5 Ay Sonra Jisung'un ve Jimin'in Nikahında Gelin Odasında
Damatlığımı son kez aynadan süzmüş ardından ise Jimin'e dönmüştüm.
"Özür dilerim... Babama engel olamadım... Benimde sevgilim var ve onun şuan haberi yok... Üzülmesini istemiyorum..."
"Bak Jisung istersen hayır diyebilirsin, evet demek zorunda değilsin tamam mı? Bende üzülüyorum, sonuçta en sevdiğim kuzenim ile zorla evlenmek zorundayım."
"Umarım bir aksilik çıkmaz, hemen gidelim..."
Jimin oturduğu koltuktan kalkarak yanıma geldi ve saçımı okşayarak yanağımı öptü.
"Seni sevdiğimi biliyorsun, istersen senin için hayır diyebilirim?"
"Gerek yok Jimin-shi..."
Jimin rol gereği elimden tuttuğunda gelin odasından çıktık, çünkü adımız anons edilmişti.
Gelin ve damadın kendisine özel sandalyesine doğru ilerliyorduk.
Benim şahidim Felixken Jimin'in şahidi hoseoktu.
Kendi yerlerimize geçtikten sonra nikâh memuru adımızı sormuş ardından ise nikaha başlamıştı.
"Park Jimin, hiç bir kimsenin baskısı altında olmadan Han Jisung ile eş olmayı kabul ediyor musun?"
Jimin ile göz göze geldiğimizde yavaşca başımla onayladım.
Jimin önündeki mikrofona dönerek konuştu.
"Evet!"
Nikâh memuru bana döndüğünde ise konuşmaya başladı.
"Han Jisung, peki siz kimsenin baskısı altında olmadan Park Jimin ile eş olmayı kabul ediyor musun?"
Mikrofona doğru eğilmiş tam cevabımı verecekken gelen bağırma sesi ile duraksamıştım.
"DURUN!"
Minho'nun sesi resmen yankılanmıştı, oraya döndüğümde ise dolu gözlerle bana bakıyordu.
"Bu düğün olamaz! Onun evleneceği kişi Jimin değil benim!"
Yanında ise Yoongi vardı, nikâh memuru bana döndüğünde ise cevabımı verdim.
"Hayır, Jimin ile eş olmayı kabul etmiyorum."
Salondakilerin homurdanmalarını ve babamın bana sinirli bakışlarını gördüğümde yutkundum.
Minho bize doğru gelirken Yoongi ve onun şahidi Hoseok ayağa kalkmıştı.
Minho'nun arkasındanda Hyunjin hyung geliyordu.
Hoseok'un yerine Hyunjin, Jimin'in yerine Minho geçmişti.
"Evet şimdi devam edebilirsiniz."
Nikâh memuru bana bakarken onaylamıştım, Minho'nun adını ve Hyunjin hyungun adını öğrendikten sonra aynı sorularıda ikimize sormuştu.
İkimizin cevabı ise evet olmuştu, ardından ise Felix ve Hyunjin'e şahitlik yapıp yapmacaklarını sorduğunda ise ikiside tabikide evet cevabını vermişti.
İmzalarımızı attıktan sonra birsürü fotoğraf çekilmiştik, misafirler gittikten sonra hemen babam yanıma gelmişti.
"Bu neydi şimdi!?"
Annem Minho ile sevgili olduğumu biliyor hatta beni destekliyordu.
"Peter dur! Çocuğumun ilişkisine karışamazsın! Zaten o reşit birisi. İstediği kişi ile evlenebilir! Eğer böyle yapmaya devam edersen seninle boşanırım!"
Annemin söylediği şey ile hemen kabullenmiş ardından ise gitmişlerdi.
"Artık senin müstakbel eşinim, bence kendi evimize çıkmalıyız hm?"
"Biraz buralardan uzaklaşmak istiyorum... Benim villalarımdan birine gidelim mi? Zaten okul bitti, sende istifa edersin... Yani istersen..."
"Buraya gelmeden zaten istifa dilekçemi vermiştim, merak etme yani."
Rahat bir şekilde nefes verdim ve Minho'nun elini tuttum.
"O zaman artık gitmemiz gerek, ayrıca evde seninle bir konu konuşmak istiyorum."
"Biraz korktum ama neyse, gidelim."
Kendime ait olan herhangi evlerden birisine gelmiştik, Minho ile yan yana oturmuştuk.
"Peki biraz çok erken olabilir, hatta baya erken olabilir ama... Ben... Çocuk sahiplenmek istiyorum... Küçükken oğlum yada bir kızım olsa nasıl olacağını düşünüyordum..."
"Erken olması benim için önemli değil güzelim, ayrıca o hayalleri bende kuruyordum. İstersen yarın çocuk yetiştirme yurduna gidebiliriz?"
"Çok iyi olur Minho, daha evlenmedik sadece nişanlandık ama yinede alışmak istiyorum..."
"Seni anlıyorum miniğim, hiç stres yapma. Hem zaten seninle bir çocuk bakmak istemeseydim seninle evlenmezdim."
"Daha evlenmedik yavaş ol."
"Daha neyde hızlıyım biliyor musun?"
"Hmhm biliyorum ama şuan olmaz."
Chan ve taşşakları
NetFelix
O nasıl girişti mk
Bir an dedimki Minho hyung katliam yaratcakMinkocam<3
Yapcaktım üşendim
Ayrıca millet
Biz çocuk evlatlık alıcazGeomdede
HAYIR
JİSUNG SENİ BEN DOĞURDUM BABAN OLARAK İZİN VERMİYORUMSiz
Hyung...Helikopterci
Chan bir kaç ay sonra biz nişanlancaz azcık sakin olDrama hocam
NE DEMEK İKİNCİ OLARAK BİZ EVLENMİYORUZ?NetFelix
Hyunjin...
Sakin ol
Bizim düğünümüz iki çiftli biliyorsun yani aynanda evlencezSiz
Evet hyungcum
Ayrıca en çok altını biz getircez dimi MinhoMinkocam<3
Evet
5 cumhuriyet altını takıcaz ikinize
2de bilezikSiz
Gümüşte takarız belki yaMat1000
Beyler...
Ben yanlışlıkla bir hafta sonraya nikah günü aldımYangın
nWDevam edecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hocam Beni Bi Sal! || Minsung
FanfictionSınıf başkanı olan Han Jisung ve yardımcısı Lee Felix sınıf arkadaşları yüzünden birdaha beden dersinde dışarı çıkmama cezası alırlar. Köpek gibi zengin olan Jisung'un aklına bir fikir gelir ve Felixle yeni bir hat alarak kız gibi davranıp beden öğr...