek yok..."
"Boşver Felix, sonuçta babamın parası? Hem doğum gününde hediye alamamıştım okul açılacak diye. Aklımdan tamamen çıktığı içinde hediye olarak kabul edebilirsin."
"Teşekkür ederim Jisung..."
"Teşekküre gerek yok Felix, neyse kolay gelsin kuzen."
"Eyvallah sincap."
Telefoncudan çıktığımızda bizi bekleyen şoföre doğru ilerledim.
"Biz biraz dışarıda dolanıcaz, bizi bekleme git sen."
Şoför başı ile onaylayıp arabaya binip gitmişti, çantam arabadaydı Felix ise kendi çantasını almıştı.
"Buraya yakın bir kafe var, oraya gidelim."
Başı ile onaylayınca direkt kafeye doğru ilerlemiştim kafeye gelince bir çok sosyal medya indirip isimlerimize göre hesap açmıştık.
İşlerimiz bir saate kadar bitince hocaların numarasına kendi telefonlarımızdan bakıp mesaj yazmıştık.
Bizi kaydetmeselerde grup açarak yazmaya başlamıştık.
Devam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hocam Beni Bi Sal! || Minsung
FanfictionSınıf başkanı olan Han Jisung ve yardımcısı Lee Felix sınıf arkadaşları yüzünden birdaha beden dersinde dışarı çıkmama cezası alırlar. Köpek gibi zengin olan Jisung'un aklına bir fikir gelir ve Felixle yeni bir hat alarak kız gibi davranıp beden öğr...